هتل اردیبهشت رشت

رشت، میدان شهدای ذهاب، جنب مخابرات دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل اردیبهشت رشت یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های دو ستاره و میان رده در شهر رشت واقع در کشور ایران است که در سال 1347 در شمال کشور تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

هتل اردیبهشت رشت در 2 طبقه ساختمان بنا شده و فاقد آسانسور است پس اگر با افراد ناتوان و سالمند سفر می‌کنید و می‌خواهید در این هتل اقامت داشته باشید، حتما به این موضوع توجه کنید. هتل اردیبهشت رشت برای پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز خود 31 واحد اقامتی، 65 تخت، رستوران، لابی با ظرفیت 40 نفر، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی طبق تعرفه هتل و پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت 15 خودرو که اگر با اتومبیل شخصی خود سفر کرده‌اید می‌توانید از آن استفاده کنید را دارد.

تلفن تماس : 91031931-021

رستوران هتل اردیبهشت رشت انواع غذاهای لذیذ شمالی و رشتی را سرو کرده و به مهمانان خود عرضه می‌کند. این رستوران غذاهای لذیذ و خوش مزه‌ای مانند باقلا قاتوق و ماهی پلو را برای مهمانان خود سرو می‌کند. چشیدن طعم این غذاها را از دست ندهید و بدون خوردن آن‌ها شهر رشت را ترک نکنید تا لذت سفر را چندین برابر نثار جان خودتان کنید.هتل اردیبهشت رشت با فاصله‌ای در حدود 800 متری مجموعه میدان شهرداری قرار گرفته است که همین امر به نوبه خود نمادی برای شهر رشت محسوب می‌شود.

این هتل دوستاره همچنین در فاصلهٔ 4 کیلومتری آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی و عمارت کلاه فرنگی رشت قرار گرفته است و تا مراکز خرید فاصله‌ی کمی دارد که همین موضوع یکی از ویژگی‌های موقعیتی هتل اردیبهشت رشت به حساب می‌آید.

در بنای ۲ طبقه هتل اردیبهشت ، ۳۱ باب اتاق و ۶۵تخت وجود دارند. مهمانان می توانند از میان واحدها اتاقی را که به سلیقه، نیازها و اولویت هایشان نزدیک تر است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته و اتاق کانکت چهار نفره هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از خیابان تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد.

مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند برای بازدید از این اماکن تاریخی به راحتی و در کمترین زمان به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. قابل ذکر است که این هتل در قسمت ورودی از تعدادی پله برخوردار است.هتل اردیبهشت رشت که به آن هتل رستوران هم می‌گویند، در محله استاد سرا شهر رشت و خیابان انقلاب قرار گرفته است. هتل اردیبهشت شهر رشت از نظر موقعیت مکانی و موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند

پیاده راه فرهنگی شهر رشت، بازار بزرگ شهر رشت، میدان شهرداری شهر رشت، تندیس میرزا کوچک خان جنگلی، ساختمان تاریخی شهرداری شهر رشت، مجتمع فرهنگی تجاری سینما سپید رود و داروخانه شبانه روزی کارون واقع شده است.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 0 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل رضوان مشهد

خيابان شيرازی 3 ، کوچه آستانه پرست ، کوچه صاحب علم

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مشهد مقدس - خيابان نواب صفوي - بين نواب 10 و 12

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس