از 1,217,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ادریس مشهد

مشهد مقدس - ميدان بيت المقدس دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ادریس مشهد در سال ۱۳۸۴ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۵ برای هرچه بهتر شدن کیفیت ارائه خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است .

این هتل با سابقه یکی از نزدیکترین هتل‌ ها به حرم مطهر امام رضا به شمار می رود و همین امر جزو بهترین ویژگی های هتل ادریس به شمار می رود. این هتل دارای ۷ طبقه و ۷۰ واحد اقامتی است و در طول سال آمادگی میزبانی از ۲۰۰ مسافر را به طور همزمان دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به بازار امام رضا و بازار هفده شهریور مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد.

تلفن تماس : 91031931-021

از هتل ادریس تا فرودگاه مشهد حدود ۲۰ دقیقه راه دارید که از طریق تاکسی های فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت و اینکه این هتل زیبا به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به بسیاری از جاهای دیدنی شهر دسترسی خواهید داشت. در واقع می توان گفت هتل ادریس مشهد با موقعیت مکانی عالی نسبت به حرم و دارا بودن اتاق های بزرگ همراه با فضای تمیز و دلنشین یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای اقامت در مشهد به شمار می رود تا با خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد به رزرو این هتل نیز اقدام نمایید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید.

این هتل جزو بهترین هتل های دو ستاره در شهر مشهد شناخته می شود، زیرا در مقایسه با هتل های هم تراز خود از کیفیت خدمات ویژه ای برخوردار است. در هتل ادریس مشهد خدمات و امکانات ایده آل به بهترین شکل ممکن در اختیار مسافران قرار داده می شود.

از جمله خدمات ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۰۰ خودرو به صورت رایگان اشاره کرد تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، خیالشان از بابت ماشین راحت باشد. اینترنت وای فای به صورت رایگان در لابی ارائه می شود. لازم به ذکر است در صورت اقامت در Edris Hotel اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خودتان ندارید.

از دیگر تسهیلات ارائه شده در این هتل می توان به لابی مجهز به مبلمان، تلویزیون و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد، همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف امکان استفاده از آسانسور وجود دارد، علاوه بر موارد گفته شده خدماتی نظیر خشکشویی نیز با پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است. در قسمت لابی بخشی با نام اتاق چمدان وجود دارد تا زمان فرارسیدن پروازتان وسایلتان را به آنها بسپارید، پس با خرید آنلاین بلیط هواپیما ماهانیوم سفر رویایی خود را آغاز نمایید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,217,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رز درویشی مشهد

مشهد مقدس - بین امام رضا 1 و 3

هتل الماس 1 مشهد

مشهد مقدس - خيابان امام رضا(ع) - امام رضا 4 و 6

هتل کیانا مشهد

مشهد - خیابان امام رضا 2- کوچه ابوالهادی

هتل جواهر شرق مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶