از 1,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان فردوس قم

قم، خیابان انقلاب، حد فاصل عمار یاسر و سجادیه دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان فردوس قم در سال ۱۳۸۳ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی انجام داده است.

این هتل در نزدیک‌ترین فاصله ممکن به حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) واقع گردیده است. از مزایای این هتل۲ ستاره می‌توان به دسترسی آسان به اماکن از جمله بازار بزرگ قم، مسجد جامع اشاره نمود. این هتل در هشت طبقه با ۷۰ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

لازم به ذکر است با توجه به متغیر بودن نرخ ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می گردد.

هتل آپارتمان فردوس قم در خیابان انقلاب و بلوار عمار یاسر قم قرار گرفته و برای آن دسته از مسافرانی که قصد زیارت حرم حضرت معصومه را دارند ایده آل است. چراکه فاصله آن تا حرم به ۶ دقیقه میرسد. این هتل دو ستاره در سال ۱۳۸۳ کارش را شروع کرده و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات جدیدی به آن اضافه شده.

هتل آپارتمان فردوس در ۶ طبقه دارای ۱۶ واحد آپارتمان یک خواب و دو خواب و ۴ سوئیت مبله است و رستوران و کافه تریایش هم برای ارائه خدمات به مشتریان به راه است، اگرچه از هتل که بیرون بیایید رستوران های زیادی در اطرافتان هست. هتل آپارتمان فردوس با بازار قم و مسجد جمکران به ترتیب ۷ و ۱۱ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

در فضای کلی هتل فردوس قم دوربین های مدار بسته تعبیه شده اند تا امنیت مسافرین را بیش از پیش تامین نمایند. دسترسی آسان از هتل فردوس قم به بزرگراه ها، ترمینال مسافربری، ایستگاه راه آهن، مراکز تجاری و گردشگری همچون: بازار بزرگ قم، مسجد جامع، مسجد مقدس جمکران، بیت حضرت امام (ره) از دیگر مزایای این هتل آپارتمان به شمار می آید.

همچنین، یک فروشگاه و یک سالن چند منظوره نیز در لابی هتل فردوس طراحی شده اند. مهمانان می‌توانند برای خرید سوغاتی یا محصولات قم از فروشگاه هتل بازدید کنند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل آپارتمان فردوس قم در همین لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مهمانان است.

پرسنل پذیرش بسیار باحوصله هستند و به همه نیازها و سوالات مهمانان به ویژه در زمینه ارائه خدماتی از قبیل اتندری، خشکشویی، خدمات بیدارباش، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی، پرینت، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، خدمات خانه داری، خدمات باربری، خدمات تور، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و… به خوبی پاسخ داده و به بهترین شکل ممکن آن ها را راهنمایی می کنند.

اقامت در هتل آپارتمان فردوس ماهانیوم برای کسانی که می خواهند دسترسی سریع و آسان به حرم داشته باشند، به اماکن دیدنی قم نزدیک باشند، خودشان در آشپزخانه به پخت و پز مشغول باشند، نسبت به هزینه‌ای که برای اقات پرداخت می کنند، از امکانات خوب و مناسب بهره مند باشند، گزینه بسیار مناسبی است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹