از 1,960,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

بوتیک خانه تاریخی کیانپور اصفهان

اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حد فاصل میدان شهدا تا چهارراه تختی، کوچه پشت بارو (14)، کوچه بحرینیان، بن‌بست گل داوودی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

بوتیک خانه تاریخی کیانپور اصفهان که در شهر اصفهان قراردارد و یکی از خانه های تاریخی اصفهان به شمار می‌رود، فرهنگ و هنر اصیل ایرانی را برای هر یک از بازدید کنندگان بازگو می نماید.

خانه تاریخی کیانپور مربوط به دوران حکومت قاجاریان است که به زیباترین و چشم نوازترین روش و شکل ممکن بنا شده است. خانه تاریخی با شکوهی که خاطرات گذشته هنوز از گوشه گوشه اش سرک می کشد. با توجه به قرارگیری بوتیک خانه تاریخی کیانپور اصفهان در موقعیت خوب اصفهان، میهمانان و گردشگران اصفهان به راحتی می‌ توانند به نقاط مهم و جاذبه های شهر مانند میدان امام علی (عتیق)، میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت، کاخ چهلستون و بازار دسترسی داشته باشند.

تلفن تماس : 91031931-021

بوتیک خانه تاریخی کیانپور اصفهان در سال های ۱۲۴۰ تا ۱۲۴۵ شمسی و در دوران سلطنت ناصرالدین شاه قاجار با دستور حاج آقاحسن گیلانیان و توسط استاد میرزا رضا معمار ساخته شد، و پس از مرگ حاج آقا حسن گیلانیان به یکی از فرزندان ایشان بنام محمد علی گیلانیان می رسد. بد نیست بدانید که خانه تاریخی کیانپور اصفهان در قلب بافت تاریخی اصفهان؛ در یکی از قدیمی‌ ترین خیابان‌ های شهر، یعنی در خیابان چهار باغ پایین واقع شده است. همانطور که اشاره کردیم خانه تاریخی کیانپور در دوره قاجار بنا شده و به عنوان یکی از آثار تاریخی شهر زیبای اصفهان به ثبت رسیده است.

نکته دیگر در مورد بوتیک خانه تاریخی کیانپور اصفهان اینکه ساختمان این در سال ۱۳۹۳ با رعایت اصول و حفظ معماری اصیل ایرانی مورد بازسازی قرار گرفت و به عوان هتل سنتی و اقامتگاه گردشگران مورد استفاده قرار می گیرد. ورودی خانه متشکل از سردر و دالانی زیبا است. چنانچه میهمان خانه کیانپور شدید با ورود به خانه توسط دالان یا دهلیز از سمت جنوب غربی وارد هشتی و سپس میانسرا می شوید. حالا نوبت معرفی و آشنایی بیشتر با اتاق های خانه تاریخی کیانپور است؛ ضلع شمال خانه شامل تالار شاه نشین و اتاق هایی در طرفین با گچ بری هایی که خیال و ذهن هرکسی را به دوردست ها پرواز می دهد.

بد نیست بدانید که اتاق شاه‌نشین دارای نقاشی روی گچ، آیینه کاری و گچ‌بری است که با ارسی چوبی از فضای میانسرا فاصله گرفته است. در و پنجره های ارسی، اتاق های سه دری و مقرنس های خانه فضای دلچسبی را خلق کرده است که عاشق اقامت دائم در این خانه خواهید شد.

لازم به ذکر است که این خانه قجری به سبک اصفهانی طراحی شده است. انتخاب بوتیک خانه تاریخی کیانپور اصفهان اصفهان تجربه اقامتی متفاوت را در این شهر پرعظمت به ارمغان خواهد آورد. جالب است بدانید که اتاق ‌های مجاور اتاق شاه‌نشین با معماری ساده ‌ای طراحی و ساخته شده است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,960,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667