از 15,408,889 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل مجلل درویشی مشهد

مشهد مقدس - خيابان رضا - بین امام رضا 26 و 24 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل مجلل درویشی مشهد یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که در سال 1390 افتتاح شد.

هتل 5 ستاره مجلل درویشی در اصلی‎‌ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا و در فاصله‌ 2 کیلومتری از حرم قرار دارد. این هتل با 25 طبقه یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های مشهد به‌شمار می‌رود و دارای معماری منحصر به فردی نیز می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

در بسیاری از اتاق‌های هتل وقتی از پنجره به بیرون نگاه می‌کنید شهر زیر پای شماست.
 
همچنین در طبقه 17 هتل درویش ، رستوران آتریوم با فضای باز میانی، که می‌توانید از لابی هتل تا بالاترین طبقه‌ی هتل را ببینید، قرار گرفته است. رستوران‌های مختلفی با منوهای متفاوت ایرانی، فست فود، آسیایی، و بین‌المللی در هتل درویشی برای مسافران قرار دارد. علاوه بر آن، در چایخانه سنتی هتل هم می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید.
سالن بیلیارد، استخر، سونا، سالن ماساژ، مرکز خرید هتل، سالن کنفرانس و همایش، و سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات باکیفیت هتل درویشی مشهد هستند.
 
موقعیت مکانی هتل هم به مزایای آن افزوده است. پیاده حدود 15 دقیقه و با خودرو کمتر از 5 دقیقه از هتل مجلل درویشی مشهد تا حرم امام رضا فاصله دارید. ایستگاه اتوبوس، تاکسی، و مترو هم در چند قدمی هتل قرار دارند. برای رزرو آنلاین هتل مجلل درویشی مشهد با بهترین قیمت، می‌توانید از تخفیف‌های ماهانیوم استفاده کنید.
 

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل تنها به فاصله 1/4 کیلومتر از آن مکان مقدس واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود . ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد .

مجموعه آبی هتل درویشی مشهد اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس می باشد که با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه خواهد پرداخت.

بنا بر تعرفه سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، افراد زیر 2 سال از پرداخت هرگونه هزینه معاف ، افراد 2 تا 12 سال نیمه بها و افراد بالای 12 سال نرخ به صورت کامل محاسبه خواهد شد .

خدمات رایگان هتل شامل اینترنت و صبحانه بوفه می باشد .


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آرایشگاه
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

میانگین 15,408,889 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

فکس

09152480667