از 1,400,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل الوند قم

قم، 30 متری هنرستان، بسیج 25، نبش دانش 2 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل الوند قم یکی از بهترین هتل‌های شهر قم است که با ارائه خدمات با کیفیت و مدیریت حرفه‌ای، محبوبیت زیادی بین مسافران و گردشگران به خود اختصاص داده است.

بیشتر آنهایی که به شهرهای زیارتی مثل قم سفر می‌کنند، دلشان می‌خواهد محل اقامت‌شان نزدیک حرم باشد، هتل الوند قم هم چنین هتلی‌ست. این هتل، بخشی از مجموعه گردشگری، رفاهی، ورزش و سلامتی به همین اسم است که در دو کیلومتری حرم حضرت معصومه (س) واقع شده.

تلفن تماس : 91031931-021

هتل الوند، هتل منحصر به فردی‌ست و مناسب آنهایی که دل‌شان نمی‌خواهد در سفر رژیم غذایی یا برنامه ورزشی‌شان با اختلال مواجه شود. از نظر تنوع اتاق‌ها هم هتل دست مهمانانش را در انتخاب باز گذاشته. این هتل مجهز به رستوران ایتالیایی و کافی‌شاپ نیز هست.

این هتل در منطقه‌ای ایده‌آل واقع شده و فاصله کمی تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) دارد که باعث می‌شود مسافران بتوانند با آرامش و آسایش به زیارت حضرت معصومه (س) بپردازند.

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل الوند بسیار گسترده و کامل است. این هتل دارای اتاق‌های تمیز و راحت با دکوراسیون مدرن و ظریف است که تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران را در اختیار قرار می‌دهد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران با منوی متنوع و لذیذ، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. همچنین هتل الوند دارای سالن بزرگی برای برگزاری مراسم‌های مختلف مانند مجالس عروسی و جشن‌های تولد است.

یکی از مزیت‌های بارز هتل الوند ، نزدیکی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) است. با توجه به فاصله کمی که این هتل با حرم دارد، مسافران می‌توانند با راحتی و آسایش به زیارت حضرت معصومه (س) بپردازند و از لذت و آرامش مکان‌های مقدس برخوردار شوند.

هتل الوند قم با داشتن پرسنل حرفه‌ای و مجرب، سعی در ارائه خدمات بهتر به مسافران دارد. پرسنل این هتل با رفتار مودبانه و خوش‌رو، سعی در ایجاد حس خانوادگی و دلپذیر در میان مسافران دارند و با ارائه خدمات با کیفیت، تلاش می‌کنند تا اقامت مسافران در هتل به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل شود.

در نهایت، هتل الوند قم با ارائه خدمات با کیفیت، موقعیت مناسب و نزدیکی به حرم مطهر حضرت معصومه (س)، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر قم است. بنابراین، اگر قصد سفر به شهر قم را دارید، بهتر است هتل الوند قم را برای اقامت در نظر بگیرید و از خدمات و امکانات آن بهره‌مند شوید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,400,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹