شهر مشهد کجاست؟ ( معرفی هتل پارسیس مشهد )

شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ است که در شمال شرقی کشور ایران واقع شده است. این شهر به عنوان یکی از شهرهای مذهبی و زیارتی در کشور ایران شناخته می‌شود. حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد یکی از بزرگ‌ترین مراکز جذب گردشگر محسوب می‌شود. از مراکز تاریخی و گردشگری شهر مشهد می‌توان به آرامگاه نادر شاه افشار، آرامگاه فردوسی، مسجد گوهرشاد، ، باغ موزه نادر، حمام موزه شاه، کوهسنگی، پارک وکیل آباد، پارک ملت، طرقبه و شاندیز اشاره کرد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد، مرکز خرید آرمیتاژ، مرکز خرید پروما و بازار رضا تعدادی از مراکز خرید شهر مشهد هستند.

به همین دلیل در تمام فصول سال تعداد زیادی از افراد اعم از پیر و جوان، کودک و بزرگسال، زن و مرد برای زیارت امام رضا (ع) و بازدید از مراکز مذکور به شهر مشهد می‌آیند. لازم به ذکر است که افراد زیادی از کشورهای همجوار و سایر نقاط دنیا برای زیارت، گردش و امور پزشکی به شهر مقدس مشهد می‌آیند. در این شهر به دلیل شمار زیاد مسافران زیارتی و سیاحتی هتل‌های بزرگ و زیبای زیادی ساخته شده است که همه آن‌ها امکانات رفاهی خوب با قیمت مناسب را به مسافران ارائه می‌دهند.

توضیحاتی درباره هتل پارسیس مشهد

یکی از هتل‌های مجلل و بزرگ که در شهر مشهد ساخته شده است هتل پارسیس مشهد نام دارد. این هتل 5 ستاره در محله جوادیه شهر مشهد واقع است. این هتل به مدرسه نمونه دولتی امام حسین (ع)، مسجد امام هادی (ع) و پاساژ فرهنگ نزدیک است. این هتل نوساز پنج ستاره در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است.

هتل پارسیس مشهد به حرم امام رضا (ع) نزدیک است و دو کیلومتر تا حرم فاصله دارد. فاصله هتل تا حرم با ماشین ۹ دقیقه است. همچنین این هتل به مرکز شهر نزدیک است و فاصله چندانی با فرودگاه، ترمینال و ایستگاه مترو ندارد.

فاصله هتل پارسیس مشهد تا فرودگاه ۹ کیلومتر است و با خودرو حدودا ۲۰ دقیقه راه است. فاصله این هتل تا راه آهن ۳ کیلومتر است. اگر بخواهید با خودرو از این هتل به راه آهن بروید تقریبا ۸ دقیقه در راه هستید. فاصله هتل تا ترمینال ۸ کیلومتر است و با خودرو حدودا ۱۵ دقیقه راه است. این هتل در ۱۲ کیلومتری پارک ملت واقع شده است که با خودرو حدودا ۳۱ دقیقه راه است. این هتل در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین موج‌های آبی واقع شده است و با خودرو حدودا ۳۵ دقیقه راه است.

توضیحاتی درباره اتاق‌های هتل پارسیس مشهد

هتل پارسیس مشهد ۱۲ طبقه و ۱۱۸ اتاق دارد. این هتل دارای

– اتاق‌های یک نفره (یک تخته)

– اتاق‌های دو نفره شامل اتاق‌های دو تخته دبل و اتاق‌های دو تخته توئین

– اتاق‌های سه تخته

می‌باشد. اگر می‌خواهید کودکان را در این سفر همراه خود ببرید بهتر است اتاق توئین رزرو کنید. اتاق های توئین دو تخت یک نفره دارند. اما اتاق‌های دبل یک یا دو تخت دو نفره دارند. بنابراین اتاق‌های دبل برای اقامت زوجین مناسب است. این هتل، اتاق کانکت برای شش نفر نیز دارد. ضمنا این هتل سوئیت یک خوابه برای سه نفر، آپارتمان رویال برای دو نفر (دو کاناپه تخت خواب شو) و سوئیت پرنسس برای دو نفر دارد. اتاق ها در طبقات چهارم تا هشتم هتل ساخته شده اند. ویو بعضی از اتاق‌های هتل رو به کوچه، بعضی دیگر رو به خیابان و حرم است.

امکانات اتاق‌های هتل پارسیس مشهد

در اتاق های هتل پارسیس مشهد و لابی آن می‌توانید از اینترنت ( وای فای) رایگان استفاده کنید. هم‌چنین اتاق های هتل دارای امکانات زیر می‌باشد:

1 – قفل در

2 – سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی مرکزی

3 – سیستم تهویه مطبوع

4 – سیستم اطفاء حریق

5- اتاق‌های هتل دارای بالکن می‌باشد.

6- تمام اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون ال ای دی ( LED) ، یخچال و تلفن است.

7- اتاق‌های هتل دارای میز آرایش، جا لباسی، کمد لباس، مبلمان راحتی، میز و صندلی، پاور سوئیچ و آباژور هستند.

8- اتاق‌های هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی، حمام و دوش (همراه با حوله و دمپایی) هستند.

9- در همه اتاق‌ها لوازم بهداشتی و سشوار موجود است.

10- در اتاق‌های هتل صندوق امانات رایگان وجود دارد.

11- امکان شارژ انواع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل، لپ تاپ و غیره در اتاق‌های هتل وجود دارد.

سایر امکانات اتاق‌های هتل

خوب است بدانید که پنجره های اتاق‌های هتل پارسیس مشهد دو جداره است. به همین دلیل فضای داخل اتاق‌های هتل آرام و بدون سر و صدا می‌باشد. هم‌چنین در آشپزخانه اتاق‌های هتل سایر لوازم مورد نیاز از قبیل دستگاه چای ساز، کتری برقی و غیره موجود است. اگر بخواهید می‌توانید از چای کیسه ای و آب معدنی رایگان هم در اتاق خودتان استفاده کنید. شما می‌توانید در اتاق خود از میز مینی بار هم استفاده کنید. البته باید هزینه اضافه تر بپردازید. علاوه بر این موارد می‌توانید در اتاق خود به صورت رایگان روزنامه بخوانید.

اتاق هتل

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل پارسیس مشهد

این هتل دارای بهترین امکانات رفاهی می‌باشد. امکانات رفاهی هتل پارسیس مشهد عبارتند از : کتابخانه، رستوران و کافی شاپ، رستوران روف گاردن، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، سالن تشریفات، پارکینگ سرپوشیده خودرو، آسانسور و خودپرداز.

پارکینگ هتل پارسیس مشهد ظرفیت پارک ۲۰۰ خودرو را دارد. این هتل نمازخانه، آتلیه عکاسی، اتاق نگهداری چمدان، آرایشگاه مردانه و زنانه هم دارد. ضمنا این هتل سالن مخصوص جهت برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عقد و عروسی دارد. در این هتل اتاق مخصوصی برای سیگاری‌ها و اتاق مخصوصی برای سرگرمی و بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است. لابی هتل تلویزیون و مبلمان دارد. لابی هتل سرویس بهداشتی ایرانی دارد. شما می‌توانید از فروشگاه اختصاصی در هتل خرید کنید. بنابراین لازم نیست برای خرید سوغاتی به بیرون از هتل بروید.

برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل پارسیس استفاده کنید. همچنین امکان ترانسفر رایگان برای مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس وجود دارد. هم‌چنین در این هتل امکانات لازم برای خدمت رسانی به معلولین وجود دارد.

سایر امکانات رفاهی و ورزشی هتل

امکانات رفاهی و ورزشی هتل پارسیس مشهد عبارتند از : استخر سرپوشیده رایگان برای مهمانان مقیم، حمام ترکی، حمام سنتی، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، فوتبال دستی و بیلیارد. خدمات هتل عبارتند از: روم سرویس، خدمات آژانس مسافرتی، خرید بلیط، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، دستگاه فکس، فتوکپی، پرینتر، کافی نت، گیم نت و غیره. این هتل فضای تفریحی و فضای سبز زیبایی دارد که برای تفریح کودکان و بزرگسالان مناسب است.

کارکنان هتل پارسیس به چه زبان‌هایی مسلط هستند؟

کارکنان هتل پارسیس مشهد به دو زبان خارجی انگلیسی و عربی مسلط هستند. این کارکنان هر روز و در ۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران هستند.

هتل

رستوران‌های هتل پارسیس مشهد

رستوران ارکیده در طبقه سوم هتل پارسیس مشهد واقع است و ۱۲۰ نفر ظرفیت دارد. رستوران پرستیژ در طبقه دوم ۴۵ نفر ظرفیت دارد. رستوران گلوریا در طبقه دوم هتل است که ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد. برای رزرو غذا می‌توانید با شماره ۱۶۸۵ تماس بگیرید. در رستوران هتل انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. شما می‌توانید در رستوران هتل برای وعده شام و ناهار، غذای مورد علاقه خودتان را از منو انتخاب کنید. شما می‌توانید صبحانه و ناهار را در داخل اتاق خود میل کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید برای صرف صبحانه به بوفه صبحانه هتل بروید و از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید. بهتر است قبل از رفتن به بوفه جهت رزرو با تلفن هتل تماس بگیرید. برای اطلاع از ساعات ورود و خروج، ساعات سرو صبحانه، ناهار و شام با پذیرش هتل تماس حاصل نمایید.

همانطور که می‌دانید کیفیت غذاها و تنوع منوی غذاها برای مسافران اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین کارکنان آشپزخانه و رستوران هتل پارسیس مشهد همواره در تلاش هستند تا غذاهایی را تهیه کنند که بهترین کیفیت را داشته باشند، متنوع باشند، خوشمزه و سالم هم باشند. ضمنا همه کارکنان این هتل در هنگام تهیه و سرو غذا همه اصول بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند.

توضیحاتی درباره سالن کنفرانس و سالن اجتماعات هتل

سالن کنفرانس هتل پارسیس واقع در طبقه سوم ۴۵ نفر ظرفیت دارد. سالن اجتماعات در طبقه دوم است و ۱۴۰ نفر ظرفیت دارد. امکانات سالن کنفرانس و سالن اجتماعات عبارتند از : ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی تصویری و نورپردازی. همچنین امکان پذیرایی برای خوردن میان وعده در سالن اجتماعات هتل وجود دارد. متقاضیان می‌توانند برای رزرو سالن‌ کنفرانس و سالن اجتماعات جهت برگزاری همایش‌های خود با تلفن 02191031931 تماس حاصل نمایند.

قیمت هتل پارسیس مشهد

به این نکته توجه کنید که قیمت هتل پارسیس مشهد با توجه به تاریخ سفر، فصل سفر، تعداد و نوع اتاق‌ها متفاوت است. البته در بعضی از ایام سال می‌توانید از تخفیفات بهره مند شوید و نسبت به رزرو هتل پارسیس مشهد اقدام نمایید. مثلا در ایام تعطیلات نوروز، فصل تابستان یا در ایام تولد و شهادت امام رضا (ع) برای اقامت در هتل باید هزینه بیشتری بپردازید.

لابی هتل

نحوه رزرو هتل پارسیس مشهد

لازم به ذکر است که رزرو اتاق به صورت آنلاین از طریق سایت هتل پارسیس مشهد امکان پذیر می‌باشد. گاهی مواقع اگر به صورت آنلاین نسبت به رزرو اتاق در هتل اقدام نمایید می‌توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. مثلا تخفیفات ۲۰ درصدی، ۵۰ درصدی، ۷۰ درصدی و غیره. در هنگام رزرو اتاق در هتل به تعداد روزهای اقامت، میزان بودجه خود، قیمت اتاق و امکانات اتاق توجه کنید. نکته دیگر اینکه از چند هفته یا چند روز قبل از سفر خود حتما نسبت به رزرو اتاق در هتل اقدام نمایید. همچنین می‌توانید جهت رزرو اتاق با تلفن 02191031931 تماس بگیرید.ماهانیوم همیشه برای شما تخفیفات ویژه ای دارد .

خوب است بدانید که با مراجعه به سایت هتل پارسیس مشهد می‌توانید از قیمت‌ها و تخفیفات هتل مطلع شوید. ضمنا می‌توانید از انواع امکانات رفاهی و تفریحی، نوع اتاق‌های هتل، نوع غذای هتل، قیمت‌های رستوران هتل پارسیس مشهد و غیره هم اطلاع پیدا کنید.

لازم به ذکر است که عکس‌های هتل پارسیس مشهد در سایت هتل موجود است. ضمنا می‌توانید در سایت هتل نظرات مسافران را در خصوص امکانات تفریحی، رفاهی، غذا و قیمت هتل مشاهده کنید.

آدرس هتل پارسیس مشهد

آدرس هتل: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمؤمنین، ساختمان دوم، سمت راست

تلفن هتل پارسیس مشهد

شماره تلفن رزرو هتل پارسیس 02191031931 است.

نظرات هتل پارسیس مشهد

خوب است بدانید که اکثر مسافرانی که در هتل پارسیس مشهد اقامت داشته اند از کلیه امکانات رفاهی و تفریحی هتل رضایت نسبی داشته اند. ضمنا آن‌ها از تمیز بودن اتاق‌ها، تمیز بودن ملحفه ها و پتوها، نظافت به موقع، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت و قیمت غذاهای رستوران، تنوع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها، قیمت اتاق‌ها، سرویس ایاب و ذهاب هتل، سرویس دهی خوب و کامل و سایر موارد راضی بوده اند. ضمنا آن‌ها از برخورد خوب و صمیمانه همه کارکنان هتل نیز رضایت داشته اند. یکی دیگر از دلایل رضایت مسافران از این هتل نزدیک بودن هتل به حرم امام رضا (ع) است. از این رو بیشتر مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

هتل

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱