از 2,800,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ایران تهران

تهران ، میدان وليعصر، خیابان وليعصر، کوچه شهید شهامتی دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ایران تهران در خیابان ولیعصر و نزدیک به کریم‌خان قرار گرفته و برای اقامت در مرکز شهر، گزینه‌ای خوب در بین هتل‌های شهر تهران است.

این هتل 3 ستاره در سال 1354 با تعداد 40 اتاق در ساختمانی 7 طبقه شروع به‌کار کرد و در سال 1395 هم بازسازی شد. از امکانات هتل ایران تهران به کافی‌شاپ و رستوران می‌توان اشاره کرد. اتاق‌های 1، 2 و 3 تخته را در هتل می‌توانید با قیمت مناسب رزرو کنید. اتاق‌ها چیدمان مطلوبی داشته و فضایی دنج و راحت دارند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردارند.

تلفن تماس : 91031931-021

برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخواب‌های راحتی دارند. تلویزیون، مبل، میزآرایش و یخچال هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن‌ها را در صندوق امانات اتاق خود نگهداری کنید. حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی نیز در همه واحدها موجود است.

برای گروه‌های دونفره و زوج‌ها اتاق‌های دوتخته به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است. اتاق‌های سه تخته هم یا 3 تخت تکی دارند یا با 1 تخت دونفره+ 1 تخت تکی تجهیز شده اند. رستوران هتل در طبقه همکف واقع شده و فضایی آرام و دلنشین دارد. این رستوران با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان هتل در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام است.

کافی‌شاپ هم در قسمت لابی هتل قرار داشته و مکان مناسبی برای استراحت و صرف یک نوشیدنی عصرگاهی است. هتل ایران یکی از هتل‌های خوب شهر تهران بوده که امکانات و خدمات مطلوبی برای میهمانان خود تدارک دیده است. برای مثال اینترنت پرسرعت که امروزه یک نیاز ضروری به حساب می‌آید در فضای هتل در دسترس است. از دیگر تسهیلات ارائه شده می‌توان به لابی مبله، آسانسور، تاکسی سرویس و خدمات خشک‌شویی اشاره کرد. (لازم به ذکر است هر یک از موارد فوق ممکن است مشمول پرداخت هزینه جداگانه در هتل باشد)

موقعیت مکانی هتل ایران تهران و نزدیکی به میدان ولیعصر باعث شده تا دسترسی به هر نقطه از شهر برای مهمانان و مسافران هتل راحت باشد. البته به مراکز خرید ولیعصر، کتاب‌فروشی‌ها و کافه‌های خیابان کریم‌خان، سینما آفریقا، سینما استقلال، سینما قدس و اداره‌های مهم در اطراف هتل ایران تهران قرار دارند. برای رفت و آمد در شهر از ایستگاه مترو میدان ولیعصر، اتوبوس بی‌آرتی و تاکسی می‌توانید استفاده کنید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پذیرش 24 ساعته

تاریخ ورود 02:00 بعد از ظهر
تاریخ خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,800,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

شماره واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹

هتل شکوه شارستان مشهد

مشهد، خیابان شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل پارسیان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 12