از 1,400,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ارغوان مشهد

مشهد، بلوار وحدت، بلوارامیرالمومنین دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ارغوان مشهد در سال ۱۴۰۱ افتتاح گردیده است.

از مزایای این هتل چهار ستاره می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی و مراکز خرید اطراف حرم اشاره نمود. این هتل دارای ۱۳ طبقه و ۱۰۷ باب اتاق، سوئیت اقامتی، رستوران و کافی شاپ می باشد. هتل ارغوان با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

رستوران و کافی شاپ هتل ارغوان مشهد دایر شده است. رستوران این هتل دارای ظرفیت 200 نفر است. در هر وعده غذایی می توانید به راحتی به منوی رستوران دسترسی داشته باشید. در منوی رستوران غذاهای بین المللی و ایرانی و محلی تا حد امکان پوشش داده شده است. در صورت تمایل می توانید نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید. همینطور می توانید سری به کافی شاپ بزنید.

وعده صبحانه در هتل بین المللی ارغوان مشهد به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیار شما قرار می گیرد. وضعیت رستوران این هتل تا حدودی راضی کننده است اما چون به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است هنوز تنوع غذا آنطور که باید رضایت بخش نیست.

محیط رستوران بسیار تمیز و لوکس است. وضعیت سلف سرویس به صورتی در نظر گرفته شده است که مسافران معطل نشوند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد صرف چای در این هتل به صورت شبانه روزی در بخش کافه دیده می شود و همیشه آب جوش در اختیار شما قرار می گیرد.

هتل ارغوان مشهد ، یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است که با امکانات و خدمات عالی خود، مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است. این هتل با موقعیتی بسیار عالی در قلب شهر، به مسافران امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های توریستی مشهد را می‌دهد.

از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های جادار ، رستوران با منوی ایرانی و بین‌المللی، سالن کنفرانس، استخر و سونا اشاره کرد. همچنین پرسنل حرفه‌ای و مهربان هتل، همواره در خدمت مسافران هستند و با ارائه خدمات با کیفیت، تلاش می‌کنند تا اقامت شما در هتل ارغوان مشهد به یادگاری خوش بماند.

علاوه بر این، هتل ارغوان با داشتن رستورانی با منوی متنوع و کیفیت بالا، به مهمانان خود امکان می‌دهد تا از غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیزی لذت ببرند. همچنین، با داشتن باری با محیطی دلنشین، هتل پنج ستاره ارغوان به مهمانان خود امکان می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود، در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، لحظات خوشی را سپری کنند.

به طور کلی، هتل ارغوان مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با توجه به امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل، مهمانان می‌توانند از یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در مشهد بهره‌مند شوند.


مسافرین محترم توجه داشته باشید صیغه نامه به عنوان مدرک محرمیت مورد قبول هتل بین المللی ارغوان نمیباشد.
مابه التفاوت نرخ میهمان غیر ایرانی در هتل بین المللی ارغوان مشهد نسبت به میهمان ایرانی مبلغ شبی اتاقی 5/000/000ریال می باشد . در صورت عدم پرداخت به سامانه ما به تفاوت در هتل پرداخت میگرد.


فاصله تا خانه تاریخی داروغه: ۱ کیلومتر

فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۱ کیلومتر

فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۳.۲ کیلومتر

فاصله تا موزه نادری: ۴.۴ کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی: ۸.۲ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,400,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667