از 690,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان شایگان مشهد

مشهد، خیابان امام رضا(ع)، امام رضا 18 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان شایگان مشهد در سال ۱۳۹۰ در شهر مشهد افتتاح شده است.

این هتل به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا سالانه میزبان تعداد زیادی مسافر و زائر از سراسر کشور است و تنها ۱۰ دقیقه تا حرم فاصله دارد.

هتل آپارتمان یک ستاره شایگان به منظور بهبود ارائه خدمات در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت و این هتل زیبا دارای چهار طبقه و ۲۲ واحد اقامتی با ظرفیت ۱۰۰ نفر است.

در واقع می توان گفت هتل شایگان یکی از هتل‌ های نوساز مشهد به شمار آورد که مطابق با استانداردهای هتلداری از میهمانان پذیرایی می‌ کند. فاصله این هتل تا فرودگاه مشهد نیز حدودا ۸ کیلومتر است و برای رفت و آمد در میان فرودگاه و هتل می توانید از تاکسی سرویس بهره مند شوید. از جمله جاهای دیدنی نزدیک به این هتل می توان به آرامگاه و موزه نادری، پارک آبی، باغ وحش و مرکز خریدی مانند الماس شرق اشاره کرد.از جمله مهم ترین امکانات این هتل می‌ توان به پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، رستوران و اینترنت وای فای اشاره کرد.

تلفن تماس : 91031931-021

وجود پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۲۰ خودرو در این هتل جزو دلایل دیگر محبوبیت آن به شمار می روند تا مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، خیالشان از بابت خودرویشان راحت باشد.

هتل آپارتمان شایگان مشهد، یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است که با ارائه خدمات با کیفیت و امکانات رفاهی بسیار مناسب برای اقامت در شهر مشهد محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان با موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب در قلب شهر مشهد واقع شده است و به راحتی قابل دسترسی است. در این مطلب، با امکانات و خدمات این هتل آشنا شده و با نحوه رزرو و اقامت در آن آشنا خواهید شد.

هتل آپارتمان شایگان مشهد با داشتن امکانات و خدمات بسیار مناسب، برای اقامت در شهر مشهد بسیار مناسب است. برخی از امکانات و خدمات این هتل عبارتند از:

– اتاق‌های بزرگ و راحت با تمام امکانات رفاهی

– رستوران با منوی متنوع و غذاهای خوشمزه

– خدمات پذیرایی 24 ساعته

– خدمات اتاق

– خدمات نظافت اتاق

– خدمات پارکینگ

– خدمات مسافرین خارجی

قیمت هتل شایگان مشهد، بستگی به نوع اتاق و تعداد شب‌های اقامت دارد. با این حال، قیمت هتل آپارتمان شایگان مشهد، نسبت به سایر هتل‌های شهر مشهد، بسیار مناسب و ارزان قیمت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت هتل شایگان مشهد، می‌توانید با شماره تلفن هتل تماس بگیرید.

هتل آپارتمان شایگان مشهد، با موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب در قلب شهر مشهد واقع شده است و به راحتی قابل دسترسی است. برای رسیدن به این هتل، می‌توانید از اتوبوس های شهری و تاکسی های شهری استفاده کنید. همچنین، هتل آپارتمان شایگان مشهد، امکان انتقال رایگان از فرودگاه و ایستگاه راه آهن به هتل را نیز دارد.

با رعایت این نکات، می‌توانید از اقامتی راحت و خوشایند در هتل شایگان ماهانیوم بهره مند شوید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 690,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667