معرفی هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یکی از هتل های پنج ستاره مشهد است. شهر مشهد به خاطر وجود بارگاه امام هشتم شیعیان یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران است. لذا هتل‌های متعدد و متنوعی در این شهر فعالیت می‌کنند. اما هتل‌های معدودی از لحاظ فضا و امکانات در سطح استاندارد برترین هتل‌های دنیا هستند. چنین هتل‌هایی با فضای وسیع، دکوراسیون لوکس و امکانات و خدمات متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. هتل پارس یکی از هتل‌های برتر مشهد است که از فضا و امکانات بسیار خوبی برخوردار است. ما در این مطلب ضمن معرفی این مجموعه و ارائه عکس‌های هتل پارس مشهد کلیه امکانات این مجموعه از قبیل رستوران هتل پارس مشهد، امکانات عمومی، امکانات ورزشی و قیمت هتل پارس را بررسی می‌کنیم. بخشی از مطلب را نیز به بررسی نظرات مشتریان هتل پارس اختصاص می‌دهیم. در پایان مطلب نیز راه‌های ارتباط با این مجموعه و چگونگی رزرو هتل پارس مشهد را بیان می‌کنیم.

معرفی هتل پارس مشهد

تاریخچه

پروژه احداث هتل پارس مشهد در سال 1374 در غرب شهر مشهد آغاز شد. احداث ساختمان مرکزی هتل در سال 1379 به اتمام رسید اما هنوز سایر بخش‌های هتل تکمیل نشده بود. در سال 1382 در حالی که هنوز بخش‌هایی از هتل ناتمام بود بهره‌برداری از هتل آغاز شد. این مجموعه در نهایت در سال 1384 تکمیل شد. در سال 1388 به منظور افزایش رضایت مسافرین، طرح احداث رستوران سنتی، شربت‌خانه و پارک کودکان ارائه شد. این طرح در مدت زمان کوتاهی اجرایی شد و مجموعه خدمات هتل ارتقا یافت. آخرین بازسازی این هتل در سال 1390 انجام شده بود. در روزهای اخیر بازسازی مجدد برخی اتاق‌های هتل آغاز شده است. هم‌اکنون این هتل 5 ستاره در 6 طبقه با 227 واحد اقامتی آماده پذیرایی از زائران مشهد مقدس است. وجود یک دریاچه مصنوعی در محوطه بیرونی هتل چشم‌انداز زیبایی در این مجموعه ایجاد کرده است.

اتاق های هتل پارس مشهد

اتاق های هتل پارس مشهد

اتاق های هتل پارس مشهد

مطابق اطلاعات موجود در سایت هتل پارس مشهد در این مجموعه 22 باب اتاق دو نفره، 16 باب اتاق دو نفره لوکس، 27 باب سوئیت دو نفره دبل، 156 باب سوئیت دو نفره نوین و 6 باب سوئیت رویال دو خوابه وجود دارد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل دارای مبلمان، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی هستند.

امکانات هتل پارس مشهد

امکانات عمومی

در فضای عمومی هتل پارس مشهد خدمات متنوعی برای رفاه حال مهمانان هتل ارائه می‌شود. مهمانان هتل می‌توانند از خدمات بانک، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و تاکسی سرویس استفاده کنند. چندین فروشگاه و آرایشگاه مردانه و زنانه نیز در این هتل وجود دارد.

رستوران هتل پارس مشهد

در هتل پارس مشهد سه رستوران آماده پذیرایی از مهمانان هستند. رستوران پگاه تنها برای سرو صبحانه مهمانان هتل مورد استفاده قرار می‌گیرد. رستوران لوتوس با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف هتل راه‌اندازی شده است. مهمانان هتل می‌توانند در هر دو وعده ناهار و شام از خدمات رستوران لوتوس استفاده کنند. رستوران سنتی هتل پارس نیز با ظرفیت 100 نفر در مجاورت دریاچه راه‌اندازی شده است.

کافی‌شاپ هتل پارس

کافه هتل در بخشی از فضای رستوران پگاه یا سالن صبحانه هتل راه‌اندازی شده است. در این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر، بستنی و میان‌وعده سرو می‌شود.

سالن کنفرانس

در طبقه اول هتل پارس یک سالن کنفرانس با ظرفیت حداکثر 100 نفر وجود دارد. این سالن با امکاناتی نظیر ویدئو پروژکتور، سیستم صوتی و سیستم نورپردازی حرفه‌ای مجهز شده است.

 

آمفی تئاتر

آمفی تئاتر هتل پارس مشهد با ظرفیت 300 نفر نیز در طبقه اول هتل قرار دارد. این سالن با دکوراسیون کلاسیک از کلیه امکانات مناسب برای یک آمفی‌تئاتر اعم از سیستم نور، صدا و تصویر برخوردار می‌باشد.

بیزینس روم

در هتل پارس مشهد فضایی نیز برای برگزاری جلسات کاری تدارک دیده شده است. این اتاق با ظرفیت 20 نفر در طبقه اول هتل قرار دارد. این اتاق نیز به سیستم صوتی و تصویری حرفه‌ای مجهز شده است.

سالن چند منظوره

در این مجموعه فضاهای متنوعی برای برپایی مراسم مختلف وجود دارد. سالن چند منظوره هتل برای برگزاری رویدادهای مختلف علمی، فرهنگی و هنری قابل استفاده است. کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های هنری از جمله رویدادهایی است که در این سالن برگزار شده است.

تالار پذیرایی

در مجموعه هتل پارس مشهد تالار پذیرایی برای برگزاری مراسم نیز وجود دارد. این تالار با دکوراسیون مجلل برای پذیرایی از 450 نفر ظرفیت دارد.

امکانات ورزشی

امکانات ورزشی هتل پارس مشهد بسیار کامل و متنوع است. این مجموعه دارای سالن بدنسازی، مجموعه آبی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، کورت اسکواش، زمین تنیس و زمین بازی کودکان می‌باشد. مجموعه آبی هتل پارس در طبقه همکف قرار دارد و استفاده از بخش‌هایی از آن برای مهمانان هتل رایگان است. استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و حمام ترکی بخش‌های مختلف این مجموعه است.

خدمات رایگان هتل پارس

بخشی از خدمات هتل پارس مشهد به طور رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار دارد. البته فهرست این خدمات در اوقات مختلف اندکی تفاوت دارد. سرو صبحانه از جمله خدمات رایگان اغلب هتل‌ها است که در این مجموعه نیز وجود دارد. با توجه به فاصله هتل تا حرم، مهمانان می‌توانند از سرویس رایگان هتل برای رفت و آمد به حرم مطهر استفاده کنند. استفاده از اینترنت تا حجم مشخصی نیز برای مهمانان هتل رایگان است و در تمامی بخش‌های هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. ظاهراً استفاده از خدمات سونا در مجموعه آبی هتل نیز برای مهمانان هتل رایگان است.

نظرات مسافران هتل پارس مشهد

نظرات مهمانان هتل پارس مشهد

در نظرات مهمانان هتل پارس نکات مشترکی وجود دارد. برخورد حرفه‌ای و محترمانه پرسنل هتل مهمترین امتیاز این مجموعه ذکر شده که اغلب مهمانان آن را تأیید کردند. علاوه بر آن اکثر مهمانان هتل دکوراسیون و امکانات فضای عمومی هتل را بسیار مطلوب توصیف کردند. اما بیشترین انتقاد مهمانان به ویژه در سالهای اخیر مربوط به دکوراسیون و امکانات فضای داخلی اتاق‌های هتل است. بسیاری از مهمانان هتل معتقدند فضای اتاق‌ها و مبلمان آنها در سطح یک هتل پنج ستاره لوکس نیست. اغلب آنها بر این باورند که اتاق‌ها و به خصوص مبلمان نیاز به بازسازی و تعویض دارند. خدمات سرو غذا و کیفیت آن نیز در اغلب نظرات متوسط توصیف شده است. خدمات اتاق از جمله سرویس نظافت اتاق نیز توسط اغلب مهمانان متوسط و ضعیف توصیف شده است. در مجموع بر اساس نظرات مشتریان هتل پارس یک هتل پنج ستاره قدیمی محسوب می‌شود.

قیمت هتل پارس مشهد

همانطور که گفتیم هتل پارس یکی از هتل های پنج ستاره مشهد است. بنابراین خدمات این هتل با قیمت بالایی ارائه می‌شود. بر اساس نظرات مشتریان، در سالهای ابتدایی فعالیت این هتل کیفیت خدمات این مجموعه کاملاً متناسب با قیمت بالای آن بوده است. اما در سالهای اخیر شرایط هتل و کیفیت خدمات آن افت کرده است. به همین خاطر بسیاری از مشتریان از عدم تناسب کیفیت امکانات و خدمات هتل با قیمت آنها گلایه داشتند.

چرا هتل پارس را برای اقامت انتخاب کنیم؟

استفاده از امکانات هتل

یکی از نکات مهم در انتخاب محل اقامت در سفر در نظر گرفتن انتظارات شخصی و شرایط سفر است. برای برخی از افراد اقامتگاه، تنها محلی برای استراحت شبانه است و زمان زیادی را در اقامتگاه نمی‌گذرانند. یا شرایط سفر به گونه‌ای است که فرصتی برای استفاده از امکانات هتل وجود ندارد. در چنین شرایطی انتخاب گزینه‌ای مانند هتل پارس لزومی ندارد. در مقابل، برخی از افراد بخش عمده سفر خود را در محوطه هتل می‌گذرانند. آنها علاوه بر بازدید از اماکن دیدنی شهر فرصت کافی برای استفاده از امکانات هتل را نیز دارند. اقامت در هتل پارس برای چنین افراد و چنین سفرهایی مناسب است. زیرا به جز امکانات متنوع تفریحی، حتی محوطه هتل به خاطر وجود دریاچه مصنوعی و فضای سبز بسیار تماشایی است.

فرار از شلوغی مرکز شهر

به خاطر وجود حرم امام رضا(ع)، هتل‌های متعدد و گردشگران فراوان در مرکز شهر مشهد معمولاً در این مناطق مشکلاتی نظیر ازدحام جمعیت، ترافیک، آلودگی صوتی و آلودگی هوا وجود دارد. یکی از مزایای هتل پارس موقعیت مکانی آن است. این هتل در یکی از بهترین محله‌های شهر مشهد قرار دارد. گرچه این امر موجب شده فاصله قابل توجهی با حرم امام رضا داشته باشد اما از لحاظ آرامش و دسترسی به دیگر بخش‌های شهر نسبت به دیگر هتل‌ها برتری دارد.

انتخاب مناسب برای سفرهای کاری

رزرو هتل پارس مشهد به ویژه برای سفرهای کاری بسیار مناسب است. زیرا در این هتل فضاهای اختصاصی برای جلسات کاری وجود دارد. ضمن اینکه به خاطر موقعیت مکانی هتل مشکلاتی نظیر ترافیک وجود ندارد. علاوه بر آن فاصله هتل تا اماکنی چون نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیز از جمله مزایای این هتل است.

رزرو هتل پارس مشهد

رزرو هتل پارس مشهد

رزرو هتل پارس از طریق سایت هتل پارس و برخی سایت‌های رزرو اقامتگاه امکان‌پذیر است. بدیهی است رزرو اتاق به طور مستقیم از سایت هتل اولویت دارد. به ویژه آنکه در سایت این مجموعه پیشنهادات ویژه برای اقامت در این هتل نیز ارائه می‌شود و می‌توانید با عضویت در باشگاه مشتریان هتل پارس از مزایای آن بهره‌مند شوید. اما سایت‌های معتبر رزرو اقامتگاه نیز معمولاً پشتیبانی قوی‌تری دارند و امکان مقایسه بین هتل‌های مختلف نیز در آنها وجود دارد. ضمن اینکه در این سایت‌ها می‌توانید از نظرات مشتریانی که قبلاً در این هتل اقامت داشتند نیز باخبر شوید. بنابراین اگر در انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود تردید دارید می‌توانید پس از بررسی اطلاعات و نظرات موجود در سایت‌های گردشگری برای رزرو هتل اقدام کنید.

راه‌های ارتباطی هتل پارس

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، تقاطع خیابان صیاد شیرازی

تلفن : 02191031931

سایت رزرو هتل پارس مشهد :

www.mahaniom.com

فاصله هتل پارس تا دیدنی های مشهد

هتل پارس در غرب شهر و در بلوار وکیل‌آباد قرار دارد. در نتیجه بسیاری از جاهای دیدنی مشهد فاصله چندانی تا هتل ندارند. برخی از جاهای دیدنی مشهد که در نزدیکی این هتل قرار دارند عبارتند از:

باغ گلها

باغ گلهای مشهد یکی از جدیدترین پارکهای این شهر است. این بوستان دارای فضای زیبا و سرسبزی است. فاصله هتل پارس تا باغ گلها حدود 3 کیلومتر است.

شهربازی پارک ملت

پارک ملت بزرگترین بوستان مشهد است. در این بوستان علاوه بر فضای سبز وسیع یک شهربازی نیز وجود دارد. فاصله هتل پارس تا پارک ملت حدود 7 کیلومتر است.

باغ وحش وکیل آباد

باغ وحش مشهد یکی از قدیمی ترین و بهترین باغ وحش های ایران است. بوستان جنگلی وکیل آباد نیز در مجاورت باغ وحش واقع شده است. فاصله هتل پارس تا باغ وحش حدود 8 کیلومتر است.

بوستان کوهسنگی

این بوستان یکی از قدیمی ترین مراکز تفریحی مشهد است. فضای وسیع، طبیعت زیبا و امکانات مطلوبی در این بوستان برای گردشگران فراهم است. فاصله هتل پارس تا بوستان کوهسنگی حدود 10 کیلومتر است.

سرزمین موج‌های آبی

این مجموعه تفریحی اولین پارک آبی ایران است. هنوز هم از لحاظ وسعت و تنوع امکانات این مجموعه در فهرست بهترین پارک‌های آبی ایران قرار دارد. فاصله هتل پارس تا سرزمین موج های آبی حدود 12 کیلومتر است.

طرقبه

شهر طرقبه مرکز شهرستان طرقبه شاندیز معروف‌ترین ییلاق اطراف مشهد است. طرقبه به خاطر مناظر زیبا و آب و هوای دلپذیر در اغلب اوقات مملو از گردشگران است. فاصله هتل پارس تا طرقبه حدود 14 کیلومتر است.

مجموعه گردشگری چالیدره

یکی از بهترین اماکن تفریحی مشهد مجموعه گردشگری چالیدره در نزدیکی مشهد است. در این مجموعه امکانات تفریحی جذابی چون تله‌سیژ و قایق وجود دارد. فاصله هتل پارس تا چالیدره حدود 18 کیلومتر است.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱