از 3,230,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل الغدیر مشهد

مشهد، چهارراه شهدا، نبش بهجت ۱، روبه روی باغ نادری. دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره و باسابقه مشهد به شمار می رود که تنها چند صد قدم با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد.

هتل الغدیر سال هاست که به عنوان یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم شناخته شده و به همت تجربه طولانی خود در عرصه هتلداری توانسته جایی در قلب مهمانان و زائران باز کند.نزدیکی به حرم یکی از مزیت هایی است که با اقامت در Al-Ghadir Hotel از آن بهره مند می شوید چون ساختمان هتل تنها ۹۰۰ متر با حرم فاصله دارد و این مسافت را می توان در کم تر از ۱۰ دقیقه، آن هم پیاده طی کرد.

تلفن تماس : 91031931-021

نزدیکی به حرم یعنی نزدیکی به برخی از بناهای تاریخی و جاهای دیدنی مشهد مثل خانه تاریخی داروغه، بازار بزرگ، موزه مردم شناسی مشهد، باغ نادری، گنبد خشتی و ده ها بنای تاریخی دیگر که شما را به سفر در زمان می برند.هتل الغدیر در ۲ فاز و در سال های ۱۳۷۳ و ۱۳۸۴ به بهره برداری رسید و برای ارتقا سطح کیفی خدمات و امکاناتش در دهه ۹۰ بازسازی شد.

این هتل با داشتن امکاناتی مثل فروشگاه، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، تاکسی سرویس و رستوران میزبانی شایسته ای از مهمانان و زائران مشهد دارد. ضمن اینکه خدمات متنوعی ارائه می دهد و رفاه مهمانانش را در اولویت قرار داده است.واحدهای اقامتی هتل الغدیر مشهد، چه سوئیت ها و اتاق هایش و چه آپارتمان هایش به گونه ای دکور شده اند که فضای خانه را برای مهمانان تداعی می کنند.

این واحدها از نورگیری خوبی برخوردارند و لوازم رفاهی مدرنی در آن ها گنجانده شده است. آپارتمان های هتل الغدیر نشیمن مبله و آشپزخانه مجهزی دارند و از برخی از این واحدها چشم انداز زیبایی از باغ نادری پیداست.

یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، تهویه مطبوع، چای ساز، حمام، مبلمان، میز و لوازم بهداشتی از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها جای داده شده اند.هتل الغدیر مشهد یک رستوران اصلی با چشم اندازی از باغ نادری دارد که در طبقه دوم هتل الغدیر مشهد واقع شده و قابلیت میزبانی از ۴۰۰ نفر را دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی پیدا می شود.

البته اگر هوس فست فود کردید، می توانید به رستوران فست فود هتل سر بزنید و انواع پیتزاها، کنتاکی و ساندویچ سفارش دهید.

به طور کلی، هتل الغدیر مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با توجه به امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل، مهمانان می‌توانند از یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در مشهد بهره‌مند شوند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,230,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667