از 3,730,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آوینا قشم

قشم، بلوار باهنر دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آوینا قشم در سال ۱۳۹۹ در جزیره قشم افتتاح شده است.

به دلیل نزدیکی این هتل به خلیج فارس و مجتمع های تجاری و قلعه پرتغالی ها مورد استقبال گردشگران زیادی در همین بازه زمانی کم قرار گرفته است. هتل آوینا قشم دارای ۷ طبقه و ۴۰ باب اتاق برای اقامت گردشگران است و با پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند. این هتل در بلوار باهنر قرار دارد و یکی از نوسازترین هتل های قشم محسوب می شود.

تلفن تماس : 91031931-021

امکانات و خدمات این هتل از یک سو و موقعیت جغرافیایی آن نیز از سوی دیگر جزو مزایای مثبت Avina Hotel به شمار می روند؛ به طوری که به دلیل قرارگیری در مرکز شهر و نزدیکی به جاذبه های دیدنی قشم تنها با چند دقیقه پیاده روی به جاهای دیدنی دسترسی خواهید داشت.از خدمات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفررفت و برگشت به فرودگاه و جاذبه های دیدنی با هزینه اضافی، آسانسور، کافی نت، سرویس بهداشتی ایرانی، دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس و پارکینگ مسقف با ظرفیت ۱۰ ماشین اشاره کرد.

برای معلولین نیز در این هتل خدمات ویژه و مناسبی تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی و استعمال سیگار در داخل این هتل ممنوع است.اتاق‌ های هتل آوینا قشم در عین سادگی چیدمانی بسیار با سلیقه و زیبایی دارند و حس صمیمیت و راحتی به مهمانان منتقل می شود.

اتاق های هتل 4 ستاره آوینا قشم عبارتند از دو تخته، سه تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره. اتاق های این هتل چشم اندازی رو به محوطه اطراف هتل دارند و همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، شما نیز در داخل اتاق های این هتل می توانید به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی داشته باشید.

امکانات دیگر در اتاق های این هتل عبارتند از روم سرویس، یخچال، آباژور، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون و تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس و آب رایگان. رستوران موجود در هتل آوینا قشم با ظرفیت ۵۰ نفری خود غذاهای ایرانی و سنتی و دریایی سرو می کنند و بهتر است بدانید که این جزیره محل بی نظیری برای صرف غذاهای جدید و خوشمزه است.

همچنین علاوه بر رستوران، در این هتل کافی‌ شاپ زیبایی دایر است و انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم در مکانی دنج ارائه می دهند که می توانید برای رهایی از خستگی های روزمره و گردش و خرید به این محل بروید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,730,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس