هتل آپارتمان نیستان رامسر

رامسر - بلوار معلم - چهارصد دستگاه - یاس ۱ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان نیستان رامسر در سال ۱۳۹۱ در یکی از زیباترین نقاط شهر رامسر در منطقه چهارصد دستگاه افتتاح گردیده است.

این هتل با چشم اندازی بسیار زیبا از کوه و شهر قرار گرفته است. پرسنل این مجموعه در تلاش اند با ارائه خدماتی خوب، شما میهمانان گرامی اقامتی خوش را تجربه نمایید.

هتل آپارتمان نیستان در منطقه‌ی چهارصد دستگاه که یکی از بهترین نقاط رامسر است قرار گرفته. در شهرهای مرکزی اصولاً هتل‌هایی که ساختمان‌های بلند و طبقات بیشتری دارند، رستوران و کافی شاپ بام هم دارند تا مهمانان بتوانند موقع میل غذا منظره‌ای زیبا از شهر را هم تماشا کنند.

هتل نیستان هم در بامش کافی‌شاپ و فست فود و چایخانه سنتی دارد اما فرقش با هتل‌های دیگر این است که ساختمانش سه طبقه است. اما چون بقیه ساختمان‌ها هم به همان نسبت کوتاه هستند، از بام هتل چشم‌انداز بی‌نظیری به دریا و کوه و شهر دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

شهرهای شمالی جان می‌دهند برای پیاده‌روی. هوای خنک و تمیز، بوی دریا، درختان سبز و خیلی چیزهای دیگری که در محیط وجود دارند، پیاده‌روی را برای همه لذت‌بخش می‌کنند. شما هم می‌توانید با اقامت در هتل نیستان در محوطه‌ی زیبا و سرسبز هتل قدم بزنید. اگر قدم زدن در ساحل و روی ماسه‌ها هم برایتان لذت‌بخش است، باید بگوییم که هتل نیستان پنج دقیقه با ساحل فاصله دارد. از امکانات تفریحی که دسترسی‌اش برایتان از هتل آسان خواهد بود، می‌شود به تله کابین و بام رامسر اشاره کرد که دیدنش برای همه کسانی که به رامسر سفر می‌کنند واجب است.

این هتل برای کسانی که می‌خواهند از شلوغی شهر چند روزی دور باشند گزینه‌ی خوبی است و تناسب قیمت و کیفیت امکانات هتل هم باعث شده مسافرانش روز به روز بیشتر شوند.

 

هتل نیستان رامسر، یکی از بهترین هتل‌های شمال کشور است که در منطقه‌ای زیبا و دل‌نشین واقع شده است. این هتل با داشتن امکانات و خدمات بی‌نظیر، برای تفریح و استراحت شما و خانواده‌تان، بهترین گزینه است.

محیط زیبا و آرامش‌بخش هتل نیستان رامسر، باعث شده تا این هتل، مقصد مورد علاقه گردشگران و توریست‌ها در طول سال باشد. این هتل با داشتن امکانات و خدمات بی‌نظیر، برای تفریح و استراحت شما و خانواده‌تان، بهترین گزینه است.

از جمله خدمات و امکانات این هتل می‌توان به رستوران با منوی فوق‌العاده، سالن بدنسازی مجهز، استخر روباز، سونا و جکوزی اشاره کرد. همچنین، این هتل دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا و مدرن است که با توجه به نیاز شما، می‌توانید انتخاب کنید.

اما نکته‌ای که این هتل را از دیگر هتل‌های منطقه متمایز می‌کند، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری مهم منطقه است. به عنوان مثال، در فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید به شهرک توریستی رامسر، دریاچه سفید، جنگل‌های بلوط و… بروید.

با توجه به این که هتل نیستان رامسر، در منطقه‌ای زیبا و دل‌نشین واقع شده است، برای گردشگران و توریست‌ها، بهترین گزینه برای اقامت است. همچنین، با داشتن خدمات و امکانات بی‌نظیر، این هتل، برای تفریح و استراحت شما و خانواده‌تان، بهترین گزینه است. بنابراین، اگر قصد دارید به شمال کشور سفر کنید، هتل نیستان رامسر، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شما خواهد بود.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹