از 1,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آزادی اصفهان

اصفهان، چهارراه تختی، خیابان مسجد سید ، نرسیده به چهارراه تختی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آزادی اصفهان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌هایی است که در این شهر تاریخی و زیبا ساخته شده است.

درواقع قدمت این هتل به سال ۱۳۵۶ ، یعنی دقیقا یک سال قبل از انقلاب اسلامی باز می‌گردد. خوشبختانه هتل آزادی، در طی فراز و نشیب‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو بوده نه‌تنها تخریب نشده بلکه در سال ۱۳۹۴ به‌منظور ارتقا کیفیت و رضایت بیشتر مشتریانش بازسازی نیز شده است.

تلفن تماس : 91031931-021

یکی از نقاط قوتی که این هتل ۳ ستاره دارد، نزدیک بودن آن به امکان گردشگری و تاریخی متنوع است. شاید باورتان نشود اگر به شما بگوییم تنها کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی قادر خواهید بود به میدان زیبا و معروف نقش‌جهان برسید و از آن دیدن کنید. میدان تاریخی و زیبایی که قدمت آن به دوران صفوی باز می‌گردد و شما را مانند یک ماشین زمان به دوران گذشته و زیبای آن زمان می‌برد. علاوه بر دسترسی سریع و آسان به میدان نقش‌جهان، شما با اقامت در هتل آزادی اصفهان به اماکن دیگری نظیر کاخ عالی‌قاپو و بازار مسگرها و… نزدیک خواهید بود و در کمترین زمان ممکن به نقاطی که ذکر شد خواهید رسید.

بدون شک برای بسیاری از ما پیش آمده که حتی در هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره اقامت داشته‌ایم اما کیفیت ارائه خدماتشان نتوانسته‌اند رضایتمان را جلب کنند. در حقیقت تعداد ستاره‌های یک هتل دقیقا ملاک برتری یا عدم برتری یک مجموعه اقامتی نیست، بلکه نحوه مدیریت و اجرای هتلداری تاثیر بسزایی روی رضایت مشتریان دارد.

هتل آزادی اصفهان دقیقا نمونه بارزیست که ثابت کرده تعداد سه ستاره نمی‌تواند این مجموعه را محدود کرده و تاثیر بدی در روند پیشرفتش داشته باشد. نظافت و رسیدگی به اتاق‌های این هتل به‌قدری بالا بوده که اکثر مشتریان کیفیت اتاق‌ها را نیز بالاتر از یک هتل ۳ ستاره بیان کرده و از نحوه ارائه خدمات کادر مجرب هتل آزادی اصفهان هم رضایت کامل داشته‌اند.

این هتل دارای ۳ طبقه و ۳۸ باب اتاق تمیز و مجهز بوده که زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴:۰۰ و همچنین زمان تخلیه ‌آن‌ها نیز راس ساعت۱۲:۰۰ است.

قیمت این هتل نسبت به امکانات خوبی که به مشتریانش ارائه می‌دهد و همچنین در مقایسه با هتل‌های دیگر هم‌طراز خود، مناسب و منصفانه بوده و از این بابت نیز توانسته موردتوجه مشتریانی قرار بگیرد که قبلا تجربه اقامت در این مجموعه سه ستاره را داشته‌اند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667