از 1,460,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

اصفهان، چهار راه فلسطین، خیابان استانداری، بعد از خیابان خراسانی، نبش کوچه شماره ۸ دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان  در سال ۱۳۸۰ در شهر اصفهان تأسیس‌شده و از آن روز تاکنون به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر به شمار می‌رود.

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و تمامی خدمات و امکانات رفاهی بر اساس استاندارد‌های صنعت گردشگری شده است. هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان دارای ساختمانی ۴ طبقه و ۱۳ اتاق مجزا است و امکان میزبانی از ۴۰ مسافر به طور همزمان دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

پذیرش هتل هشت‌ بهشت اصفهان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. مسافران با هماهنگی این بخش می‌توانند از خدماتی مانند فکس، فتوکپی و پرینتر بهره‌مند شوند. برای دسترسی به تمامی طبقات نیز آسانسور تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار در سطح شهر نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی استفاده کنید، همچنین برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان نیز اتاق چمدان در لابی تعبیه‌شده است. در لابی این مجموعه برای ۵ مسافر ظرفیت وجود دارد و میهمانان در هنگام ورود با بخش پذیرش روبرو می‌شوند.

همچنین محلی به‌عنوان پارکینگ در هتل هشت بهشت اصفهان تعبیه‌شده و برای ۴ خودرو ظرفیت وجود دارد. توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ رایگان است. برای بهره‌مندی از اینترنت وای فای می‌توانید به لابی بروید، از اینترنت محدود به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. دستگاه واکس کفش نیز در ورودی این هتل تعبیه‌شده است.انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از سوئیت دو تخته، سوئیت دوبل، سوئیت توئين، آپارتمان یک خوابه لوکس سه نفره، آپارتمان یک خوابه لوکس بزرگ چهار نفره.

اتاق‌های این هتل شامل امکاناتی از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، مبلمان راحتی و میز تحریر هستند. همگی واحد‌ها دارای آشپزخانه هستند و مسافران می‌توانند با تجهیزات آشپزی اقدام به پخت‌وپز کنند. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید کوچه را ببینید. اتاق‌های هتل آپارتمان هشت‌ بهشت مجهز به حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا هستند که لوازم بهداشتی و وسایل موردنیاز استحمام نیز در آن‌ها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، کمد لباس، روم سرویس، آب رایگان، چای‌ساز و میز تحریر.

در هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان رستوران وجود ندارد، بنابراین مسافران برای سرو غذا می‌توانند به رستوران‌های نزدیک هتل رفته و از انواع غذاهای ایرانی و محلی سفارش دهند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,460,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹