معرفی و رزرو اتاق در هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد با 324 اتاق و سوئیت لوکس در منطقه‌ای خوش آب و هوا از شهر مشهد واقع شده است. هتل پارک حیات مشهد امکانات رفاهی بی‌شماری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از جمله‌ی آنها می‌توان به استخر، تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری سمینارها و مراسمات خاص و همچنین اینترنت پرسرعت رایگان اشاره کرد. واحدهایی از هتل پارک حیات مشهد نیز به طور خاص برای پذیرایی از معلولین تجهیز شده است.

نمای هتل پارک حیات

عکس های هتل پارک حیات

موقعیت مکانی هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد در دامنه‌ رشته کوه بینالود و به دور از شلوغی و ترافیک معمول شهری واقع شده است. هتل با یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد،  یعنی طرقبه، کمتر از 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. با یک پیاده روی 30 دقیقه‌ای هم می‌توان از هتل به طرقبه رسید.

هتل پارک حیات با پیست کارتینگ آزادی با پای پیاده حدود 20 دقیقه فاصله دارد. از حرم مطهر رضوی تا هتل نیز حدود 45 دقیقه با ماشین راه است. فاصله‌ی هتل پارک حیات با بسیاری از بزرگترین مراکز خرید شهر مشهد نیز کمتر از 10 دقیقه است.

هتل تا فرودگاه ، پارک بوستان و خود شهر مشهد هم فاصله‌ی زیادی ندارد. همه‌ی این موارد باعث می‌شود که ضمن لذت بردن از آب و هوای ییلاقی منطقه و دور بودن از شلوغی و هیاهوی شهر، به راحتی هم به مراکز تفریحی و هم به حرم امام رضا (ع) دسترسی داشته باشید.

عکس های هتل پارک حیات

آدرس هتل پارک حیات مشهد : خراسان رضوی، مشهد، انتهای بلوار وکیل آباد، جاده طرقبه، بعد از پمپ بنزین گلستان

تلفن رزرو هتل پارک حیات مشهد: 91031931021

سایت رزرو هتل پارک حیات مشهد: www.mahaniom.com

فاصله‌ی هتل پارک حیات مشهد تا مکان‌های مهم شهر

  • نزدیک‌ترین فاصله تا حرم مطهر رضوی (ورودی شیرازی): 23.1 کیلومتر (حدود 30 دقیقه با ماشین)
  • فاصله تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد: 28.4 کیلومتر
  • فاصله تا بازار رضا مشهد: 28 کیلومتر
  • فاصله تا ییلاق طرقبه: 2.4 کیلومتر
  • فاصله تا پارک کوه‌سنگی: 24 کیلومتر
  • فاصله تا آرامگاه فردوسی: 34 کیلومتر
  • فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: 23 کیلومتر
  • فاصله تا سرزمین موج‌های آبی مشهد: 17 کیلومتر
  • فاصله تا مجتمع توریستی پدیده شاندیز: 23.5 کیلومتر
  • فاصله تا برج آلتون: 21.1 کیلومتر
  • فاصله تا کیان سنتر: 18.1 کیلومتر
  • فاصله تا پروما: 18.5 کیلومتر
  • فاصله تا بازار فردوسی: 30.5 کیلومتر

امکانات اتاق‌ های هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد دارای 324 اتاق است که شامل اتاق‌های دو تخته، 3 تخته، سوئیت‌های لوکس و اتاق‌های کانکت می‌شود. طراحی اتاق‌ها به گونه‌ای انجام شده است که فضایی راحت، مدرن و لوکس را در اختیار مهمانان قرار دهند.

تمامی اتاق‌های هتل پارک حیات دارای سرویس بهداشتی کامل، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم مرکزی ویدیو و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی هستند. همچنین اتاق‌های این هتل دارای تراس اختصاصی نیز بوده و چشم انداز متفاوتی را از منطقه‌ی ییلاقی طرقبه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

برخی از اتاق‌های این هتل 5 ستاره کاملا مناسب معلولین طراحی شده‌اند تا آنها اقامت راحتی را در هتل تجربه نمایند. امکانات این اتاق‌ها شامل نرده‌هایی می‌شود که افراد معلول می‌توانند با گرفتن آنها در اتاق راه بروند. علاوه بر این روی این نرده‌ها مسیرهای مختلف اتاق با خط بریل نیز مشخص شده‌اند تا جا به جایی برای افراد نابینا نیز در اتاق راحت باشد.

علاوه بر موارد گفته شده، امکانات اتاق‌های هتل پارک حیات شامل مواردی مانند صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، کارت هوشمند اتاق، سشوار، حوله و وسایل بهداشتی، دمپایی، میز توالت، پاور سوئیچ، جا لباسی، میز و صندلی و سیستم اطفاء حریق نیز می‌شود.

اتاق های هتل پارک حیات مشهد

اتاق‌های هتل پارک حیات

اتاق‌های هتل دارای مینی بار نیز هستند اما استفاده از آن شامل هزینه می‌شود. در هر یک از اتاق‌ها یک دستگاه چای‌ساز نیز قرار دارد تا مجبور نباشید برای صرف چای به کافی شاپ هتل مراجعه نمایید.

برای تعیین ویوی اتاق می‌توانید هنگام رزرو تعیین کنید که دوست دارید چشم انداز اتاق رو به شهر باشد یا رو به کوهستان‌های منطقه. تراس اتاق‌های هتل پارک حیات این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید به راحتی از چشم انداز زیبای منطقه‌ی ییلاقی لذت ببرید. همچنین می‌توانید از آرامش و سکوت فضای خارج از شهر استفاده کنید. اتاق‌های هتل همگی عایق صدا هستند که این موضوع نیز لذت استراحت در آرامش هر سوئیت را دو چندان می‌کند.

برخی اتاق‌های هتل نیز به عنوان اتاق عروس طراحی شده و مخصوص زوج‌های جوانی هستند که قصد اقامت در این هتل را دارند. امکانات این سوئیت‌های ویژه شامل یک تخت دبل، فضای نشیمن، یک حمام مجهز و سرویس بهداشتی می‌شود. ظرفیت این اتاق‌ها دو نفر بوده و متراژ آنها برابر با 60 متر است.

یک نوع دیگر از سوئیت‌های هتل پارک حیات نیز سوئیت رویال است. امکانات این سوئیت شامل سیستم هوشمند الکترونیک نور، موسیقی، تهویه و صدا است. سوئیت‌های رویال دارای جکوزی و آشپزخانه هستند و چشم انداز زیبایی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. این هتل دارای 12 سوئیت رویال بوده و متراژ هر یک از آنها برابر با 60 متر است.

انواع دیگر اتاق‌های این هتل شامل آپارتمان یک خوابه 4 تخته، اتاق VIP تریپل، اتاق VIP دبل، اتاق یک خوابه تریپل، آپارتمان یک خوابه دبل، اتاق تریپل، اتاق توئین و اتاق دبل می‌شود.

امکانات رفاهی هتل پارک حیات مشهد

هتل پارک حیات مشهد یک هتل پنج ستاره به مساحت 31000 متر مربع است که در سال 1395 افتتاح شد. واحدهای اقامتی این هتل شامل آپارتمان‌ها و سوئیت‌های لوکس می‌شود که در 4 طبقه پراکنده شده‌اند. این هتل قبلا به نام هتل طرقبه شناخته می‌شد. پس از بازسازی‌هایی که در سال 1396 انجام گرفت، نام هتل به هتل پارک حیات تغییر کرد. امکانات بیشتری هم در جریان این بازسازی‌ها به هتل اضافه شد. به طور کلی امکانات و خدمات هتل پارک حیات شامل موارد زیر می‌شود:

  • سالن کنفرانس
  • نمازخانه
  • اتاق مهمانی و جلسات کاری
  • روم سرویس
  • خدمات خانه‌داری
  • پارکینگ روباز
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • رمپ
  • خودپرداز
  • ویلچر
  • خشکشویی
  • کافی شاپ
  • رستوران

علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان به سالن بدنسازی، سالن ماساژ، میز بیلیارد، حمام ترکی، استخر، سونا بخار، سونا خشک و جکوزی نیز اشاره کرد.

سرویس گشت درون شهری و برون شهری نیز از جمله دیگر امکاناتی است که هتل پارک حیات در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

استخر هتل پارک حیات

استخر هتل پارک حیات

رستوران‌ های هتل پارک حیات به نام‌های رستوران الماس، رستوران VIP فیروزه و رستوران فرنگی، ظرفیت پذیرایی از حدود 700 نفر مهمان را دارند. منوی رستوران هتل پارک حیات مشهد شامل انواع غذاهای ایرانی و بین المللی می‌شود و غذاها را با بهترین کیفیت ممکن سرو می‌کنند. فضای لوکس و مجلل رستوران در کنار چشم انداز زیبای محوطه‌ی هتل، تجربه‌ی خاص و فراموش نشدنی‌ای را برای مهمانان فراهم می‌کند.

کافی شاپ هتل نیز فضای فوق العاده جذابی دارد که می‌توانید برای صرف فنجانی قهوه یا انواع دمنوش‌ها و آبمیوه‌ها سری به آن بزنید. این کافی شاپ می‌تواند انتخاب مناسبی برای برگزاری جشن تولدها، قرارهای دوستانه و کاری و یا سایر مناسبت‌ها باشد.

اگر قصد برگزاری انواع جشن‌ها، سمینار، نمایشگاه و یا همایش‌های بین المللی را دارید انتخاب این هتل 5 ستاره می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی را در اختیار مهمانان شما قرار دهد.

قیمت هتل پارک حیات مشهد

هزینه‌ی اقامت در هتل پارک حیات با توجه به تعداد همراهان شما، سن آنها و همچنین نوع امکانات مورد نظرتان متفاوت خواهد بود. علاوه بر این هزینه‌ی اقامت در این هتل نیز در ایام مختلف سال متفاوت است. هرچند که امکان رزرو اتاق در این هتل با استفاده از تخفیف‌های ویژه وجود دارد. قیمت رزرو اتاق در هتل پارک حیات مشهد از حدود 1 میلیون و 300 هزار تومن شروع می‌شود که این مبلغ با توجه به شرایط و امکانات مورد نظر شما می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد.

علاوه بر این، در برخی ایام سال با توجه به افزایش تقاضا برای رزرو، قیمت رزرو هتل پارک حیات مشهد نیز افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه این نکته را باید در نظر داشته باشید که در تایم مناسبی برای رزرو اقدام نمایید. این کار کمک می‌کند تا حتی برای روزهای شلوغ نیز بتوانید بهترین قیمت‌ها را برای رزرو هتل پیدا کنید.

قوانین هتل پارک حیات مشهد

ساعت تحویل اتاق: ساعت 14

ساعت تخلیه اتاق: ساعت 12

قوانین عمومی

نرخ اقامت در هتل پارک حیات برای مهمانان خارجی متفاوت است. در نتیجه برای رزرو هتل برای گردشگران خارجی باید پیش از رزرو نسبت به استعلام قیمت‌ها اقدام نمایید.

پذیرش خانم تنهای بالای 18 سال صرفا با ارائه‌ی مدارک شناسایی معتبر انجام می‌شود. پذیرش با صیغه نامه با مهر برجسته محضر نیز بلامانع است.

هتل پارک حیات مشهد برای رزرو ایام پیک مانند عید نوروز صرفا رزروهای بالای 3 شب را تایید می‌کند.

قوانین ترانسفر

هتل پارک حیات مشهد دارای امکان استقبال فرودگاهی است. هزینه‌ی ترانسفر رفت و برگشت از هتل برای مهمانان رایگان محاسبه می‌شود. در حال حاضر در طول روز ترانسفر رفت و برگشت به حرم فقط در یک نوبت انجام می‌شود.

برای ترانسفر باید هنگام رزرو اتاق اطلاعات پرواز خود شامل شماره پرواز، مبدا، ساعت حرکت و شرکت هواپیمایی را در قسمت توضیحات پرواز وارد کنید.

جهت انجام ترانسفر لازم است تا حداکثر 24 ساعت پیش از ورود به هتل اطلاعات پرواز خود را به شرکت ایران هتل اعلام نمایید.

کافی شاپ هتل پارک حیات

قوانین خردسال

مهمان بالای 5 سال بزرگسال به شمار می‌رود. هزینه‌ی اقامت مهمانان زیر 5 سال در این هتل رایگان محاسبه می‌شود.

قوانین کنسلی هتل

هر هتل بابت کنسلی رزرو مبلغی را به عنوان جریمه از مبلغ پرداختی بابت کل اقامت در هتل کم می‌کند. هر چه زودتر برای کنسلی اقدام کنید درصد جریمه نیز کاهش پیدا کرده و یا رایگان محاسبه خواهد شد. اگر در همان روز تعیین شده برای ورود به هتل نسبت به کنسلی اقدام نمایید، مبلغ پرداختی شما بابت رزرو هتل عودت داده نمی‌شود.

دقت کنید که پیش از رزرو حتما بخش نظرات هتل را بررسی کنید. این کار سبب می‌شود تا با تجربیات سایر مهمانان هتل آشنا شده و بتوانید به راحتی برای انتخاب هتل اقدام نمایید.

سوالات پرتکرار

1.چشم انداز اتاق‌های هتل پارک حیات چیست؟

منظره‌ی برخی از سوئیت‌های هتل رو به کوه و بند گلستان و برخی دیگر رو به شهر است.

2. آیا انتخاب هتل پارک حیات برای اقامت کاری مناسب است؟

هتل پارک حیات مشهد هم دارای سالن کنفرانس و همایش و هم دارای اتاق پذیرایی از مهمان و برگزاری جلسات کاری است. در نتیجه می‌توانید به راحتی برای برگزاری جلسات کاری و یا کنفرانس‌های مختلف از امکانات هتل استفاده نمایید. همچنین هتل دارای رستوران و کافی شاپ نیز هست که می‌توان برای پذیرایی از مهمانان با غذاهای با کیفیت، روی آنها حساب کرد.

3. هتل پارک حیات به چه اماکنی در شهر مشهد نزدیک‌تر است؟

نزدیک‌ترین مکان‌های گردشگری شهر به هتل شامل ییلاق طرقبه، مرکز خرید ویلاژ توریست، چالیدره، ییلاقات حصار گلستان و غیره می‌شود.

4. نزدیک‌ترین فرودگاه تا هتل پارک حیات چقدر فاصله دارد؟

شهر مشهد فقط یک فرودگاه دارد که از هتل پارک حیات مشهد حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. اگر از امکانات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید، یک خودرو شما را از فرودگاه به هتل خواهد رساند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱