از 1,090,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپادانا مشهد

مشهدمقدس - خيابان خسروي نو - چهارراه شهدا دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپادانا مشهد از هتل های ۳ ستاره با سابقه ای طولانی و درخشان است که در سال ۱۳۴۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است .

موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا و سایرجاذبه های گردشگری مشهد از قبیل باغ موزه نادری، پارک کوهسنگی، باغ پرندگان، مرکز خرید خورشید و مرکز خرید پروما باعث جذب مسافران و گردشگران بسیاری شده است. با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید خود را به حرم مطهر برسانید و برای خرید سوغاتی می توانید به بازار بزرگ رضا رفته و خرید خود را انجام دهید.

تلفن تماس : 91031931-021

فاصله هتل آپادانا مشهد تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد ۹ کیلومتر بوده و با ماشین تقریبا ۱۹ دقیقه است. اگر قصد خرید بلیط ارزان مشهد و سفر به این شهر مقدس را داشته باشید، Apadana Hotel با امکانات رفاهی بی نظیر گزینه مناسبی برای اقامت است.

این هتل در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۴۲ اتاق و سوئیت است. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. همچنین مدیریت هتل امکاناتی برای افراد دارای ناتوانی جسمانی در نظر گرفته تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. از امکانات موجود در هتل آپادانا مشهد می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، اتاق چمدان، خدمات باربری، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

لابی هتل آپادانا مشهد با ظرفیت ۴۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل آپادانا مشهد ندارید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی تاکسی سرویس هتل در اختیار شماست.

پول و اشیای گرانبهای خود را می توانید به صندوق امانات هتل آپادنا سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است. پرسنل مجرب هتل بسیار با اخلاق بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,090,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667