از 2,490,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل سهند مشهد

مشهد - خیابان امام رضا 2 - کوجه کربلا دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل سهند مشهد ، از آن دست اقامتگاه‌هایی است که با توجه به امکانات و هزینه‌اش، انتخابی مقرون به صرفه برای خانواده‌ها به شمار می‌آید.

این هتل زیبا که در خیابان امام رضا 2 مشهد واقع شده و فاصله‌ی چندانی با حرم رضوی ندارد، اتاق‌هایی تمیز، شیک و مجهز به امکانات یک زندگی مرفه را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد.

تلفن تماس : 91031931-021

ضمناً سرویس بهداشتی‌های تمیز این هتل 3 ستاره، خیال افراد حساس به نظافت را آسوده‌ می‌کند.رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه و کافی‌شاپی لوکس در کنار قهوه‌خانه‌ای اصیل که در پشت بام واقع شده، از جمله عواملی است که اقامت در هتل سهند مشهد را جذاب‌تر و به یادماندنی‌تر می‌سازد.

علاوه بر این اگر با کودکان‌تان به سفر رفته‌اید، به خاطر داشته باشید که آنها در محوطه‌ی بازی هتل می‌توانند به راحتی سرگرم شوند و لذت ببرند. اینترنت پرسرعت هم ، زمینه را برای سرگرمی بزرگسالان فراهم می‌کند.

فاصله از هتل سهند 1 مشهد با نمایشگاه بین المللی مشهد با ماشین در حدود 30 دقیقه است و 18 کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا حرم امام رضا 13 دقیقه پیاده روی و دو دقیقه با ماشین زمان نیاز است.

همینطور می توانید از هتل سهند 1 مشهد تا پارک کوهسنگی نیز 17 دقیقه با ماشین یعنی 78 کیلومتر تردد نمایید. فاصله از هتل سهند مشهد تا مجتمع تجاری الماس شرق نیز 25 دقیقه با ماشین است و 22 کیلومتر در نظر گرفته شده است.

فاصله این هتل تا ایستگاه راه آهن نیز 11 دقیقه با ماشین اعلام شده است. از این هتل تا باب الجواد در حدود 15 دقیقه پیاده و 5 دقیقه با ماشین است. فاصله تا بست شیخ حر عاملی حدوداً 4 دقیقه با ماشین است.

هتل سهند مشهد یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که با امکانات و خدمات برتر خود، گزینه‌ی ایده‌آلی برای اقامت در این شهر مقدس محسوب می‌شود. این هتل با موقعیت مرکزی خود، به راحتی به اماکن مهم شهری مانند حرم مطهر امام رضا(ع)، بازارهای تاریخی و مراکز خرید نزدیک است.

هتل سهند مشهد با اتاق‌های شیک و مجهز، رستوران‌های با منوی مناسب و سرویس بهداشتی و تفریحی با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش و راحت بخش برای مسافران فراهم می‌کند. با انتخاب هتل سهند مشهد برای اقامت خود، اطمینان دارید که تجربه‌ای خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را در شهر مشهد خواهید داشت. این هتل با امکانات و خدمات برتر خود، گزینه‌ی ایده‌آلی برای اقامت در شهر مشهد محسوب می‌شود.

این هتل با موقعیت مرکزی خود، به راحتی به اماکن مهم شهری مانند حرم مطهر امام رضا(ع)، بازارهای تاریخی و مراکز خرید نزدیک است. هتل سهند مشهد با اتاق‌های شیک و مجهز، رستوران‌های با منوی مناسب و سرویس بهداشتی و تفریحی با کیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش و راحت بخش برای مسافران فراهم می‌کند.

با انتخاب هتل سهند مشهد برای اقامت خود، اطمینان دارید که تجربه‌ای خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را در شهر مشهد خواهید داشت.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر
میانگین 2,490,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

فکس

09152480667