هتل آذربایجان تبریز

تبریز ، خیابان شریعتی شمالی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آذربایجان تبریز یکی از هتل های قدیمی و ساده این شهر است که اقامت در آن برای برخی از مهمانان و گردشگران قدیمی حس نوستالژیکی را تداعی می کند.

این هتل برای اولین بار در سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را در این عرصه شروع کرد و بعد از حدود ۳ دهه برای ارتقا سطح کیفی خدماتش دست‌خوش تغییرات شد و مورد بازسازی قرار گرفت. خیابان شریعتی یا همان شهناز یکی از خیابان های معروف و شناخته شده تبریز است که کافه ها و رستوران های متعددی در کوچه پس کوچه هایش وجود دارند و تا همین چند سال پیش پاتوق اکثر جوانان شهر بود.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل آذربایجان تبریز نیز کمی پایین تر از چهار راه شهناز و در همان ابتدای خیابان سه راه امین واقع شده است. این هتل جنب سینما ۲۹ بهمن قرار دارد و از آن جا تا بازار تربیت، بازار سرپوشیده، ارگ علیشاه ، ساختمان شهرداری تبریز، میدان ساعت، مسجد جامع تبریز و مسجد کبود راهی نیست و می توان با چند دقیقه پیاده روی به این نقاط دیدنی رفت.

هتل آذربایجان تبریز در مجموع با در اختیار گذاشتن ۴۷ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت سعی داشته اقامت مناسبی را برای مهمانانش فراهم کند. نمی توان گفت امکانات و خدمات ارائه شده هتل به روز هستند ولی این هتل در مقایسه با مسافرخانه ها گزینه بهتری است و به طبع هزینه اقامت در آن نسبت به هتل های دیگر ارزان تر بوده و حتی می توان گفت بسیار ارزان است.در مورد ساختمان هتل باید گفت که نباید انتظار امکانات خوبی داشت، داخل ساختمان کاملا قدیمی بوده و از حیث زیبایی ضعیف است

. اتاق های هتل آذربایجان تبریز در ظرفیت های ۱ تا ۵ تخته ارائه می شوند که چیدمان ساده ای دارند و امکاناتی نظیر اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز، یخچال، رخت آویز، مینی بار، تلویزیون و سرویس بهداشتی را در اختیار مهمانان قرار می دهند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403