از 4,687,500 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل رضوان مشهد در خیابان شیرازی 5 و نزدیک به حرم قرار گرفته است .

این هتل 3 ستاره در بین دیگر هتل‌های شهر مشهد هتلی نوساز بوده و در سال 1400 تاسیس شده است. هتل با حدود 100 اتاق و آپارتمان با ظرفیت‌های مختلف در ساختمانی 5 طبقه از زائران و مسافران پذیرایی می‌کند.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل رضوان مشهد خدمات و امکانات رفاهی مناسبی را دارد. رستوران ایرانی، کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی هم در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد.

هتل رضوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های مشهد است که با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز برای مسافران فراهم می‌کند. این هتل با موقعیت ممتاز خود در قلب شهر و نزدیکی به اماکن مذهبی مشهور، انتخابی عالی برای زائران و گردشگران است.

امکانات و خدمات منحصر به فرد هتل رضوان شامل اتاق‌های شیک و راحت با تمامی امکانات رفاهی، رستوران با منوی متنوع و لذت‌بخش، مکان هایی برای آرامش و تجدید نشاط ، اینترنت پرسرعت برای ارتباطات آسان، و خدمات پذیرایی 24 ساعته برای رفاه مهمانان محترمش می‌باشد.

با توجه به استانداردهای بالای خدمات، هتل رضوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در مشهد است. با رزرو این هتل، شما می‌توانید لحظاتی لذت‌بخش و آرامش‌بخش را در حین اقامت در این شهر مقدس تجربه کنید.

با هتل رضوان ، تجربه‌ای منحصر به فرد از اقامت در مشهد را تجربه کنید و خاطرات خوبی را با خود به خانه ببرید.

ظرفیت رستوران این هتل حدوداً 80 نفر است. این رستوران در وعده های نهار و شام و صبحانه خدمات مخصوص به خود دارد. در منوی رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی دیده می شود. همینطور شرایط استفاده سلف سرویس نیز فراهم شده است.

موقعیت مکانی هتل ایده‌آل است؛ از هتل تا حرم امام رضا ۷۰۰ متر فاصله دارید و این مسافت را با ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توان طی کرد. و در هر ساعتی از شبانه روز برای زیارت به حرم می‌توانید بروید. علاوه بر دسترسی مناسب از هتل رضوان مشهد به حرم، به دیگر دیدنی‌ها و اماکن تاریخی و مراکز خرید مشهد هم نزدیک هستید. ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو در نزدیک هتل محل اقامتتان قرار گرفته. به رستوران و کافه‌های زیادی هم دسترسی دارید. رزرو هتل رضوان مشهد را در بسیاری از روزهای سال از ماهانیوم با بهترین قیمت می‌توانید انجام دهید.

هتل رضوان مشهد، با داشتن اتاق‌هایی با دکوراسیون بسیار زیبا و همچنین تجهیزات روز دنیا، برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و لذت‌بخش هستند، بهترین گزینه است.

در کل، هتل رضوان مشهد با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، بهترین گزینه برای اقامت در شهر مشهد است. با اقامت در این هتل، شما مطمئن خواهید بود که تمام نیازهای خود را برای یک سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیز به شهر مقدس مشهد برآورده کرده‌اید. اگر به دنبال یک اقامت لاکچری و لذت‌بخش در شهر مشهد هستید، هتل رضوان مشهد بهترین گزینه برای شماست.


هزینه اقامت برای مهمانان خارجی به ازای هر نفر در هر شب 100.000 تومان افزایش می یابد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm
میانگین 4,687,500 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

فکس

09152480667