از 1,590,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آسمان شهر ساری

ساری، کیلومتر ۲ جاده نکا، بالاتر از جنگل پارک جنگلی شهید زارع، هتل جنگلی آسمان شهر دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آسمان شهر ساری در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است.

این هتل 3 ستاره در خارج از شهر و در منطقه خوش آب و هوا در حد فاصل شهرهای نکا و ساری و نزدیک پارک جنگلی شهید زارع واقع شده است. هتل آسمان شهر دارای ۳ طبقه و ۱۹ باب اتاق و سوئیت است و با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آمادگی میزبانی از میهمانان سراسر کشور را دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل آسمان شهر ساری با ارائه خدمات و امکانات رفاهی خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن مسافران خطه سرسبز شمال به ارمغان می آورد. همواره استان مازندران با طبیعت بی نظیر و مناظر خیره کننده جزو اصلی‌ ترین مقاصد سفر برای ایرانیان به شمار می رود. هتل جدید الاحداثی که در همین بازه زمانی کوتاه توانسته رضایت میهمانان را جلب کند.

موقعیت جغرافیایی بی نظیر هتل آسمان شهر ساری شهر بسیار خاص است و به دلیل قرارگیری در میان جنگل‌ های ساری به دور از آلودگی‌ ها و ازدحام شهر با آب و هوای دل‌ انگیز برایتان اقامتی بی نظیر رقم می زند. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ اختصاصی در اختیارشان قرار داده می شود که دارای ظرفیت ۲۰۰ خودرو است. این هتل مجهز به امکانات رفاهی خوبی است و تجربه اقامتی راحت و همراه با آرامش خواهید داشت، همچنین این هتل زیبا با برخورداری از پرسنل حرفه ای و آموزش‌ دیده دارای فضای بسیار شیک و دنجی است.

سالن همایش هتل آسمان شهر یکی از مهم‌ ترین امتیازات این هتل به شمار می رود و با تجهیزات کامل و مدرن انواع مراسم‌ رسمی، میهمانی ها و جشن‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار می شود. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل آسمان شهر می‌ توان به فضای سبز و محوطه باصفای هتل آسمان شهر ساری اشاره کرد که چندین آلاچیق‌ و پارک بازی مخصوص کودکان وجود دارد و لحظاتی شاد برای خانواده‌ ها و فرزندان فراهم می شود. همچنین سالن ورزشی و مجموعه آبی نیز در دست ساخت هستند و به‌ زودی در اختیار مهمانان قرار داده می شوند.

هتل آسمان شهر ساری در محیطی جنگلی و آرام واقع شده و دارای واحدهای اقامتی لوکس و مجهزی است که انواع اتاق‌ در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت‌ های یکخوابه ۵ تخته و سه‌خوابه ۶ تخته. در همه اتاق‌ ها تراس اختصاصی با دکوراسیون و طراحی بسیار شیک وجود دارند.

این هتل زیبا شامل رستوران و کافی شاپ است که وعده های غذایی خوشمزه و محلی نوش جان خواهید کرد. این رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و نوشیدنی‌ ها و دسرهای خوش‌ طعم و مرغوب برای میهمانان سرو می‌ کند. همچنین با اقامت در این هتل صبحانه خوشمزه و رایگان سرو می شود.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,590,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667