از 1,840,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

بوتیک هتل آریو کرمانشاه

کرمانشاه، میدان شهناز، به سمت شریعتی، نبش کوی برنجی، سعدی روبروی مسجد حاج قنبر دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

بوتیک هتل آریو کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار گرفت.

ساختمان مجموعه متعلق به دوره قاجار بوده و به جهت طراحی متفاوت نسبت به مکانهای با کاربری مشابه، اتاقهایی با رنگهای زیبا و معماری منحصر به فرد و وجود جکوزی در برخی از واحدها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بوتیک آریو با اتاقهای دبل و توئین لاجورد در طبقه اول، اتاقهای مرمر، یشم، کهربا، عقیق، گوهر، مروارید در طبقه دوم و اتاقهای زمرد، یاقوت، فیروزه، الماس در طبقه سوم همراه با امکانات رفاهی مناسب آماده ارائه خدمات به میهمانان شهر زیبای کرمانشاه می باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

شهر کرمانشاه با تاریخ و فرهنگ غنی، جاذبه های گردشگری فراوان و مکان های تاریخی معروف، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران است. این شهر با وجود جاذبه های گردشگری غنی، همچنان مورد توجه مسافرانی قرار می گیرد که به دنبال صلح و آرامش روحی هستند. برای این دسته از مسافران، هتل آریو کرمانشاه بهترین گزینه برای اقامت می باشد.

بوتیک هتل آریو کرمانشاه با فضایی آرام و دلپذیر، بهترین جایی برای استراحت و آرامش روحی است. این هتل با طراحی منحصر به فرد و خدمات با کیفیت، به عنوان یکی از بهترین هتل های بوتیک در ایران شناخته می شود. این هتل با امکانات و خدمات متنوع، مناسب برای اقامت مسافرانی است که به دنبال تجربه ای لوکس و خاص هستند.

امکانات و خدمات ارائه شده در بوتیک هتل آریو کرمانشاه، باعث شده تا این هتل آریو کرمانشاه برای مسافرانی که به دنبال رفاه و تجربه لوکس هستند، گزینه مناسبی باشد. این هتل با اتاق های مجهز به امکانات پایه و همچنین امکانات مانند رستوران، سالن آرایش، سالن ورزشی و … به مسافران خود خدمات رفاهی و لوکس را ارائه می دهد.

با توجه به اینکه هتل آریو کرمانشاه در نزدیکی مکان های تاریخی و گردشگری قرار دارد، مسافران می توانند با استفاده از این هتل به راحتی به جاذبه های کرمانشاه دسترسی پیدا کنند. این هتل در نزدیکی موزه ایرانشهر، باغ جهانگیریه و موزه سنجش واقع شده است که این جاذبه های گردشگری را به راحتی قابل دسترس می کند.

بوتیک هتل آریو کرمانشاه علاوه بر اینکه امکانات رفاهی و لوکس را به مسافران ارائه می دهد، با قیمت های مناسب نیز مورد توجه قرار می گیرد. این هتل با توجه به نیازهای مسافران، امکاناتی مانند وای فای، تلویزیون، سرویس اتاق و … را نیز در اختیار مسافران قرار می دهد.

اگر به دنبال تجربه ای لوکس و خاص در شهر کرمانشاه هستید، هتل آریو کرمانشاه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با اقامت در این هتل، علاوه بر لذت بردن از خدمات رفاهی و لوکس، می توانید به راحتی به جاذبه های گردشگری کرمانشاه دسترسی پیدا کنید و لحظات به یادماندنی را در این شهر زیبا تجربه کنید. برای رزرو هتل آریو کرمانشاه ، به سایت ماهانیوم مراجعه کنید و از امکانات و خدمات متنوع این سایت بهره مند شوید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,840,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس