از 4,550,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

بوتیک هتل هفت پیکر گرگان

گرگان، خیابان امام خمینی، خیابان آفتاب 19 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

بوتیک هتل هفت پیکر گرگان در سال 1246 فعالیت خود را آغاز نموده و در سال 1399 برای رفاه حال مسافرین مورد بازسازی قرار گرفته شده است.

از امکانات بوتیک هتل هفت پیکر می‌توان به اتاق جلسات، سالن همایش، اینترنت رایگان و نامحدود، گشت رایگان، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، کتابخانه، روم سرویس 24 ساعته و تالار پذیرایی اشاره کرد.

تلفن تماس : 91031931-021

در دوران پهلوی دوم دخالت های زیادی در شکل ساختاری خانه باقری شکل گرفت. که منوط به گستردگی ساختار شهر و بازار و محلات قدیمی بوده است. بخشی از حیاط مطبخ نیز جهت گسترش بنای حسینیه مجاور خانه باقری، به آن واگذار گردیده است. پیشه عمده نسل باقی مانده از سه برادر بزرگ باقری، حضور در ارگان های دولتی، شهرداری و بانک های مهم شهر بوده است.

تا سال ۱۳۸۰ آخرین نسل ها در این خانه بزرگ، تو در تو و بی نظیر زندگی می کردند که از جمله آن ها می توان به “اسد” و “خسرو” باقری اشاره کرد. با ثبت این خانه در فهرست آثار ملی ایران در تاریخ ۱۶ مهر سال ۱۳۷۹، و خرید خانه توسط سازمان میراث فرهنگی از وراث، خانه از سکنه تخلیه شد.

مرمت این خانه مابین سال ها ۸۴ تا ۹۰ در غالب طرح پردیسان انجام شد و به دلایل متعدد در نیمه راه متوقف گردید. در حال حاضر بخش خصوصی شرکت معماری زما با تحویل خانه باقری از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در آبان ماه سال ۱۳۹۵ موجبات مرمت اصولی و بهره برداری از آن در غالب مجموعه اقامتی و گردشگری با عنوان بوتیک هتل هفت پیکر گرگان را فراهم خواهد کرد و در سال 1399 با حضور وزیر گردشگری جناب آقای دکتر مونسان و بصورت پخش زنده در شبکه های خبری افتتاح گردید.

هم اکنون خانه باقری ها که بزرگترین خانه تاریخی شمال کشور است به یک مقصد گردشگری فاخر در گرگان تبدیل شده است که ضمن حفظ اصالت بنا خدمات خلاقانه ای در بخش های اقامتی و پذیرایی به مهمانان ارایه می دهد.

رویکرد آکادمیک برای اولین بار است که در یک مجموعه اقامتی مطرح می گردد و این به معنای آن است که تمامی مواجهات میهمانان با فرهنگ و میراث غذا در بوتیک هتل هفت پیکر مبتنی بر واقعیات زیستی مردمان این سرزمین خواهد بود که از طریق برنامه ریزی و اجرای یک سلسله مطالعات و پژوهش‌های انسان‌شناختی در حوزه‌های مختلف مانند غذا، صنایع دستی و معماری در مناطق فرهنگی به دست آمده و مهمانان ما در طول اقامت خود در بوتیک هتل هفت پیکر و در گشت هایشان با آن مواجه خواهند شد

در بوتیک هتل 5 ستاره هفت پیکر رستوران ایرانی و کافی شاپ برای مسافرین آماده سازی شده است. همچنین این هتل دارای پارکینگ روباز است. جاذبه های توریستی و مراکز خرید با بوتیک هتل هفت پیکر گرگان حدود 10 متر فاصله دارد.شما می‌توانید بوتیک هتل هفت پیکر گرگان را بصورت آنلاین و تلفنی از سایت ماهانیوم رزرو کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 4,550,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4