از 1,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل آپارتمان گل نرگس گرگان

گرگان، میدان مدرس، جنب پایگاه شبانه روزی بانک ملت دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل آپارتمان گل نرگس گرگان ، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید برای اقامت در این شهر بیابید.

استان گلستان با توجه به ظرفیت‌ها و منابع غنی طبیعی، مکان بسیار مناسبی برای تفریح و استراحت است. اگر تصمیم گرفته‌اید به این شهر بروید و نمی‌خواهید هزینه‌ی چندانی برای اقامت پرداخت کنید، هتل آپارتمان گل نرگس انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. اتاق‌ها و سوئیت‌های تمیز و مجهز این هتل آپارتمان آسایش و رفاه شما را در مدت سفرتان تضمین خواهد کرد.

تلفن تماس : 91031931-021

امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت، خشکشویی و نزدیک بودن به مکان‌های گردشگری و مراکز خرید نیز از امتیازاتی است که اقامت‌تان در هتل آپارتمان گل نرگس گرگان را به یادماندنی خواهد ساخت. همان طور که می دانید، استان گلستان با توجه به دارا بودن جاذبه های طبیعی و تاریخی همواره مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد و سالانه مسافران زیادی راهی این خطه از کشور می شوند.

حال شهر گرگان نیز جزو شهرهای قدیمی و تاریخی کشورمان بوده و در هر چهار فصل مسافران زیادی عازم این شهر زیبا می شوند، بدین جهت هتل های متعددی در این شهر آماده پذیرایی از این میهمانان هستند و انتخاب از میان این هتل ها کار بسیار دشواری است که پیشنهاد ما رزرو هتل گل نرگس گرگان است، مطمئن باشید از این انتخاب پشیمان نخواهید شد، زیرا به دلیل دارا بودن اتاق‌ ها و سوئیت‌ های تمیز و مجهز بوده و دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز خرید، همچنین تامین آسایش و رفاه در زمان سفر در این هتل تضمین می شود.

لازم به ذکر است که فاصله این هتل آپارتمان تا فرودگاه گرگان حدودا ۱۴ کیلومتر است و برای دسترسی به فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس های هتل بهره مند شوید.واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار باهزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپرخانه با تجهیزات کامل پخت و پز و حمام اختصاصی همراه با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. طراحی ساختمان هتل گل نرگس گرگان جدید بوده و طبق استاندارهای اصولی ساخته شده است.

این هتل آپارتمان با نمای زیبای خود مجهز به درب ضدسرقت و اتاق های عایق صدا هست. همچنین وسایل به کار رفته در لابی و اتاق های این هتل آپارتمان همگی نو و تمیز هستند. در کل می توان گفت این هتل آپارتمان دارای محیطی آرام و چشم‌ اندازی بی نظیر از طبیعت گرگان است که مورد توجه مسافران قرار می گیرد. انواع واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان نیز یک تخته و دو تخته و سوئيت های دو خوابه برای تعداد نفرات زیاد مناسب است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4