از 1,100,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل اولیا مشهد

مشهد مقدس-خيابان شيرازي-خيابان شيرازي21 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل اولیا مشهد را می توان انتخاب نخست بسیاری از زائرانی دانست که قصد دارد در هتلی دو ستاره و باکیفیت در نزدیکی حرم مطهر اقامت کنند.

این هتل که جز هتل های نوساز مشهد مقدس به حساب می آید، در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و تاکنون افتخار میزبانی از هزاران زائر و گردشگری را داشته که رضایت خود را از اقامت در هتل اولیا مشهد در قالب بازخوردهای مفید و امتیازهای بالا در فضای مجازی عنوان کرده اند. البته باید گفت که سطح رضایت مندی بالای گردشگران از هتل اولیاء مشهد بی دلیل نیست.

تلفن تماس : 91031931-021

این هتل از همان ابتدا با استانداردهای بین المللی روز دنیا طراحی و کلیه امکانات رفاهی در آن گنجانده شد. تعداد ۲۴ واحد اقامتی مشتمل بر سوئیت های شیک و مجلل دو نفره، دو نفره فولبرد و آپارتمان های یک خوابه چهار نفره و دو خوابه شش نفره از گزینه های اقامتی است که پیش روی گردشگران قرار دارد.

گفتنی است که کلیه واحدهای اقامتی هتل اولیا از دکوراسیونی بسیار زیبا و مبلمانی راحت تشکیل شده و به امکانات مختلفی نظیر تلویزیون اینترنتی، یخچال، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، دراور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و کلیه لوازم بهداشتی استحمام مجهز شده اند. همچنین هر سوئیت یا آپارتمان هتل اولیا مشهد از آشپزخانه ای اختصاصی بهره مند بوده که این امکان را برای میهمانان میسر می سازد تا غذای خود را در واحد اقامتی خود طبخ و نوش جان کنند.

خوب است بدانید که مانند سایر هتل ها، هتل اولیاء مشهد صبحانه ای رایگان و لذیذ را به میهمانان خود ارائه می دهد. در مورد خدمات هتل اولیا مشهد نیز باید گفت که این هتل قادر است خدمات بی شماری نظیر خدمات باربری، تشریفات ویژه، پذیرش ۲۴ ساعته، لباسشویی و خشک شویی، ترانسفر رفت و برگشت، بیدار باش و روم سرویس را به میهمانان خود عرضه دارد.

همچنین هتل اولیا مشهد برای رفت و آمد ویلچر و اقامت معلولین عزیز بهینه شده است. پرسنل وظیفه شناس و خوش روی هتل از هیچ اقدامی برای یاری رساندن به میهمانان کوتاهی نخواهند کرد و با همکاری یکدیگر، اقامتی دلپذیر و رضایت بخش را پیشکش میهمانان هتل خواهند کرد.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
پذیرش 24 ساعته

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,100,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667