از 2,290,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل نوین پلاس مشهد

مشهد، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بلوار مجیدیه، مجیدیه ۳۷، صادقیه دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل نوین پلاس مشهد یکی از هتل های نوساز و شیک در مشهد است که به جدیدا افتتاح شده و شروع به فعالیت گردشگری کرده است .

هتل نوین پلاس مشهد در اطرف مشهد و در منطقه قاسم آباد یا جاهد شهر بنا شده است و در رده هتل های 5 ستاره مشهد قرار دارد .این هتل پنج ستاره از محوطه ای زیبا و شیک برخوردار است و امکانات و خدمات بسیار خوبی در اختیار مسافران و مهمانان خود قرار می دهد و به همین دلیل توانسته در مدت کمی پیشرفت خوبی داشته باشد و توجه تعداد زیادی از مسافران را به خود جلب کند.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل نوین پلاس مشهد با داشتن سالن کنفرانس، برای برگزاری جلسات و همایش‌های تجاری مناسب است. همچنین استخر و سونا این هتل، برای استراحت و آرامش بعد از گشت و گذار در شهر مشهد، بسیار مناسب است. برای علاقه‌مندان به ورزش نیز، سالن ورزشی این هتل با امکانات کامل در دسترس است.این هتل در زمینه‌ی حمل و نقل خدمات ترانسفر را ارائه می‌کند و هر 4 ساعت یک بار سرویس رفت و برگشت به حرم امام رضا (ع) دارد.

پرسنل حرفه‌ای و مهربان هتل، همواره در خدمت مسافران هستند و با ارائه خدمات با کیفیت، سعی می‌کنند تا اقامت شما در هتل نوین پلاس مشهد به یادگاری خوش بماند. با کلید واژه هتل نوین انرژی مشهد، شما می‌توانید این هتل را در جستجوی خود قرار دهید و از اقامت لذت ببرید. هتل نوین پلاس مشهد با قیمت مناسب و خدمات با کیفیت، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در شهر مشهد است.

اگر به دنبال یک هتل با امکانات و خدمات بالا در شهر مشهد هستید، هتل نوین پلاس گزینه‌ی مناسبی است.هتل نوین انرژی مشهد با داشتن اتاق‌هایی با دکوراسیون شیک و مدرن، به شما فرصتی برای استراحت و آرامش بعد از گشت و گذار در شهر مشهد می‌دهد. همچنین، با داشتن رستوران با منوی ایرانی و بین‌المللی، این هتل تلاش می‌کند تا نیازهای مختلف مسافران را برآورده کند.

در هتل نوین پلاس مشهد، سالن کنفرانس نیز وجود دارد که برای برگزاری جلسات و همایش‌های تجاری مناسب است. همچنین استخر و سونا این هتل، برای استراحت و آرامش بعد از گشت و گذار در شهر مشهد، بسیار مناسب است. برای علاقه‌مندان به ورزش نیز، سالن ورزشی این هتل با امکانات کامل در دسترس است.

هتل نوین انرژی مشهد با داشتن امکانات و خدمات متنوع، بهترین انتخاب برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی با کیفیت و لذت‌بخش در شهر مشهد هستند. با داشتن اتاق‌های فضیلت‌دار و رستوران با منوی ایرانی و بین‌المللی، هتل انرژی اتمی مشهد تلاش می‌کند تا نیازهای مختلف مسافران را برآورده کند.

هتل نوین پلاس مشهد لابی بسیار بزرگ و چشم نواز دارد که به مبلمان، روزنامه و اینترنت پرسرعت مجهز می باشد و مهمانان می توانند در آن استراحت کنند یا ملاقات های خودرا در آن برگزار کنند. سایر امکاناتی که این هتل فراهم کرده است شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن کنفرانس، سالن همایش، فضای سبز، لاندری و اتاق چمدان هستند.

اگر بخواهیم به جزئیات بیشتر در مورد این هتل اشاره کنیم باید گفت این مکان اقامتی در بخش غذا و نوشیدنی خود انواع رستوران و روم سرویس را دارا است.

هتل نوین پلاس ، یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است که با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، بهترین انتخاب برای اقامت در این شهر مقدس محسوب می‌شود. این هتل با طراحی مدرن و دکوراسیونی بسیار زیبا، به میهمانان خود امکان فراوانی برای استراحت و آرامش فراهم می‌کند.

هتل نوین پلاس مشهد، با داشتن اتاق‌هایی با دکوراسیون بسیار زیبا و همچنین تجهیزات روز دنیا، برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و لذت‌بخش هستند، بهترین گزینه است. همچنین، امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی و سالن ورزشی نیز در این هتل وجود دارد که به مسافران امکان فراوانی برای تفریح و سرگرمی فراهم می‌کند.

نوین پلاس ، با موقعیتی عالی در قلب شهر و نزدیک به اماکن مذهبی شهر، به مسافران این شهر مقدس امکان فراوانی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری فراهم می‌کند. همچنین، رستوران‌های بسیار خوب و با کیفیتی نیز در این هتل وجود دارد که به مسافران امکان فراوانی برای لذت بردن از غذاهای محلی و بین‌المللی را می‌دهد.

به طور کلی، هتل نوین انرژی مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با توجه به امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل، مهمانان می‌توانند از یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در مشهد بهره‌مند شوند.


گل آرایی و شمع آرایی ویژه مهمانانی که سالگرد ازدواج و تولد آنها با تاریخ رزرو اتاق یکی باشد ، به صورت رایگان انجام می گردد .


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر
میانگین 2,290,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

فکس

09152480667