از 3,000,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان پارادایس مشهد

مشهد، خیابان امام رضا ۵، کوچه چهنو ۲، سمت راست بن بست دوم دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان پارادایس مشهد یکی از شیک‌ترین و تمیز‌ترین هتل آپارتمان‌های نزدیک به حرم مطهر رضوی (ع) است که علاوه بر امکانات و خدمات خوبی که دارد از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

موقعیت مکانی خوب این هتل آپارتمان باعث شده است که این هتل مورد توجه بسیاری از زائران شهر مشهد قرار بگیرد.

تلفن تماس : 91031931-021

مهمانان ساکن در هتل علاوه بر نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) می‌توانند به راحتی به بسیاری از نقاط گردشگری شهر مشهد از جمله آرامگاه شیخ بهایی، مسجد گوهرشاد، مجموعه کوهسنگی، آرامگاه پیر پالاندوز، آرامگاه نادرشاه و… دسترسی داشته باشند. نکته قابل توجه این است که این هتل تا ایستگاه تاکسی و ایستگاه مترو تنها ۵ دقیقه فاصله دارد و مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و بدون خودرو شخصی به مشهد سفر کرده اند، با اقامت در این هتل هیچ مشکلی از لحاظ رفت و آمد درون شهری نخواهند داشت و می‌توانند با طی مسافتی بسیار کوتاه به تاکسی یا قطارهای پرسرعت درون شهری دسترسی داشته باشند.

امکاناتی که هتل آپارتمان پارادایس مشهد در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد به نسبت قیمت قابل توجه هستند. هتل پارادایس مشهد دارای یک لابی شیک و زیبا با ظرفیت ۴۰ نفر است که به امکاناتی مانند مبلمان، تلویزیون، آب سرد کن و… مجهز شده و امکان تماشای دسته جمعی تلویزیون یا دورهمی‌های دوستانه را برای مهمانان ساکن هتل فراهم می‌کند.

رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ ایرانی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و تمام غذاهای آن خوش طعم هستند و کیفت مطلوبی دارند.لاوه بر امکانات خوبی که در هتل آپارتمان پارادایس مشهد وجود دارند، خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند نیز بسیار گسترده و قابل توجه هستند. هتل پارادیس مشهد دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز پرسنل مجرب هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مسافران استقبال می‌کنند.

گشت نیم روزی و خدمات تور از جمله خدماتی است که از سمت مسافران همواره مورد استقبال قرار می‌گیرد و مهمانان هتل از گشت و گذار‌های گروهی که به همراه راهنمای سفر انجام می‌گیرد بسیار لذت می‌برند.

خدمات نظافت و پذیرایی عالی در هتل آپارتمان پارادایس مشهد، به مسافران این امکان را می‌دهد تا از اقامتی راحت و لذت بخش در شهر مشهد بهره‌مند شوند. دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد نیز از دیگر ویژگی‌های این هتل است که باعث می‌شود اقامت در آن بسیار خاطره‌انگیز باشد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


قیمت های ذیل برای اقامت همراه با صبحانه و ناهار و شام می باشد .


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm
سیاست هتل

تمامی قیمت های زیر همراه با صبحانه و ناهار و شام ( فولبرد ) بوفه می باشد.
نمایش همه

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,000,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667