از 2,160,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل البرز تهران

تهران ، خیابان انقلاب ، وصال شیرازی ، نبش چهارراه بزرگمهر. دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل البرز تهران در خیابان وصال شیرازی و در نبش چهارراه بزرگمهر، نزدیک خیابان انقلاب، قرار دارد.

این هتل 3 ستاره با تعداد 84 اتاق و سوئیت با ظرفیت‌های 1، 2، و 3 تخته، در ساختمانی 5 طبقه، هتلی باسابقه در بین هتل‌های شهر تهران محسوب می‌شود. هتل البرز، رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی مهمانان و مسافرانش دارد. پرسنل خوش‌رو و صمیمی هتل هم تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را در طول اقامتتان به شما ارائه دهند و خاطره خوشی از سفر به تهران برایتان رقم بخورد.

تلفن تماس : 91031931-021

از آنجا که هتل البرز تهران در خیابان وصال قرار گرفته، موقعیت خوبی هم دارد؛ هم به خیابان انقلاب (کتابفروشی‌ها و دانشگاه تهران) و میدان و خیابان ولیعصر (کافه‌ها و تئاتر شهر) نزدیک هستید، و هم به بسیاری دیگر از نقاط شهر دسترسی آسانی دارید. با 10 دقیقه پیاده‌روی از هتل البرز تهران در بلوار کشاورز، یکی از زیباترین‌ خیابان‌های پایتخت، می‌توانید قدم بزنید و به پارک لاله‌ و موزه‌های هنرهای معاصر هم سر بزنید.

ایستگاه مترو، اتوبوس، و تاکسی برای رفت و آمد در دسترس شما هستند. رستوران و کافه‌های بسیاری در اطراف هتل قرار دارند و دستتان را برای انتخاب مکانی مناسب برای صرف غذا باز گذاشته است.اگر به دنبال اقامتی ارزان و با کیفیت هستید، پیشنهاد دوستانه ما به شما هتل البرز خواهد بود. پارکینگ هتل البرز تهران ظرفیت میزبانی از ۱۴ خودرو را دارد.

این پارکینگ که تعبیه شدنش باعث افزایش مرغوبیت هتل البرز تهران شده است، به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از سرویس‌های بسیار خوب ارائه شده در Alborz Hotel می‌توان به نظافت روزانه، خدمات خشکشویی و تاکسی سرویس اشاره کرد.

در کنار همه این عوامل، قرار گرفتن هتل البرز تهران در یکی از بهترین نقاط پایتخت به عصاره‌ای برای افزایش راحتی مهمانان تبدیل شده است. زیرا دسترسی به خیابان‌های اصلی و نقاط مشهور تهران از این هتل بسیار راحت است. در واقع، کسانی که تجربه سفر به شهر تهران را دارند، به خوبی می‌دانند که خیابان وصال شیرازی بسیار به میدان انقلاب و میدان ولیعصر نزدیک است.

زیرا شکی نیست که امکانات فراوان این هتل و هزینه پایین اقامت در آن، باعث جلب رضایت تمامی مهمانان می‌شود. پس بدون تردید، اگر شما هم مهمان هتل زیبا و دوست‌ داشتنی البرز تهران بشوید، با حضور در اتاق‌های باصفای این هتل و استفاده از امکانات متنوع آن، خاطرات بسیار خوشی از سفر به تهران در ذهن شما ثبت خواهد شد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,160,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹

هتل شکوه شارستان مشهد

مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل پارسیان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 12