هتل آزادی مشهد

مشهد مقدس- چهاراه شهدا- نبش آيت الله بهجت 1 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آزادی مشهد در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با انگیزه ارائه خدماتی متفاوت و شایسته برای میهمانان و زائران آن حضرت احداث و به بهره برداری رسید .

اصلی ترین هدف احداث هتل مشهد ، ارائه با کیفیت ترین سطح خدمات هتلی چهار ستاره منطبق بر بالاترین استاندارد های ملی و جهانی برای میهمانان و مجاوران آن امام رئوف می باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

رستوران هتل آزادی مشهد با ظرفيت 100 نفر و با منوي غذاهاي ايراني، فرنگي و بهره مندي از کادري مجرب در نوع خود بي نظير است . رستورات هتل آزادی مشهد بانک صادرات  رستوران همه روزه داراي بوفه اردور سرد و گرم مي باشد و همچنين بوفه نهار مخصوص روزهاي جمعه و اعياد از جمله خدمات ويژه اين رستوران است.

هتل متعلق به بانک صادرات ایران است، هتل آزادی در چهارراه شهدا نبش بهجت یک واقع شده و در مجاورت حرم مطهر رضوی و با فاصله ۵ دقیقه ای از حرم می باشد.وعده های ناهار و شام در هتل با سوپ سرو که بسیار سوپ های متنوع و خوبی داشتند.

ولیکن از معایب هتل میتوان پولی بودن اینترنت، کمبود منو غذایی هتل آزادی مشهد و کافی شاپ(فقط چای و قهوه بود)، گرانی کافی شاپ، کمبود لوازم بهداشتی در اتاق هاو کمبود منوی صبحانه را نام برد.

این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر مشهد است. با طراحی زیبا و خدمات بی‌نظیر خود، این هتل محلی است که باعث شده تا مسافران به دنیایی از آرامش و لذت وارد شوند. اگر به دنبال یک تجربه منحصر به فرد از اقامت در مشهد هستید، هتل آزادی مشهد بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

با موقعیت مناسب هتل در نزدیکی به اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مشهد، شما می‌توانید به راحتی به حرم مطهر امام رضا (ع) و دیگر نقاط شهر دسترسی داشته باشید. با رزرو این هتل، لحظات خوش و خاطره‌انگیزی را در حین اقامت در مشهد تجربه کنید.

با هتل آزادی مشهد، تجربه‌ای منحصر به فرد از لذت و آرامش در قلب شهر مقدس مشهد را تجربه کنید و لحظات خوبی را با خود به خانه ببرید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667