از 5,350,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل اسپیناس بلوار تهران

تهران ، بلوار کشاورز ، بین خیابان فلسطین و خیابان نادری، پلاک 126 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل اسپیناس بلوار تهران در بلوار کشاورز، محبوب‌ترین بلوار تهران، واقع شده و نام قدیمی‌اش اسپیناس خلیج‌فارس بود.

بر روی پله‌های ورودی این هتل 5 ستاره لوکس و مدرن قدم که می‌گذارید احساس VIP بودن رهایتان نخواهد کرد. هتل اسپیناس بلوار تهران که در سال 1389 تاسیس شده و تازه‌ساز است دارای 274 اتاق و سوئیت می‌باشد. در بدو ورود هم کارکنان گرم و صمیمی هتل از شما استقبال می‌کنند.

تلفن تماس : 91031931-021

در هتل امکانات تفریحی، رفاهی، و ورزشی زیادی قرار دارد.رستوران هتل غذاهای خوش‌طعم بین‌المللی را برای مسافران طبخ می‌کند. در رستوران سنتی هتل ، که دکوراسیونی الهام گرفته از معماری صفویه دارد، می‌توانید غذاهای ایرانی سفارش دهید. مجموعه ورزشی هتل که شامل سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، و سونا است از امکانات مورد علاقه مهمانان به‌شمار می‌رود. کافه‌ این هتل 5 ستاره هم فضایی آرام با چشم‌انداز به بلوار کشاورز دارد.

علاوه بر این‌ها، موقعیت جغرافیایی هتل محبوبیت آن را بیشتر هم کرده است. با اقامت در هتل اسپیناس بلوار تهران زندگی در دل شهر تهران را تجربه خواهید کرد. به موزه فرش، میدان ولیعصر و مراکز خرید اطرافش، پارک لاله و موزه هنرهای معاصر، و کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌های خیابان کریم‌خان و انقلاب نزدیک خواهید بود. همچنین بدون نیاز به خودروی شخصی و پیاده می‌توانید به سراغ دیدنی‌های پایتخت بروید. هتل اسپیناس بلوار تهران را در ماهانیوم با بهترین قیمت می‌توانید رزرو کنید.

 

زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های چهارتخته کانکت هم انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها و گروه‌های دوستانه است. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت‌ دوتخته «جونیور» یکی از این گزینه‌هاست. انتخاب دیگر سوئیت‌ دو‌تخته «لاکچری» است که اقامتی ویژه برای میهمانان فراهم می‌کنند. سوئیت سه‌تخته «پرزیدنت» نیز مناسب گروه‌های سه نفره و خانواده‌هایی است که با فرزند خود سفر می‌کنند. اما لوکس‌ترین اقامت مربوط به سوئیت دو‌تخته «اسپیناس» است که در مرتفع‌ترین نقطه‌ی هتل  خلیج فارس و در یک طبقه‌ی مستقل قرار گرفته است.

در رستوران‌های هتل اسپیناس تهران می‌توانید طعم لذیدترین غذاهای ایرانی و بهترین غذاهای فرنگی را بچشید. ازجمله رستوران «بلوار 126» که در طبقه‌ی دوم هتل قرار گرفته و چشم‌اندازی زیبا رو به بلوار کشاورز دارد و با ارائه انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و همچنین صبحانه‌ی سلف‌سرویس میزبان میهمانان هتل است.

رستوران سنتی «مانداک» واقع در طبقه‌ی منفی یک هم با دکوراسیون اصیل ایرانی مربوط به دوره صفویه و نقوش هنری محیطی متفاوت برای صرف غذا فراهم کرده است. در این رستوران می‌توانید همراه با صرف غذا، از موسیقی سنتی زنده لذت ببرید. همینطور کافی‌شاپ «آتریوم» که با سرو نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع، مافین و انواع شیرینی‌ها و میان وعده‌های سبک از میهمانان پذیرایی می‌کند.

طعم لته‌هایی که در کافه می‌نوشید هیچگاه از ذهنتان پاک نخواهد شد. از امکانات هتل می‌توان به مرکز سلامت لوکس آن اشاره کرد که در طبقه‌ی منفی چهار قرار گرفته است. بعد از گذراندن یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در پایتخت، ساعاتی به دور از شلوغی و آلودگی شهر، حس آرامش و جوانی را تجربه کنید و فعال و با‌نشاط تر برنامه‌های سفر خود را دنبال کنید.همچنین اگر قصد برگزاری مراسمی در تهران دارید می‌توانید روی سالن‌های اختصاصی هتل اسپیناس خلیج فارس حساب کنید.

این سالن‌ها با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و پیشرفته‌ترین امکانات روز آماده برپایی جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، جلسات و همایش‌ها را دارند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آرایشگاه
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 5,350,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667