از 1,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آبشار مشهد

مشهد مقدس - خيابان امام رضا (ع) - خيابان امام رضا 5- کوچه مهر فروز دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

میهمانان در طول اقامت خود در هتل آبشار مشهد می‌توانند هرروز صبح به سالن صبحانه‌خوری رستوران هتل آبشار مراجعه کرده و صبحانه خوشمزه و مقوی خود را انتخاب و نوش جان کنند.

برای ناهار و شام نیز رستوران هتل آبشار مشهد هیچ میهمانی را ناامید نخواهد کرد؛ رستوران دل‌نشین و جادار این هتل با گنجایش ۱۲۰ نفری خود قادر است طیف وسیعی از غذاهای لذیذ ایرانی را برای میهمانان هتل طبخ و سرو کند. برای صرف میان وعده نیز میهمانان می‌توانند به کافی‌شاپ و یا چایخانه سنتی هتل رفته و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مورد علاقه خود را سفارش دهند و در مدت زمانی کوتاه، درب اتاق خود تحویل بگیرند.

تلفن تماس : 91031931-021

بنابراین جای هیچ نگرانی از بابت خورد و خوراک در هتل آبشار مشهد وجود ندارد، زیرا هتل آبشار با نیروی مجرب و خوش‌برخورد خدماتی خود، میزبان شایسته‌ای برای پذیرایی از میهمانان گرامی هتل خواهد بود. حال اجازه دهید سری به واحدهای اقامتی هتل آبشار مشهد بزنیم تا بدانیم چه گزینه‌های اقامتی پیش روی میهمانان است. گفتنی است که هتل آبشار مشهد متشکل از ۴۰ واحد اقامتی در ۶ طبقه است.

پلان‌های اقامتی مختلف دو تخته فولبرد، سه تخته فولبرد، آپارتمان یک خوابه چهارنفره، آپارتمان یک خوابه پنج نفره فولبرد از گزینه‌هایی است که میهمانان با توجه به بودجه و تعداد نفرات خود می‌توانند برگزینند و در آن‌ها اقامت کنند. بنابراین، از حیث گزینه‌های اقامتی نیز دست میهمانان برای انتخاب واحد اقامتی مناسب خود باز است. اما هر اتاق هتل آبشار مشهد از چه امکاناتی برخوردار است؟ در پاسخ باید گفت هر چه شما از هتلی دو ستاره انتظار دارید، در واحد اقامتی خود خواهید یافت.

هر اتاق هتل، علاوه بر داشتن معماری زیبا و دکور جذاب، از وسایلی نظیر تلویزیون، یخچال، دراور، رخت آویز، کمد، آباژور و غیره برخوردار بوده و به سیستم‌های تهویه مطبوع و اعلام و اطفاء حریق مجهز شده است. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر اتاق موجود بوده و از این بابت نیز خیال میهمانان آسوده گشته است.

با این توصیفات می‌توان به این نتیجه رسید که هتل آبشار از نظر امکانات رفاهی هیچ کم و کاستی نداشته و حتی فراتر از سطح خود (هتلی یک ستاره) ظاهر شده است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667