از 999,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل حدیث مشهد

مشهدمقدس- خيابان امام رضا(ع)- امام رضا 42- نبش چهارراه دوم دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل حدیث مشهد در حدود 2.3 کیلومتری حرم امام رضا قرار گرفته و با کمتر از 10 دقیقه رانندگی به آن می‌توانید برسید.

علاوه بر آن، به ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس و تاکسی در خیابان امام رضا برای رفت و آمد در شهر دسترسی راحتی دارید. در زمان اقامت در هتل از بسیاری مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مشهد می‌توانید بازدید کنید.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل حدیث مشهد در خیابان امام رضا 42 و در نبش چهارراه دوم قرار گرفته. این هتل 1 ستاره دارای 70 اتاق در ساختمانی 6 طبقه است و از سال 1398 به پذیرایی از مهمانان و زائران شهر مشهد می‌پردازد. حدیث مشهد اتاق‌هایی دلباز و راحت و با ظرفیت‌های مختلف برای رزرو دارد که اقامتی خوب و مقرون به صرفه را در بین هتل‌های شهر مشهد می‌توانید تجربه کنید. از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌توان به روم سرویس، صندوق امانات و اینترنت اشاره کرد.

با اقامت در هتل حدیث مشهد، تجربه‌ای منحصر به فرد از زیارت مشهد را تجربه خواهید کرد. هتل حدیث با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، شما را در زمینه اقامت و راحتی حین سفر به این شهر مقدس، شگفت‌زده خواهد کرد. این هتل با معماری زیبا و دکوراسیون شیک، فضایی آرام و دلپذیر برای شما فراهم می‌کند.

با انتخاب هتل حدیث برای اقامت خود، به یک تجربه لذت‌بخش و خاطره‌انگیز دست پیدا خواهید کرد. این هتل با اتاق‌های شیک و رفاهی، رستوران‌های با منوی تنوع‌پذیر و خدمات برتر، به شما احساس لذت و رضایت کامل را القاء خواهد کرد. همچنین، موقعیت ممتاز این هتل در نزدیکی اماکن مذهبی و دیدنی مشهد، اقامت شما را به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد کرد.

با انتخاب هتل حدیث مشهد برای اقامت خود، به یک تجربه منحصر به فرد و لذت‌بخش دست پیدا خواهید کرد. این هتل با خدمات برتر و فضای آرام و دلپذیر خود، شما را در طول اقامت در مشهد همراهی خواهد کرد. برای رزرو و اطلاعات بیشتر درباره حدیث مشهد، با ما تماس بگیرید و تجربه‌ای فوق‌العاده را تجربه کنید.

علاوه بر این، رزرو هتل حدیث با داشتن رستورانی با منوی متنوع و کیفیت بالا، به مهمانان خود امکان می‌دهد تا از غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیزی لذت ببرند. همچنین، با داشتن باری با محیطی دلنشین، رزرو هتل حدیث مشهد به مهمانان خود امکان می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود، در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، لحظات خوشی را سپری کنند.

برای رزرو هتل حدیث مشهد، بهترین راه این است که از سایت ماهانیوم استفاده کنید. با استفاده از این سایت، می توانید به راحتی اقامت خود را در هتل رزرو کنید. با توجه به نیاز خود، می توانید انواع اقامتگاه های مختلف را بررسی کنید و به راحتی اقامت خود را رزرو کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر
میانگین 999,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

فکس

09152480667