توضیحاتی درباره هتل هما مشهد

هتل هما مشهد یکی از بهترین و زیبا ترین هتل‌های شهر مشهد می‌باشد. هر ساله مسافران زیادی برای زیارت امام رضا (ع) به شهر مشهد می‌آیند. بیشتر آن‌ها هتل هما 1 مشهد و هتل هما 2 مشهد را برای اقامت خودشان انتخاب می‌کنند.

نام قدیمی هتل هما 1 مشهد هتل هایت بوده است. این هتل در سال ۱۳۵۲ ساخته شده و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. این هتل پنج ستاره از بهترین امکانات برخوردار است. این هتل در خیابان احمد آباد شهر مشهد است. این هتل در ۶ طبقه ساخته شده و دارای ۱۳۵ اتاق است. اتاق‌های این هتل ۳۰۴ تخت دارد.

هتل هما 1 به حرم امام رضا (ع)، فرودگاه و ایستگاه راه آهن شهر مشهد نزدیک است. فاصله این هتل تا حرم امام رضا (ع) ۲۰ دقیقه است. اگر مسافران بخواهند از این هتل به ایستگاه راه آهن و فرودگاه بروند حدود ۲۵ دقیقه طول می‌کشد.

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل هما 1

– اتاق‌های یک نفره سینگل ( دارای یک تخت)

– اتاق‌های سنیور دونفره دارای تخت های دبل و اتاق‌های دونفره دارای تخت های توئین

– اتاق‌های سنیور دارای سه تخت در هتل هما 1 مشهد ساخته شده اند. در این هتل تعدادی ویلای سه خوابه برای شش نفر و تعدادی سوئیت یک خوابه رویال مخصوص دو نفر ساخته شده است. این ویلاهای سه خوابه که در محوطه هتل ساخته شده اند یک اتاق نشیمن و سه اتاق خواب دارند. این اتاق‌ها قابلیت سه نفر اضافه را دارند. آن افراد می‌توانند روی تخت بخوابند. این ویلاها آشپزخانه دارند. مسافران می‌توانند در آشپزخانه این ویلاها هر غذایی که دوست دارند بپزند. حمام این ویلاهای سه خوابه وان دارد. ضمنا پنجره های اتاق ها دو جداره است. این ویلاها برای خانواده های پرجمعیت خیلی مناسب است. سوئیت یک خوابه رویال دو نفره هتل هما 1 مشهد قابلیت اسکان دو نفر اضافه را نیز دارد. آن دو نفر می‌توانند روی تخت بخوابند.

این سوئیت بالکن دارد. در اتاق خواب این سوئیت یک میز کار قرار داده شده است. این سوئیت برای زوج‌های جوان یا سفرهای کاری مناسب است. از بعضی از اتاق‌های این هتل خیابان‌های مجاور دیده می‌شود.

اتاق های هتل هما مشهد

اتاق هتل

امکانات اتاق‌های هتل

در همه اتاق‌ها و لابی هتل هما 1 مشهد همه مسافران می‌توانند به صورت رایگان و نامحدود از اینترنت استفاده کنند. هم‌چنین در همه اتاق های هتل امکانات زیر وجود دارد.

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

به این نکته توجه کنید که همه اتاق‌های هتل هما 1 مشهد بالکن دارند.

خوب است بدانید که تمام اتاق‌های هتل هما تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن دارند. در همه اتاق‌های این هتل میز آرایش، کمد لباس، مبلمان راحتی، پاور سوئیچ و آباژور وجود دارد. تمام اتاق‌های این هتل فقط سرویس بهداشتی فرنگی دارند. در همه اتاق‌های این هتل حوله و دمپایی نو موجود می‌باشد. در همه اتاق‌های این هتل لوازم بهداشتی یکبار مصرف موجود است. در آشپزخانه اتاق‌های این هتل چای ساز وجود دارد. اگر مسافران بخواهند می‌توانند در همه اتاق‌های این هتل از میز مینی بار استفاده کنند. البته آن‌ها باید هزینه اضافه تر بپردازند. در همه اتاق‌های این هتل صندوق امانات وجود دارد. همچنین همه مسافران می‌توانند انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره را در اتاق‌های خودشان شارژ کنند. ضمنا آشپزی کردن در همه اتاق‌های این هتل ممنوع است.

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل

امکانات رفاهی هتل هما عبارتند از : نمازخانه، آرایشگاه زنانه و مردانه، فروشگاه، آتلیه عکاسی، پارکینگ خودرو، رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی. خوب است بدانید که این هتل برای مواقع ضروری آسانسور و کپسول آتش نشانی دارد. در این هتل یک اتاق برای افراد سیگاری ساخته شده است. این افراد می‌توانند برای سیگار کشیدن به آن اتاق بروند. این هتل پارک کودک هم دارد. کودکان می‌توانند در این پارک به بازی کردن مشغول شوند. بدین ترتیب والدین این کودکان دیگر نگران فرزندانشان نخواهند بود. خوب است بدانید که لازم نیست مسافران برای پارک خودروهایشان در این پارکینگ هزینه بپردازند. پارکینگ این هتل برای پارک ۳۰۰ خودرو ظرفیت دارد. به این نکته توجه کنید که نگهداری و سرویس دهی به معلولین در اتاق رمپ این هتل که مخصوص این افراد می‌‌باشد انجام می‌شود.

حمام هتل هما

حمام هتل

لابی هتل هما ۵۰ نفر ظرفیت دارد. لابی این هتل دارای تلویزیون ال ای دی (LED) ، تلفن و مبلمان می‌باشد. بنابراین همه مسافران می‌توانند در صورت لزوم برای تماس با خانواده یا افراد دیگر از تلفن لابی هتل استفاده کنند. این هتل سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی دارد. بعضی از طبقات این هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد.

خدمات هتل هما عبارتند از: روم سرویس، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر. در صورت لزوم در این هتل خدمات پزشکی نیز برای همه مسافران انجام می‌شود.

رستوران هتل هما مشهد

هتل هما 1 مشهد چند رستوران و یک کافی شاپ دارد. یکی از رستوران‌های این هتل رستوران گل سرخ است. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار دارد و ۱۸۰ نفر ظرفیت دارد. رستوران تابستانه این هتل که در فضای باز هتل ساخته شده است ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. همچنین مسافران در صورت تمایل می‌توانند به رستوران فست فود این هتل بروند و در آن‌جا فست فود میل کنند. در رستوران فست فود این هتل سرآشپزها انواع فست‌فودهای خوشمزه را در سریع ترین زمان ممکن برای همه مسافران آماده می‌کنند.

همه مسافران می‌توانند در رستوران گل سرخ هتل هما 1 انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، سنتی و عربی را سفارش دهند. بهتر است همه مسافران از قبل با شماره تلفن 02191031931  تماس بگیرند و در صورت تمایل برای خوردن غذا میز رزرو کنند. ضمنا همه مسافران می‌توانند برای خوردن صبحانه به سالن صبحانه خوری هتل بروند. خوب است بدانید که در سالن صبحانه خوری این هتل صبحانه هر روز به صورت سلف سرویس سرو می‌شود.

کافی شاپ هتل

کافی شاپ چابک هتل هما 1 مشهد ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. این کافی شاپ در طبقه همکف هتل است. این کافی شاپ فضای دلنشین و آرامی دارد. همه مسافران در این کافی شاپ کاملا احساس آرامش می‌کنند.

آدرس هتل هما مشهد

آدرس هتل هما 1 مشهد: مشهد، بلوار احمد آباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز.

تلفن هتل هما مشهد

شماره تلفن جهت رزرو هتل هما 1 مشهد 02191031931 است.

همه کارکنان هتل هما کاملا به مکالمه زبان انگلیسی مسلط هستند. بنابراین مسافران خارجی می‌توانند خیلی راحت با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

کافی شاپ هتل هما

کافی شاپ هتل

توضیحاتی درباره هتل هما 2

هتل هما 2 مشهد یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره می‌باشد. این هتل ابتدا در سال ۱۳۷۵ ساخته شده و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. این هتل در چهارراه خیام شهر مشهد واقع شده است. این هتل ۵ طبقه، ۲۰۶ اتاق و ۴۲۶ تخت دارد.

هتل هما 2 مشهد به حرم امام رضا (ع)، مراکز خرید و مراکز تفریحی شهر مشهد خیلی دور نیست. مراکز خرید پروما، نیکا، کاسپین مد و مشهد مال در اطراف این هتل هستند. این هتل فاصله چندانی تا پارک ملت، باغ ملک آباد و کوهسنگی ندارد. اگر مسافران بخواهند از این هتل به مراکز تفریحی و مراکز خرید شهر مشهد بروند حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. این هتل در ۷ کیلومتری حرم امام رضا (ع) قرار دارد. ضمنا این هتل تا فرودگاه، ترمینال و ایستگاه راه آهن شهر مشهد هم فاصله چندانی ندارد.

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل هما 2 مشهد

در هتل هما 2 چند سوئیت ویژه که دارای امکانات خاص می‌باشد با بهترین تجهیزات ساخته شده است. این سوئیت‌ها عبارتند از:

– سوئیت یک نفره دارای یک تخت سینگل ( بدون ظرفیت نفر اضافه)

– سوئیت دو تخته دارای یک تخت دبل یا دو تخت سینگل ( بدون ظرفیت نفر اضافه)

– سوئیت دو تخته ویژه هتل هما دارای یک تخت دبل

– سوئیت یک خوابه دو تخته

– سوئیت لوکس یک خوابه دو تخته دارای جکوزی هتل هما یک تخت دبل دارد. ( ظرفیت یک نفر اضافه)

– سوئیت دو خوابه چهار تخته

– سوئیت دو خوابه چهار تخته ویژه ( ظرفیت ۲ نفر اضافه)

همچنین این هتل چند اتاق کانکت دارد که در هر کدام از این اتاق‌های کانکت دو نفر اضافه هم می‌توانند اقامت داشته باشند.

امکانات اتاق‌های هتل

امکانات اتاق‌های هتل هما 2 در بیشتر موارد شبیه امکانات اتاق‌های هتل هما 1 می‌باشد. لازم به ذکر است که هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل میز آرایش و رخت آویز ندارند. به این نکته توجه کنید که هیچ‌کدام از اتاق‌های این هتل سرویس بهداشتی فرنگی ندارند. پارکینگ این هتل غیر مسقف است. پارکینگ این هتل به اندازه ۱۳۰ خودرو ظرفیت دارد.

رستوارن هتل هما

رستوران هتل

در هتل هما 2 دو رستوران و یک کافی شاپ ساخته شده است. رستوران سنتی این هتل ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای سنتی با کیفیت عالی در این رستوران سرو می‌شود. رستوران مرمر واقع در طبقه همکف این هتل ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد. همه مسافران می‌توانند در هر دو رستوران از منوی انتخابی، منوی بوفه ( سلف سرویس)، منوی باز و بسته استفاده نمایند و غذا / غذاهای مورد علاقه خودشان را سفارش دهند.

لازم به ذکر است که هتل هما 2 استخر و زمین تنیس دارد. فضای سبز این هتل محل مناسبی برای تفریح و پیاده روی است. در فضای سبز این هتل حوض آب بزرگی ساخته شده است. ضمنا این هتل سالن مخصوص عقد و عروسی، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اتاق مخصوص مهمانی و اتاق جلسات دارد. سالن کنفرانس این هتل ۲۲ نفر ظرفیت دارد و به همه امکانات مجهز است. لازم است افراد از چند روز قبل جهت رزرو سالن آمفی تئاتر و سالن کنفرانس با شماره تلفن 02191031931 تماس بگیرند.

رزرو هتل هما مشهد

بهتر است مسافران قبل از رسیدن به هتل به صورت اینترنتی و از طریق سایت نسبت به رزرو هتل هما مشهد اقدام نمایند. اگر مسافران به صورت آنلاین در این هتل اتاق رزرو کنند می‌توانند از تخفیفات ۵۰ درصدی برای پیست دوچرخه سواری استفاده کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند در زمین تنیس مشغول انجام این بازی شوند و از تخفیف۰ ۵ درصدی این هتل بهره مند شوند.

خوشبختانه امکان مشاهده عکس‌ های هتل هما مشهد و قیمت هتل هما مشهد به صورت آنلاین فراهم شده است. همه مسافران می‌توانند عکس‌ها و قیمت اتاق‌های این هتل را در سایت هتل هما مشهد مشاهده کنند.

آدرس هتل هما مشهد

آدرس هتل هما 2 مشهد: مشهد، چهارراه خیام، بلوار جانباز

تلفن هتل هما مشهد

شماره تلفن هتل هما 2 مشهد 02191031931 است.

نظرات هتل هما مشهد

لازم به ذکر است که بیشتر مسافران از کیفیت عالی و طعم بی نظیر غذاهای هر دو هتل نهایت رضایت را داشته اند. بیشتر مسافران از نظافت پرسنل و برخورد گرم و صمیمانه آن‌ها در هر دو هتل اظهار رضایت کرده اند. بیشتر مسافران در بخش اعلام نظرات که در سایت هتل قرار داده شده است اعلام کرده اند که اگر دوباره به شهر مشهد سفر کنند حتما برای اقامت به هتل هما می‌آیند.

فضای هتل

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱