از 2,990,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل کیانا مشهد

مشهد - خیابان امام رضا 2- کوچه ابوالهادی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل کیانا مشهد یکی از هتلهای نوساز اطراف حرم مطهری می باشد که درسال 1391 افتتاح شده است .

این  هتل  یکی از نزدیکترین هتل های چهار ستاره به حرم می باشد لذا با انتخاب این هتل می توانید با پیاده روی چنددقیقه ای به بارگاه ملکوتی برسید . هتل در 5طبقه و 110باب اتاق و سوئیت مجهز ، تمام تلاش خود را بکار بسته تانهایت آسایش رابرای شما میهمانان گرامی فراهم آورد.

تلفن تماس : 91031931-021

اگر به عنوان ماه عسل یا به عنوان زوجی جوان قصد اقامت در هتل چهار ستاره کیانا مشهد رادارید این هتل یکی از بهترین گزینه های انتخابی می باشد . با رزرو هتل کیانا میتوانید ازامکانات خوب برخوردارشوید مثل سالن های پذیرایی هتل ،که شامل چند رستوران و کافی شاپ و……. . در رستوران های هتل همه چیز برای شما زائرگرامی فراهم گردیده تایک ضیافت به یادماندنی داشته باشید .

دررستوران ارغوان هتل که در طبقه همکف قراردارد می توان انواع غذاهای ایرانی وفرهنگی راسفارش دهید. ازدیگر امکانات هتل می توان به اتاق بازی کودکان گیم نت ،فضای سبز و اینترنت داخل لابی واتاق های سوناو جکوزی،حمام ترکی،سالن ماساژو… اشاره کرد که اقامت شمازائرین گرامی را در هتل چهار ستاره کیانا مشهد شیرین ولذت بخش می کند .

در مورد کیفیت غذاهای هتل  مشکلی وجود ندارد. از بهترین مواد اولیه برای تهیه غذاها استفاده می شود. سیستم سرو به صورت انتخابی و سلف سرویس است. دقت کنید که به طور کلی این هتل از نظر موقعیت اجرایی بسیار خاص است و می تواند یک انتخاب عالی برای بسیاری از افراد محسوب شود.

اگر به دنبال یک محل اقامتی با کیفیت و لوکس در مشهد هستید، هتل کیانا مشهد گزینه‌ی مناسبی برای شماست. این هتل با طراحی زیبا و مدرن، امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، مکانی مناسب برای اقامت در شهر مقدس مشهد است.

هتل کیانا فاصله‌ای کوتاه با حرم امام رضا(ع) قرار دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خود، به عنوان یک گزینه‌ی عالی برای زائرانی که به دنبال اقامت نزدیک به حرم هستند، شناخته شده است.

هتل کیانا مشهد با داشتن امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، اقامتی لوکس در مشهد را برای شما فراهم می‌کند.

امکانات اتاق‌های هتل کیانا مشهد شامل تلویزیون صفحه‌ی تخت، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی به همراه لوازم تمیز کننده، سرویس اتاق و خدمات نظافت روزانه است.

علاوه بر امکانات رفاهی در اتاق، هتل کیانا با داشتن خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، سالن همایش ، اقامتی کامل و لوکس را برای شما به ارمغان می‌آورد. رستوران هتل با منوی گوناگون و خدمات با کیفیت، مناسب برای صبحانه، ناهار و شام است.

قیمت‌های هتل کیانا بستگی به فصل و تعطیلات دارد. اما در کل، هتل کیانا با داشتن امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، قیمت مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین برای کسانی که به دنبال تخفیف هستند، هتل کیانا با ارائه‌ی تخفیفات ویژه در برخی فصول، قیمت مناسبی را برای اقامت به شما ارائه می‌دهد.

هتل کیانا با موقعیت مکانی عالی، امکانات رفاهی و خدمات با کیفیت، گزینه‌ای عالی برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با داشتن امکانات رفاهی در اتاق و خدمات متنوع، این هتل به شما اقامتی لوکس و آرامش‌بخش در مشهد را به ارمغان می‌آورد.

آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۲ کیلومتر

فاصله تا موزه مردم‌شناسی مشهد: ۱.۳ کیلومتر

فاصله تا موزه نادری: ۳.۴ کیلومتر

فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۴ کیلومتر


این هتل منوی غذایی بوفه و منو انتخابی نیز دارد ، جهت رزرو و استعلام قیمت با این منو با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .


تلفن تماس : 91031931-021

خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر
سیاست هتل

رزرو تلفنی

لطفا جهت رزرو با ما تماس بگیرید . ۰۲۱-۹۱۰۳۱۹۳۱ تماس در بستر واتساپ : ۰۰۹۸۹۱۵۲۴۸۰۶۶۷
نمایش همه
میانگین 2,990,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

فکس

09152480667