از 855,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان وندیک همدان

همدان ، خیابان سعیدیه، جنب استادیوم ملت دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان وندیک همدان یکی از هتل های ۳ ستاره نوساز، مجلل و مدرن در شهر همدان است.

این هتل زیبا در سال ۱۳۹۹ آغاز به فعالیت نموده و آماده استقبال از گردشگران از سراسر کشور است. هتل آپارتمان وندیک همدان در ۴ طبقه و با ۲۷ اتاق جزو هتل های محبوب شهر همدان به شمار می رود. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار مناسب به جاذبه های دیدنی و مراکز خرید در شهر همدان دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت.

تلفن تماس : 91031931-021

از جمله جاذبه های دیدنی در نزدیکی هتل وندیک همدان می توان به تپه عباس آباد، گنج‌نامه و بلوار ارم اشاره کرد. همچنین فرودگاه در فاصله ۱۰ دقیقه ای از این هتل واقع شده است و دسترسی بسیار آسانی خواهید داشتاز مزیت های مهم هتل وندیک همدان می توان به پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس دهی عالی برای گردشگران اشاره نمود، طوری که در میان مسافران مشهور گشته و نامش زبانزد گردشگران شده است.

از امتیازات این هتل می توان به سالن کنفرانس اشاره کرد که با امکانات ایده آل خود یکی از بهترین هتل ها برای مسافرانی است که به قصد سفرکاری عازم شهر همدان شده اند، زیرا در این سالن با ظرفیت ۲۰۰ نفر می توانند جلسات و کنفرانس هایشان را برگزار کنند.

خدمات ارائه شده در این هتل نیز عبارتند از صبحانه رایگان، پارکینگ روباز رایگان، اینترنت رایگان، تسلط پرسنل به زبان های انگلیسی و عربی. در این هتل به انتخاب پرسنل و چیدمان وسایل و ارائه خدمات دقت بیشتری می شود و همه روزه در تلاش برای پیشرفت در این زمینه ها هستند تا اقامتی بی نظیر برایتان فراهم سازند، بنابراین مطمئن باشید با اقامت در Venedik Hotel لحظات بسیار نابی در انتظار شما خواهد بود، زیرا هم می توانید با قیمت مقرون به صرفه از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار شوید.

همچنین برای راحتی مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.از امکانات هتل وندیک همدان می توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد که انواع غذاهای ایرانی بسیار باکیفیت و انواع نوشیدنی‌ های خوشمزه ارائه می دهند.

لازم به ذکر است اگر به غذا خوردن در رستوران علاقه نداشته باشید، به راحتی می توانید در داخل اتاق ها آشپزی کنید، زیرا در آشپزخانه اتاق ها امکانات لازم برای پخت غذا برای میهمانان فراهم گردیده است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 855,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4