از 628,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل انقلاب مشهد

مشهد مقدس-خيابان امام رضا(ع)- امام رضا8- کوچه شهيدرفيعي دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل انقلاب مشهد در خیابان امام رضا 8 واقع شده و از گزینه‌های مقرون به صرفه برای اقامت در میان هتل‌های شهر مشهد به‌شمار می‌رود.

ساخت این هتل 2 ستاره در سال 1393 به اتمام رسید و اکنون با 60 اتاق در شش طبقه آماده پذیرش زائران و مسافران می‌باشد. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل سر بزنید و از غذاهای ایرانی آن لذت ببرید. همچنین کافی‌شاپ هتل انقلاب گزینه‌‎ای در دسترس برای صرف یک نوشیدنی سرد یا گرم می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

اگر تمایل به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر مشهد را دارید، با 500 متر پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس دانش، با 17 دقیقه پیاده‌‌روی و یا 5 دقیقه رانندگی به ایستگاه مترو بسیج دسترسی پیدا می‌کنید. با رزرو اتاق در هتل انقلاب مشهد ، حدود 2 کیلومتر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارید و در هر ساعتی می‌توانید به زیارت بروید. در صورت علاقه به خرید سوغات، با 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به بازار هفده شهریور و بازار رضا دسترسی داشته باشید.

رستوران هتل در طبقه منفی یک با ظرفیت ۸۰ نفر و غذاهای ایرانی آماده پذیرای از مهمانان این هتل است. همچنین کافی شاپ هتل با تنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد منتظر زائران است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که فاصله چندانی با بازار‌ها و مراکز خرید ندارد همچنین نزدیکی هتل انقلاب به ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافر بری باعث محبوبیت این هتل نزد گردشگران و زائران مشهد شده است.

علاوه بر این، رزرو هتل انقلاب با داشتن رستورانی با منوی متنوع و کیفیت بالا، به مهمانان خود امکان می‌دهد تا از غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیزی لذت ببرند. همچنین، با داشتن باری با محیطی دلنشین، رزرو هتل انقلاب مشهد به مهمانان خود امکان می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود، در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، لحظات خوشی را سپری کنند.

به طور کلی، هتل انقلاب مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با توجه به امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل، مهمانان می‌توانند از یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در مشهد بهره‌مند شوند.


رستوران پسران کریم تا هتل : ۸ کیلومتر

سرزمین موج های آبی تا هتل : ۲۲ کیلومتر

حرم ورودی باب الجواد تا هتل : ۱ کیلومتر

پارک ساحلی آفتاب تا هتل : ۱۲ کیلومتر

بازار رضا تا هتل :۴۸۴ متر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 628,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667