از 1,090,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان آفرین مشهد

مشهد , خیابان امام رضا , امام رضا 5 , بین چهنو 1 و 3 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان آفرین مشهد یکی از هتل آپارتمان کیفیت خوب و قیمت مناسب مشهد مقدس می باشد که در سال 1394 بازسازی و زیبا سازی شده است .

این هتل آپارتمان در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله بسیار کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل آپارتمان آفرین مشهد را می توان از جمله هتل آپارتمان مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد.

تلفن تماس : 91031931-021

این هتل آپارتمان دارای 85 واحد اقامتی مجهز در 7 طبقه با امکانات اختصاصی در واحد های مختلف اتاق دو تخته , اتاق سه تخته , آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته می باشد و با امکاناتی نظیر رستوران مجهز , منوی غذایی متنوع , آسانسور , لاندری , اینترنت وایرلس و سایر امکانات پذیرای مهمانان گرامی و زائران و مسافران می باشد .

این هتل ۷ طبقه بخشی از ساختمان را به رستوران ایرانی‌اش اختصاص داده که غذا و نوشیدنی های متنوعی در منویش به چشم می خورد، البته رستوران های معروف شهر فاصله چندانی با هتل آپارتمان آفرین ندارند و به راحتی می توان با استفاده از خدمات تاکسی سرویس هتل خود را به آنجا رساند و طعم بی نظیر غذاهای آن ها را چشید.

ضمنا هتل آپارتمان آفرین مشهد پارکینگ مسقفی را با ظرفیت محدود در اختیار مهمان خود قرار می دهد تا کسانی که با وسیله نقلیه به هتل مراجعه کرده باشند از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند و آسایش اقامت از آن ها گرفته نشود.

بعلاوه امکانات و خدمات دیگری نیز در هتل آپارتمان آفرین مشهد ارائه می شوند و کادر مجرب پذیرش به صورت ۲۴ در ارائه آن ها همیاری می کند؛ این امکانات و خدمات شامل نمازخانه، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، لاندری، روم سرویس و گشت غیر رایگان هستند که در طول اقامت، راحتی و آسایش مهمانان را فراهم می سازند.

هتل آپارتمان آفرین مشهد با داشتن اتاق هایی بسیار شیک و مدرن، به مسافرانی که به دنبال یک اقامت لوکس و با کیفیت هستند، پاسخگویی می کند. این هتل با داشتن خدماتی نظیر خدمات اتاق، خدمات پذیرایی، خدمات تور و سفر، خدمات ترانسفر فرودگاهی و خدمات رزرو بلیط، به مسافرانی که به دنبال یک اقامت راحت و با کیفیت هستند، خدمات بسیار عالی ارائه می دهد.

هتل آپارتمان آفرین با داشتن رستورانی با فضایی بسیار شیک و دلنشین، به مسافرانی که به دنبال تجربه یک شبانه غذای لذیذ هستند، خدمات بسیار عالی ارائه می دهد. همچنین، با داشتن کافی شاپی با منوی گسترده از نوشیدنی های گرم و سرد، به مسافرانی که به دنبال یک محیط دلنشین و آرام برای نوشیدن نوشیدنی های خود هستند، خدمات بسیار عالی ارائه می دهد.

به طور کلی، هتل با داشتن امکانات و خدمات بسیار عالی، به مسافرانی که به دنبال یک اقامت لوکس و با کیفیت در مشهد هستند، پاسخگویی می کند. اگر به دنبال یک اقامت لوکس و با کیفیت در مشهد هستید، حتما باید هتل آپارتمان آفرین مشهد را برای اقامت خود در نظر بگیرید.


فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی: ۱.۱ کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری: ۲.۳ کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن: ۳.۷ کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری الماس شرق: ۵.۶ کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: ۸.۲ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,090,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل آپارتمان پارادایس مشهد

مشهد، خیابان امام رضا ۵، کوچه چهنو ۲، سمت راست بن بست دوم

هتل رز درویشی مشهد

مشهد مقدس - بین امام رضا 1 و 3

هتل جواهر شرق مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶

هتل الماس 1 مشهد

مشهد مقدس - خيابان امام رضا(ع) - امام رضا 4 و 6