از 290,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان پلاس قشم

قشم، میدان امام خمینی، جنب بانک شهر دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان پلاس قشم در سال ۱۳۹۰ در میدان امام خمینی قشم افتتاح شد.

این هتل چند سال بعد از افتتاح یعنی در سال ۱۳۹۳ تحت یکسری بازسازی‌ها برای بالا بردن و به روز رسانی سطح خدمات هتل قرار گرفت. هتل آپارتمان پلاس ساختمانی ۴ طبقه است که در این ۴ طبقه، ۱۵ باب سوئیت و اتاق قرار دارد. هتل آپارتمان پلاس قشم از نظر موقعیت یکی از ایده‌آل‌ترین موقعیت‌ها را دارد. موقعیت هتل آپارتمان پلاس قشم باعث شده تا این هتل به نقاط دیدنی و جاذبه‌های قشم نزدیک باشد و در نتیجه میهمانان این هتل برای بازدید از جاذبه‌های قشم نیازی به صرف وقت در جاده‌ها و خیابان‌ها نخواهند داشت.

تلفن تماس : 91031931-021

تمامی اتاق‌های هتل آپارتمان پلاس دارای سیستم تهویه مطبوع مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش هستند. سرویس بهداشتی اتاق‌ها دو نوع فرنگی و ایرانی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز است. اتاق‌های هتل آپارتمان پلاس قشم همگی دارای مبلمان و کمد لباس است و برای آسایش بیشتر میهمانان تلفن نیز در اتاق‌ها قرار داده شده تا به راحتی با بخش پذیرش هتل و یا دیگر نقط ارتباط برقرار کنند.

بد نیست بدانید که یخچال عضوی جدا نشدنی در اتاق‌های هتل آپارتمان پلاس قشم است زیرا این هتل به اهمیت وجود این وسیله برای میهمانانی که باید دارو مصرف کنند و یا میهمانانی که علاقه‌مند به طبخ خوراک خودشان‌اند پی برده است. در کنار این یخچال‌ها اجاق گاز رومیزی برای میهمانانی قرار گرفته که دوست دارند دست پخت خود و غذای مخصوص خودشان را میل کنند.

چای‌خورهایی که هر ساعت باید فنجان قهوه و یا چای در دستشان باشد نگران هزینه کافی‌شاپ نخواهند بود زیرا هتل آپارتمان پلاس در اتاق‌هایش برای این مهمانان چای‌ساز قرار داده تا در هر لحظه و ساعتی که تمایل داشتند بتوانند نوشیدنی گرم خود را نوش جان کنند.

هتل پلاس برای سرگرمی میهمانان خود، در تمامی اتاق‌ها تلویزیون قرار داده است. این اتاق‌ها دارای بالکن نیز بوده و چشم اندازی رو به خیابان‌های زیبا و پرجنب و جوش قشم دارند. نقطه ضعف اتاق‌های هتل پلاس را می‌توان نبود اینترنت در اتاق‌ها و صندوق امانات گفت که رایج‌ترین و پرکاربردترین ابزار برای بسیاری از میهمانان است. البته نبود اینترنت در اتاق‌ها در اینترنت رایگان و نامحدود بخش لابی جبران شده است. صندوق امانات نیز در بخش لابی در دسترس میهمانان خواهد بود.

متاسفانه هتل آپارتمان پلاس فاقد پارکینگ است و میهمانان با ماشین شخصی باید به دنبال جای پارک در اطراف هتل باشند. استخر و سالن ورزشی از دیگر امکاناتی است که فعلا در هتل آپارتمان پلاس قشم ایجاد نشده است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 290,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس