از 1,200,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آتی مشهد

مشهد مقدس -خيابان امام رضا 32 - نبش چهارراه دوم دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آتی مشهد واقع در خیابان امام رضا، هتلی زیبا و مدرن نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

از درب هتل که خارج بشوید و در امتداد خیابان امام رضا حرکت کنید به حرم مطهر امام رضا (ع) می رسید. هتل آتی خدمات ترانسفر به حرم را چندین بار در طول شبانه روز به مهمانانی که به هر دلیل توانایی یا علاقه ای به پیاده روی تا حرم ندارند ارائه می دهد. هتل دارای ۴۵ واحد اقامتی در چیدمان های متنوعی چون دو، سه و چهار تخته می باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

در طراحی دکوراسیون اتاق ها از تجهیزات و رنگهایی استفاده شده که حس گرمی به شما بدهد برخی از اتاق های هتل آتی مشهد به دلیل استفاده از رنگ های شاد در مبلمان، تخت، پرده سبب شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهند. امکاناتی همچون: سرویس ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، میز آرایش در اتاق ها سبب شده تا کیفیت اتاق بالا برود

. هتل آتی در رستوران خود۴ نوع غذای انتخابی در هر وعده را ارائه می دهد. سالن غذاخوری هتل آتی مشهد به دلیل کیفیت خوب غذایی و محیط پاکیزه و آرام سبب شده تا میهمانان برای صرف غذا به خارج از هتل آتی مراجعه نکند.

رستوران هتل آتی با میز و صندلی های قهوه ای در فضایی با نوردهی خوب چیده شده است. رستوران با سرو انواع مختلفی از غذاها پذیرای مهمانان خواهد بود. اگر علاقه ای به کافه گردی داشته باشید، کافی شاپ هتل در محیطی گرم و صمیمی به سرو انواع کیک ها، دسرها، شیک ها و نوشیدنی های متنوع می پردازد.

در صورتی که با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده اید، می توانید با انتخاب هتل آتی مشهد و استفاده از پارکینگ اختصاصی آن، خیال خود را بابت امنیت آن راحت کنید. مشهد در طول سال، خواستگاه هزاران مسافر است که به قصد زیارت و سیاحت به آنجا سفر می کنند.

طرقبه و شاندیز، پارک جنگلی طرق، پارک ملت، کوهسنگی، پارک های آبی، ییلاق جاغرق، مقبره امامزادگان یاسر و ناصر، آرامگاه فردوسی طوسی، بنای هارونیه و بازار رضا بخشی از مکان هایی است که می توانید در سفر به مشهد از آن ها بازدید کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,200,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667