از 3,760,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر

رامسر، ساحل نقره ای، کوچه شهید ربانی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر در سال 1395 افتتاح شده است.

این هتل آپارتمان دو ستاره،  4 طبقه و 20 اتاق دارد. در سفر خود به رامسر شما می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل رویای شیرین سرو کنید و یا می‌توانید به رستوران سریکا و کاهوپیچ بروید و غذای خود را در هوای مرطوب و دلپذیر رامسر میل کنید.  اتاق‌های این هتل دل‌بازند و با رنگ‌های چشم‌نواز و زیبا طراحی شده‌اند.

هتل رویای شیرین با داشتن امکانات مناسب فضایی آرامش بخش را برای شما مهیا کرده است. رویای شیرین فاصله کمی تا دریا و جا های دیدنی و سرسبز رامسر دارد. موقعیت مکانی مناسب و فضای سرسبز و دلنشین این هتل باعث شده که مسافران در یک اقامت به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تلفن تماس : 91031931-021

از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای خزر، پارک جنگلی صفارود، تله کابین و پارک آبی رامسر اشاره نمود. هتل آپارتمان رویای شیرین در ۴ طبقه و ۱۸ باب اتاق با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل آپارتمان رویای شیرین ، یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های منطقه رامسر است که با ارائه خدمات با کیفیت و مکانی مناسب، هر ساله میزبان گردشگران و مسافران بیشماری است.

اقامت در هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر ، تجربه‌ای لذت بخش و خاطره‌ای بیادماندنی خواهد بود. این هتل با دکوراسیون شیک و طراحی مدرن، بهترین امکانات را برای مسافران فراهم کرده است. اتاق‌های راحت و پاک با دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون، چای‌نوشی و کولرگازی از جمله امکانات هتل آپارتمان رویای شیرین رامسر می‌باشند.

همچنین، پرسنل حرفه‌ای و مهربان هتل رویای شیرین ، همواره در خدمت مسافران قرار دارند و با ارائه خدماتی مانند خشکشویی، پارکینگ اختصاصی و خدمات اتاق، تلاش می‌کنند تا اقامت شما را بهتر و راحت‌تر کنند.

با توجه به موقعیت مکانی رویای شیرین ، می‌توان به راحتی به مناطق دیدنی و تاریخی شهر رامسر دسترسی داشت و لذت بردن از سفر به این شهر زیبا را تجربه کرد. همچنین، مجاورت این هتل با دریاچه رامسر و پارک ملی آلانیا، اقامت شما را همراه با طبیعت زیبای این منطقه می‌کند.

در کل، هتل رویای شیرین رامسر با مکانی مناسب، امکانات بی‌نظیر و خدمات با کیفیت، گزینه‌ای مناسب برای اقامت در شهر رامسر است.

همچنین، سایت ماهانیوم به عنوان یک سایت رزرواسیون آنلاین، بهترین قیمت‌ها و پیشنهادات ویژه برای رزرو اقامت در هتل آپارتمان رویای شیرین  را به شما ارائه می‌دهد. پس برای سفر به رامسر، حتما از این هتل مدرن و شیک با خدمات بی‌نظیر استفاده کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,760,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹