شهر مشهد کجاست؟

شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور ایران است. در این شهر به جز حرم امام رضا (ع) مراکز گردشگری و تفریحی بسیاری وجود دارد. از مراکز تفریحی و گردشگری شهر مشهد می‌توان به خانه توکلی مشهد، خانه داروغه، خانه ملک مشهد، باغ ملی مشهد، پارک میرزا کوچک خان، پارک خورشید، پارک وکیل آباد، حمام شاه مشهد (موزه مردم شناسی مشهد) و غیره اشاره کرد. پارک میرزا کوچک خان به حرم امام رضا (ع) نزدیک است. ( هتل پردیسان مشهد )

پارک حجاب مشهد اولین پارک مخصوص بانوان است. در این پارک بانوان با رعایت حجاب می‌توانند به انجام فعالیت‌های ورزشی از جمله اسکیت، دوچرخه سواری و غیره بپردازند. همچنین خانم‌ها در این پارک می‌توانند از طبیعت عکس بگیرند. عکاسی از طبیعت در این پارک خیلی لذت بخش است. البته بعد از غروب، آقایان هم می‌توانند به این پارک بیایند. بنابراین خانم‌ها فقط تا زمان غروب می‌توانند در این پارک به انجام فعالیت‌های ورزشی و عکاسی مشغول شوند.

هر ساله تعداد زیادی از افراد برای زیارت و گردش به شهر مشهد می‌آیند. بنابراین در این شهر هتل‌های بزرگ زیبا و مجلل بسیاری ساخته شده است که همه آن‌ها امکانات رفاهی خوب با قیمت مناسب را به مسافران ارائه می‌دهند.

توضیحاتی درباره هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یکی از هتل‌های بزرگ و لوکس پنج ستاره است. این هتل در سال۱۳۸۰ ساخته شده و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. این هتل دارای جوایز بین المللی بسیاری است. از جایزه های این هتل 5 ستاره می‌توان به جایزه حلال از مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی پارلمان اسلامی و جایزه بین المللی رضایت نامه مشتری مداری اشاره کرد.

هتل پردیسان مشهد حد فاصل میدان جمهوری و میدان آزادی (فلکه پارک) واقع شده است. بنابراین این هتل فاصله چندانی تا پارک ملت، پارک خورشید، منطقه آبادگران و غیره ندارد.

هتل پردیسان مشهد کمی به حرم امام رضا (ع) و مرکز شهر دور است. این هتل از حرم ۱۲ کیلومتر فاصله دارد و با ماشین حدودا ۲۵ دقیقه راه است. فاصله هتل تا ترمینال امام رضا (ع) ۸ کیلومتر است. این هتل تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه ۱۴ کیلومتر فاصله دارد. این هتل تا بازار رضا، آرامگاه نادر شاه افشار و نمایشگاه بین المللی مشهد ۱۲ کیلومتر فاصله دارد. این هتل تا شهربازی ملت، ییلاقات طرقبه و شاندیز، پارک کوهسنگی و غیره فاصله چندانی ندارد. ضمنا این هتل به ایستگاه اتوبوس نزدیک است. اما به مترو دسترسی ندارد.

اتاق با تخت دو نفره

توضیحاتی درباره اتاق های هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد ۵ طبقه و ۱۶۲ اتاق دارد. این هتل اتاق‌های یک نفره یک تخته ( اتاق های سینگل)، اتاق‌های دو نفره دو تخته ( اتاق‌های دبل و توئین)، اتاق‌های سه تخته ( اتاق‌های تریپل) و اتاق‌های چهار تخته رویال دارد. این هتل اتاق‌های کانکت، اتاق‌های لوکس و تعدادی سوئیت هم دارد. اتاق‌های کانکت برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. اتاق‌های کانکت دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. اتاق چهار تخته امپریال از لوکس ترین اتاق‌های این هتل است. این هتل دارای سوئیت‌های سه تخته لوکس است. ویو اتاق‌های این هتل رو به خیابان و رو به کوه است. همه سوئیت های هتل دارای بهترین امکانات هستند.

امکانات اتاق‌های هتل

امکان استفاده از اینترنت (وای فای رایگان) در همه اتاق‌های هتل وجود دارد. همچنین همه اتاق‌های هتل دارای امکانات زیر می‌باشد:

  1. سیستم تهویه مطبوع
  2. سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی
  3. سیستم اطفاء حریق
  4. همه اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارند. اما اتاق‌های کلاسیک هتل، فقط سرویس بهداشتی ایرانی دارند.
  5. همه اتاق‌های هتل حوله، لوازم بهداشتی و سشوار دارند.
  6. همه اتاق‌های هتل تلویزیون ال ای دی) (LED، تلفن، یخچال و آباژور دارند.
  7. همه اتاق‌های هتل میز آرایش آینه دار، جا لباسی، کمد لباس، مبلمان راحتی و میز و صندلی دارند.
  8. همه اتاق‌ها صندوق امانات دارند.
  9. همه اتاق‌‌ها بالکن ندارند.

سایر امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل پردیسان مشهد امکانات دیگری نیز دارند. هم‌چنین در اتاق‌های هتل سایر لوازم مورد نیاز از قبیل دستگاه چای ساز، کتری برقی و غیره موجود است. اگر بخواهید می‌توانید از خدمات وی آی پی هتل مانند سرو صبحانه ، چای کیسه ای و آب معدنی رایگان هم در اتاق خودتان استفاده کنید. اگر مایل باشید می‌توانید از خدمات شمع آرایی و گل آرایی هم استفاده کنید.

اتاق های هتل پردیسان مشهد

اتاق هتل پردیسان

توضیحاتی درباره امکانات رفاهی هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد دارای بهترین و عالی ترین امکانات رفاهی است. از امکانات رفاهی مجموعه آبی این هتل می‌توان به مجموعه اسپا، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ و غیره اشاره کرد. سایر امکانات این هتل عبارتند از: رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل، سالن‌های همایش هتل، فضای بازی کودکان، سالن بیلیارد، زمین تنیس، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده و روباز. ظرفیت پارکینگ سرپوشیده ۴۰ خودرو و ظرفیت پارکینگ روباز ۱۰۰ خودرو است. ضمنا فضای بازی (پارک بازی) برای کودکان سه تا دوازده ساله رایگان است. شما می‌توانید با بازی در سالن بیلیارد و زمین تنیس از تخفیف ۲۰ درصدی نیز بهره مند شوید. این هتل آسانسور، غرفه عکاسی و اتاق مخصوص چمدان هم دارد. خدمات هتل عبارتند از: روم سرویس، خدمات آژانس مسافرتی، خرید بلیط هواپیما، لاندری (خدمات خشکشویی)، خدمات بیدار باش و غیره.

برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل پردیسان مشهد استفاده کنید. همچنین امکان ترانسفر رایگان برای مسافران از هتل به فرودگاه و بالعکس وجود دارد. هم‌چنین در این هتل امکانات لازم برای خدمت رسانی به معلولین وجود دارد. شما می‌توانید از فروشگاه داخل هتل هم خرید کنید.

کارکنان هتل پردیسان مشهد

این کارکنان هر روز و در ۲۴ ساعت آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران هستند.

رستوران‌های هتل پردیسان مشهد

رستوران‌های هتل پردیسان مشهد ارکیده، میخک، رز و ضیافت نام دارند. طراحی هر کدام از این رستوران‌ها در نوع خودش منحصر به فرد و خاص است. اما رستوران ضیافت مجلل ترین رستوران این هتل است. غذاها در رستوران ضیافت به صورت سلف سرویس است. لازم به ذکر است که این هتل چندین سالن غذاخوری دارد. سالن غذاخوری رز در طبقه همکف واقع شده است. سالن غذاخوری میخک ۱۸۰ نفر ظرفیت دارد. سالن غذاخوری ارکیده ۲۲۰ نفر ظرفیت دارد و در ضلع شرقی طبقه اول واقع است. سالن غذاخوری ضیافت ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد. برای رزرو هتل می‌توانید با شماره 02191031931 تماس حاصل فرمایید.

رستوران هتل پردیسان

سالن غذاخوری هتل

غذاهای رستوران‌های هتل پردیسان مشهد

در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود، سنتی و گیاهی سرو می‌شود. در این هتل سرآشپزها با کیفیت ترین، سالم ترین و خوشمزه ترین غذاها را با بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنند. لازم به ذکر است که سرآشپزها بعضی از غذاها را به صورت سفارشی آماده می‌کنند. همچنین همه کارکنان آشپزخانه و سرآشپزها ملزم هستند که اصول بهداشتی را در هنگام تهیه و سرو غذا به طور کامل رعایت کنند.

کافی شاپ هتل

شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم از قبیل قهوه ترک، کاپوچینو، نسکافه و غیره را در کافی شاپ رز هتل پردیسان مشهد میل نمایید. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد از قبیل آبمیوه های طبیعی، موهیتو و غیره در این کافی شاپ سرو می‌شود. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید انواع بستنی‌ها و دسرهای خوشمزه را سفارش دهید. این کافی شاپ برای قرارهای دوستانه و قرارهای کاری مکان مناسبی است. در صورت لزوم می‌توانید با شماره تلفن رزرو هتل همراه با کافی شاپ رز 02191031931 تماس بگیرید.

توضیحاتی درباره سالن‌های همایش هتل پردیسان مشهد

سالن‌های همایش هتل پردیسان مشهد از بهترین و مجلل ترین سالن‌ها در هتل‌های شهر مشهد است. در این هتل همایش‌های بسیاری برگزار می‌شود. امکان برگزاری انواع دوره های آموزشی نیز در سالن‌های همایش این هتل وجود دارد. سالن های این هتل عبارتند از: سالن کنفرانس عطار، سالن کنفرانس حافظ، سالن کنفرانس خیام و سالن آمفی تئاتر.

سالن کنفرانس عطار در ضلع غربی لابی و در طبقه همکف هتل واقع شده است. این سالن ۲۰ نفر ظرفیت دارد و مجهز به تکنولوژی صوتی تصویری و نورپردازی است. سالن کنفرانس حافظ کوچک است و ۳۰ نفر ظرفیت دارد. این سالن در ضلع شرقی لابی هتل واقع شده است. سالن کنفرانس خیام در ضلع غربی لابی است. این سالن۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. در سالن کنفرانس حافظ می‌توانید از سیستم‌های سمعی- بصری استاندارد استفاده کنید. امکان پذیرایی در سالن آمفی تئاتر وجود دارد. خوب است بدانید که امکان ترجمه همزمان هم در هر سه سالن وجود دارد. سالن آمفی تئاتر در ضلع غربی هتل است. امکانات پخش ویدیویی و صوتی برای ارائه فیلم، تصویر، صدا و دیتا در سالن آمفی تئاتر وجود دارد. ارتفاع سقف تا سطح سالن‌ها ۱۰ متر است. متقاضیان می‌توانند جهت رزرو این سالن‌ها با پذیرش هتل یا با شماره تلفن  02191031931 تماس حاصل نمایند.

سالن کنفرانس هتل

قیمت هتل پردیسان مشهد

به این نکته توجه کنید که قیمت هتل پردیسان مشهد با توجه به تاریخ سفر، فصل سفر، تعداد و نوع اتاق‌ها متفاوت است. البته در بعضی از ایام سال می‌توانید از تخفیفات بهره مند شوید و نسبت به رزرو هتل پردیسان مشهد اقدام نمایید. مثلا در ایام تعطیلات نوروز، فصل تابستان یا در ایام تولد و شهادت امام رضا (ع) برای اقامت در هتل باید هزینه بیشتری بپردازید.

نحوه رزرو هتل پردیسان مشهد

لازم به ذکر است که رزرو اتاق به صورت آنلاین از طریق سایت هتل پردیسان مشهد امکان پذیر می‌باشد. گاهی مواقع اگر به صورت آنلاین نسبت به رزرو اتاق در این هتل اقدام نمایید می‌توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. مثلا تخفیفات ۵۰ درصدی. در هنگام رزرو اتاق در هتل به تعداد روزهای اقامت، میزان بودجه خود، قیمت اتاق و امکانات اتاق توجه کنید. نکته دیگر اینکه از چند هفته یا چند روز قبل از سفر خود حتما نسبت به رزرو اتاق در هتل اقدام نمایید. همچنین می‌توانید جهت رزرو اتاق با تلفن هتل تماس بگیرید.

خوب است بدانید که با مراجعه به سایت هتل پردیسان مشهد می‌توانید از قیمت‌ها و تخفیفات هتل مطلع شوید. ضمنا می‌توانید از انواع امکانات رفاهی و تفریحی، نوع اتاق‌های هتل، نوع غذاهای هتل، قیمت‌ غذاهای رستوران هتل پردیسان مشهد و غیره هم اطلاع پیدا کنید.

لازم به ذکر است که عکس‌های هتل پردیسان مشهد در سایت هتل موجود است. ضمنا می‌توانید در سایت هتل نظرات مسافران را در خصوص امکانات تفریحی، رفاهی، غذا و قیمت هتل مشاهده کنید.

آدرس هتل پردیسان مشهد

این هتل در شهر مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما است.

تلفن هتل پردیسان مشهد

شماره تلفن رزرو هتل پردیسان مشهد 02191031931  است.

هتل

نظرات هتل پردیسان مشهد

خوب است بدانید که اکثر مسافرانی که در هتل پردیسان مشهد اقامت داشته اند از کلیه امکانات رفاهی و تفریحی هتل رضایت نسبی داشته اند. ضمنا آن‌ها از تمیز بودن اتاق‌ها، تمیز بودن ملحفه ها و پتوها، نظافت به موقع، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت و قیمت غذاهای رستوران، تنوع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها، قیمت اتاق‌ها، سرویس ایاب و ذهاب هتل، سرویس دهی خوب و کامل و سایر موارد راضی بوده اند. همچنین آن‌ها از برخورد خوب و صمیمانه همه کارکنان هتل نیز رضایت داشته اند. از این رو، بیشتر مسافران این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. یکی دیگر از دلایلی که اکثر افراد این هتل را برای برگزاری همایش‌ها، سخنرانی‌ها و کنفرانس‌های خود انتخاب می‌کنند این است که سالن‌های همایش این هتل امکانات بسیار خوبی دارند.

آدرس سایت ماهانیوم: mahaniom.com

آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official

تلفن تماس: ۰۲۱۹۱۰۳۱۹۳۱