از 3,460,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل الماس 2 مشهد

مشهد مقدس - خيابان امام رضا(ع) - نبش امام رضا 20 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل الماس 2 مشهد ، شعبه دوم هتل الماس و هتلی 5 ستاره است که در بلوار امام رضا قرار دارد.

هتل الماس 2 که در سال 1396 با 216 اتاق و سوئیت در 25 طبقه تاسیس شد، نوساز و یکی از به‌روزترین هتل‌ های شهر مشهد به‌شمار می‌رود. امکانات مدرن و مجهز هتل باعث شده تا هتل به یک شهر کوچک تبدیل شود و هر چه بخواهید را در دسترس و اطراف خود بیابید.

تلفن تماس : 91031931-021

5 سالن غذاخوری و پذیرایی ، مجموعه آبی و اسپا شامل استخر، سونا، جکوزی ، استخر کودکان و سالن ماساژ ، امکان برگزاری همایش ها و کنفرانس های مختلف ،لذت خرید در سفر از مجموعه بهترین برندها ترانسفر فرودگاهی و راه آهن ، سرویس صبحانه بوفه ، اینترنت پرسرعت وای فای از امکانات هتل می باشد .

هتل الماس ۲ مشهد دارای ۲۱۸ اتاق و سوئیت مختلف است که هر یک از این واحدهای اقامتی سبک‌‌های مختلفی دارند. در طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها از تزئیناتی متفاوتی استفاده‌شده است، به‌گونه‌ای که می‌توان گفت اتاق‌های این هتل مجموعه‌ای از تمدن‌های مختلف دنیا از رنگ هندی گرفته تا شورونشاط ایتالیایی هستند.

همین تنوع در طراحی اتاق‌ها باعث می‌شود تا میهمانان در هر خرید بلیط هواپیما اتاق متفاوتی از این هتل را انتخاب کنند و در خاطره خوشی از اقامت را در هتل الماس مشهد تجربه کنند.

پیشنهاد می‌شود از طبقات بالایی هتل الماس ۲ برای اقامت انتخاب کنید تا چشم‌انداز زیبایی از حرم مطهر و خیابان‌های اطراف آن را تماشا کنید. تمامی اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و سایر خدمات و امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، کمد لباس، آب رایگان، تلفن و مینی بار. خدمات روم سرویس و صبحانه نیز در اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد ارائه می‌شوند.

در داخل اتاق‌ها صندوق امانات قرار داده‌شده تا میهمانان اشیاء گران‌بها و ارزشمند خود را با خیال راحت در هتل گذاشته و به گشت‌وگذار در شهر بپردازند. چای‌ساز نیز در تمامی اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد وجود دارد تا میهمانان در هر ساعت و زمانی بتوانند نوشیدنی گرم موردعلاقه خود را میل کنند.

برای سرگرمی و تفریح میهمانان در داخل اتاق‌ها تلویزیون قرار داده‌شده تا میهمانان زمانی را به تماشای برنامه موردعلاقه خود اختصاص دهند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها ایرانی و فرنگی بوده و حمام اختصاصی نیز در داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی موردنیاز میهمانان مانند حوله و دمپایی هستند.

رزرو الماس 2 مشهد، یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که توسط سایت ماهانیوم به مسافران پیشنهاد می‌شود. این هتل با موقعیتی بسیار عالی در قلب شهر واقع شده و امکان دسترسی آسان به اماکن تاریخی و زیارتی مشهد را فراهم می‌کند.

از جمله خدمات دیگر هتل الماس 2 مشهد، می‌توان به رستوران با منوی فوق‌العاده و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، سالن ماساژ و سالن ورزشی اشاره کرد. همچنین، این هتل دارای سالن کنفرانس و میزگردهای مناسب برای برگزاری جلسات و همایش‌های تجاری است.

یکی از مزیت‌های بزرگ هتل الماس 2 مشهد، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع) است. مسافران می‌توانند با پیاده‌روی کوتاه، به حرم مطهر مشهد بروند و زیارت حضرت امام رضا(ع) را انجام دهند. همچنین، این هتل فاصله کوتاهی تا اماکن تاریخی و دیدنی شهر مشهد مانند حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بازار بزرگ شهر و باغ فین را داراست.

با توجه به اینکه هتل الماس 2 مشهد در فصل‌های پربازدید شهر مشهد، معمولا رزرواسیون‌ها بسیار زود انجام می‌شود، بهتر است مسافران قبل از سفر خود رزرو اقامت خود را در این هتل انجام داده و از این طریق از بروز مشکلات در اختیار اقامت خود جلوگیری کنند.


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۶ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

دستگاه خودپرداز
باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آرایشگاه
آسانسور
آی پی تی وی
سالن همایش و کنفرانس
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
فروشگاه و سوغات
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 3,460,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل آدینا مشهد

مقدس- خيابان امام رضا(ع)- بين امام رضا 16و 18

هتل رونا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۷

هتل ذاکر مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۱۸

هتل پارس امپراطور مشهد

مشهد، خیابان امام رضا 16، خیابان عنصری ، پلاک 35