از 2,690,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد

مشهد ، خیابان نواب صفوی ، نبش نواب 12 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد در فروردین ماه سال 1398 در خیابان نواب صفوی این شهر به بهره برداری رسید.

هتل شکوه ایمان دارای هفت طبقه و مجموعا 116 واحد اقامتی می باشد که در طبقات دوم تا هشتم واقع شده اند.

تلفن تماس : 91031931-021

زائرین گرامی می توانند از هتل آپارتمان شکوه ایمان با پیمودن مسافت 300 متر به صورت پیاده روی به بست نواب حرم امام رضا دسترسی یابند. همچنین میهمانان گرامی می توانند از هتل آپارتمان سه ستاره شکوه ایمان مشهد با فاصله حداکثر 5 دقیقه ای به حرم امام رضا دسترسی یابند.

هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد، یک جواهر نادر در قلب شهر مشهد است که با زیبایی و شکوه خود، مسافران را به تجربه‌ای منحصر به فرد از لذت و آرامش دعوت می‌کند. این هتل با طراحی شیک و مدرن خود، امکانات بی‌نظیر و خدمات ویژه، گزینه‌ای عالی برای اقامت در سفرهای تجاری، زیارتی یا تفریحی در مشهد محسوب می‌شود.

امکانات و خدمات منحصر به فرد هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد شامل اتاق‌های فاخر و راحت با تمامی امکانات رفاهی، رستوران با منوی متنوع و لذت‌بخش، فضای سبز و زیبا برای پیاده‌روی و استراحت، اینترنت بیسیم پرسرعت برای ارتباطات آسان، و خدمات پذیرایی 24 ساعته برای رفاه مهمانان عزیزش می‌باشد.

با توجه به موقعیت ممتاز هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد در نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) و دیگر جاذبه‌های گردشگری مشهد، اینجا بهترین گزینه برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با رزرو این هتل، شما می‌توانید لحظات شاد و خوشایند را در حین اقامت در این مکان دیدنی تجربه کنید.

با هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد، تجربه‌ای منحصر به فرد از لذت و آرامش در قلب شهر مقدس مشهد را تجربه کنید و خاطرات خوبی را با خود به خانه ببرید.

موقعیت قرارگیری هتل شکوه ایمان به گونه ای است؛ که زائران حرم مطهر رضوی با سهولت و آسودگی خاطر قادرند در اتاق های خود به تماشای منظره آرام بخش و تسکین دهنده حرم ضامن آهو بنشینند. بی شک هر فردی از دیدن این گنبد و بارگاه طلایی رنگ و ملکوتی، در دریای عمیق از آرامش، حسی ناب و حالی توصیف نشدنی غرق می شود.

وجود رستوران در یک هتل ایمان مشهد به تنهایی و به خودی خود یک نقطه قوت تلقی می شود این امر موجبات صرفه جویی در وقت و هزینه را برای آنان فراهم آورده است به طوری که مسافران مقیم هتل می توانند با مراجعه به رستوران موجود در هتل تا حد زیادی در وقت خود صرفه جویی کرده و به همین سبب شد تایم بیشتری را صرف اوقات فراغت خود کنند. در رستوران موجود در هتل آپارتمان شکوه ایمان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و بین المللی با کیفیتی درخور مهمانان و زائران فراهم و سرو می شود.


آدرس صفحه اینستاگرام: mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,690,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667