از 500,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آرامیس کیش

كيش، ميدان پرديس دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آرامیس کیش واقع در میدان پردیس در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نمود.

ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۶۴ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله پردیس ۱ گردیده است. هتل 4 ستاره آرامیس کیش با محیطی آرام و دلنشین قصد دارد تا بهترین خاطره از اقامت را به میهمانان ارجمند هدیه دهد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل آرامیس هتلی چهار‌ستاره واقع در قلب جزیره کیش است. از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. به مراکز خریدی همچون مرکز تجاری، رویا مال، پانیذ مال و پردیس 1 و 2 نزدیک بوده و دسترسی راحتی به دریا و ساحل نیلگون خلیج فارس دارد.

اتاق‌ها چیدمان زیبایی داشته و از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تختخوابهای راحت، فضای نشیمن، کتری برقی و یخچال اشاره کرد. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه داشتید می‌توانید آرا در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است.
اتاق‌های دو‌تخته توئین با دو تخت یک‌نفره انتخاب مناسبی برای گروه‌های دو‌نفره است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دو‌نفره دارد استفاده کنند. اتاق‌های سه و چهار‌تخته هم گزینه‌های دیگری برای اقامت در این هتل هستند.

رستوران اصلی هتل با سرو بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. انواع غذاهای اصیل ایرانی را نیز می‌توانید در فضای زیبا و متفاوت سفره‌خانه سنتی هتل نوش‌جان کنید. همینطور کافی‌شاپ هتل که علاوه بر بخش داخلی دارای فضای باز هم هست مکان مناسبی برای استراحت، معاشرت با هم‌سفران و سفارش انواع نوشیدنی و دسر می‌باشد.

با اقامت در هتل آرامیس کیش در فضای اتاق‌ها و لابی به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید. ترنسفر فرودگاهی هم با درخواست قبلی ارائه می‌شود. همچنین هتل آرامیس کیش دارای یک اتاق مجهز، ویژه برگزاری انواع جلسات کاری و اداری است. خدمات خشک‌شویی هتل نیز خیال شما را از بابت شستشوی لباس‌هایتان راحت می‌کند. برای گشت‌و‌گذار و بازدید از اماکن دیدنی جزیره هم می‌توانید روی راهنمای گردشگری هتل حساب کنید.


پارکینگ روباز با ظرفیت ۶ خودرو

اینترنت دارد

آسانسور: دارد

ترانسفر استقبال: دارد

ترانسفر بدرقه: ندارد

خدمات شام: دارد


مسافت هتل تا فرودگاه: ۱۵ دقیقه با ماشین

مسافت هتل تا بندرگاه: ۱۰ دقیقه با ماشین

مسافت هتل تا مرکز شهر: ۱ دقیقه پیاده


لازم به ذکر است هتل از پذیرش میهمان عرب عراقی معذور می‌باشد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 500,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667