از 1,290,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل اطلس شیراز

شیراز، میدان اطلسی، به طرف حافظیه، جنب بانک ملت دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل اطلس شیراز یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر دیدنی شیراز است که در میدان اطلسی شیراز و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر واقع شده است.

این هتل ۳ طبقه که از ۵۴ واحد اقامتی تشکیل شده، دارای خدمات و امکانات بی‌شماری است که می‌تواند رضایت هر گردشگر سخت‌گیری را نیز جلب کند. گفتنی است که هتل Atlas Shiraz از ۵۴ واحد اقامتی در پلان‌های دو تخته و چهار تخته تشکیل‌ شده و هر واحد به‌تمامی امکانات موردنیاز برای اقامتی آسوده مجهز گشته است.

تلفن تماس : 91031931-021

وجود امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، آباژور، دراور، مینی بار، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تهویه مطبوع مناسب، رخت‌آویز و کمد لباس در هر یک از اتاق‌های هتل اطلس سبب شده است که تمامی نیازهای میهمانان در طول اقامت خود برآورده شود. جالب است بدانید که همگی واحدهای اقامتی هتل اطلس از سیستم‌های هوشمند‌ اعلام و اطفاء حریق بهره‌مند بوده و به سیستم سرمایش و گرمایش پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند.

البته امکانات فراوان هتل اطلس شیراز به اینجا ختم نمی‌شود؛ این هتل از رستوران دل‌باز و دل‌نشینی با ظرفیت ۲۰۰ میهمانان تشکیل شده که طیف وسیعی از غذاهای لذیذ فرنگی و ایرانی را به میهمانان عرضه می‌دارد. فضای آرامش‌بخش، غذاهای خوش عطروطعم و همچنین رفتار حرفه‌ای کارکنان رستوران هتل اطلس شیراز دست‌به‌دست هم داده‌اند تا خدماتی درخور هم‌وطنان محترم کشورمان را به میهمانان عزیز هتل ارائه داده و لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای آن‌ها رقم بزنند.

علاوه بر رستورانی باکیفیت، هتل اطلس از کافی‌شاپی دنج و جذاب نیز برخوردار بوده که قادر است انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به میهمانان هتل عرضه کند و رضایت خاطر آن‌ها را در طول اقامتشان در هتل اطلس شیراز جلب کند. ناگفته نماند که هتل اطلس شیراز برای نمازگزاران عزیز نیز نمازخانه‌ای اختصاص داده است تا بتوانند در فضایی آرامش‌بخش و دور از سروصدای بیرون، به نیایش پرداخته و با خدای خود خلوت کنند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


فاصله تا باغ جهان‌نما: ۸۰۹ متر

فاصله تا آرامگاه حافظ: ۸۲۳ متر

فاصله تا ارگ کریم‌خانی: ۱.۵ کیلومتر

فاصله تا موزه پارس: ۱.۸ کیلومتر

فاصله تا مسجد وکیل: ۲۲کیلومتر


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,290,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667