از 2,500,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ایران زمین مشهد

مشهد مقدس- خيابان امام رضا(ع)- امام رضا8-کوچه شهيد حسني دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ایران زمین مشهد جزو هتل‌های نسبتا تازه تاسیس شهر محسوب می‌شود که در بهمن ماه سال ۱۳۹۳ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

هتل ایران زمین مشهد در ساختمانی ۶ طبقه بنا شده و در مجموع دارای ۹۰ واحد اقامتی مجزا می‌باشد که همگی آن‌ها منطبق بر آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی، طراحی و تجهیز شده‌اند. لابی هتل ایران زمین بسیار زیبا و مجلل است. در این لابی مبلمان ‌های مدرن و بسیار شیک طراحی‌ شده اند. همچنین فضایی همواره خوش‌ بو و تمیز به ‌علت داشتن سیستم تهویه مطبوع در این مکان از هتل ایران زمین حاکم است.

تلفن تماس : 91031931-021

قسمت پذیرش هتل ایران ‌زمین به سریع ‌ترین حالت ممکن مسافران عزیز را همراهی کرده و کارهای پذیرش آن‌ ها را انجام داده و کلید هر اتاقی که بخواهید را به شما تحویل می دهند.هتل ایران زمین مشهد دارای رستوران و کافی ‌شاپ شیک و مجللی است که از نظر کیفیت نیز بسیار مطلوب می باشد. رستوران هتل ایران زمین مشهد چیدمان مدرنی داشته و غذاهای این هتل به صورت منوی انتخابی و منوی بوفه ارائه می ‌شود.

در این هتل انواع غذاها مانند غذاهای ایرانی عربی و فرنگی وجود داشته و می ‌توانید آن‌ ها را سفارش داده و در فضای لوکس رستوران میل کنید. همچنین هتل ایران ‌زمین دارای یک کافی ‌شاپ 24 ساعته است که با انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم از مهمانان عزیز پذیرایی می کند.

این کافی ‌شاپ با دسر های خوشمزه ای که دارد مکانی دنج را برای مهمانان عزیز فراهم می ‌کند. می‌ توانید با ورود به رستوران و کافی ‌شاپ ایران ‌زمین ساعاتی را به‌ دور از دغدغه ‌های روزانه سپری کنید.

علاوه بر این، هتل با داشتن رستورانی با منوی متنوع و کیفیت بالا، به مهمانان خود امکان می‌دهد تا از غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیزی لذت ببرند. همچنین، با داشتن باری با محیطی دلنشین، هتل به مهمانان خود امکان می‌دهد تا با دوستان و خانواده خود، در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، لحظات خوشی را سپری کنند.

به طور کلی، رزرو هتل ایران زمین مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در شهر مقدس مشهد است. با توجه به امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل، مهمانان می‌توانند از یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در مشهد بهره‌مند شوند.

هتل چهار ستاره ایران زمین مشهد با امکانات شگفت انگیز و موقعیت مکانی عالی، بهترین گزینه برای اقامت در شهر مشهد است. جهت رزرو هتل ایران زمین ، بهترین و قابل اعتماد ترین سایت رزرواسیون ایران، سایت ماهانیوم را انتخاب کنید. با استفاده از سایت ماهانیوم، به راحتی و با قیمت مناسب، هتل را رزرو کنید.

همچنین، موقعیت مکانی عالی هتل، به راحتی دسترسی به اماکن تاریخی و زیارتی مشهد مانند حرم امام رضا (ع)، بازار رضا، پارک لاله و… را فراهم می کند.

با توجه به نزدیکی هتل ایران زمین مشهد به حرم مطهر امام رضا(ع)، مسافران قادرند به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حرم مطهر دسترسی یابند و از زیارت و عبادت در این مکان مقدس بهره مند شوند.

بنابراین، هتل ایران زمین مشهد با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، گزینه‌ای عالی برای اقامت در شهر مشهد برای مسافران است. اگر شما نیز به دنبال یک اقامت لذت‌بخش و خاطره‌انگیز در شهر مشهد هستید، هتل ایران زمین مشهد گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

بنابراین، جهت رزرو هتل چهار ستاره ایران زمین مشهد، بهترین گزینه سایت ماهانیوم است. با استفاده از این سایت، شما می توانید به راحتی و با قیمت مناسب، اقامتی لذت بخش در هتل ایران زمین مهدداشته باشید.


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۹۵۰ متر

فاصله تا موزه نادری: ۳.۱ کیلومتر

فاصله تا پارک کوهسنگی : ۸.۵ کیلومتر

فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۸.۷ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 بعد از ظهر
ساعت خروج 12:00 ظهر

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 2,500,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667