از 1,300,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ایران کیش

کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 نظر
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ایران کیش در بلوار خلیج فارس جزیره واقع شده است و هتلی 5 ستاره در میان هتل‌های جزیره کیش به‌شمار می‌رود.

ساخت هتل در دو برج مجزا در سال 1393 به پایان رسید و با مجموع 122 اتاق که در 7 طبقه قرار دارند، پذیرای مسافران جزیره کیش می‌باشد.

تلفن تماس : 91031931-021

سالن همایش و اجتماعات، سالن کنفرانس، و اتاق جلسات، باعث شده تا هتل ایران کیش به گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی که به‌دلیل تجارت و یا سفرهای کاری به کیش سفر می‌کنند، تبدیل شود. رستوران هتل منوهای متنوعی از جمله ایرانی، فرنگی، دریایی، گیاهی، و فست فود را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

همچنین فضای سبز هتل در اختیار شماست و می‌توانید به سراغ کافی‌شاپ فضای باز هتل بروید و از یک نوشیدنی در هوای عالی جزیره کیش لذت ببرید. به‌علاوه، از امکانات ورزشی حاضر در هتل هم می‌توانید بهره‌مند شوید.

در هتل ایران کیش کافی شاپ، رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر و روف گاردن وجود دارند. در رستوران هتل ایران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی تهیه و سرو می‌شوند و در کافی شاپ نیز مهمانان می‌توانند نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع و خوش طعم سفارش داده و لذت ببرند. رستوران روف گاردن هتل ایران در شب هنگام بسیار باصفا و خوش آب و هوا بوده و منظره فوق‌العاده جذابی از جزیره دارد.

تفریحاتی که مهمانان هتل ایران می‌توانند در طول اقامتشان بهره‌مند شوند، عبارت‌اند از: استخر، سونا خشک، جکوزی، سونا بخار و حوضچه آب سرد. این امکانات ورزشی و سالم برای مهمانان فراهم آمده‌اند و کاملا تمیز و بهداشتی هستند. هم‌چنین، مهمانانی که به تناسب اندامشان در طول سفر اهمیت داده و مراقبت می‌کنند، می‌توانند تمریناتشان را در باشگاه بدنسازی هتل ایران کیش انجام دهند. علاوه بر این، از آن جایی که هتل به دریا، ساحل، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری بسیار نزدیک است، مهمانان می‌توانند برای تفریح به خارج از هتل رفته و فعالیت مورد نظرشان را انجام دهند. فضای بیرون هتل برای نشستن و استراحت نیز بسیار مناسب است.

تنوع رستوران در هتل بسیار است اما اگر خواستید رستوران‌های دیگری را در کیش امتحان کنید، با 15 دقیقه پیاده‌روی به ایوان مروارید می‌رسید که رستوران‌های متعددی را در خود جای داده است. در روبه‌روی محل اقامت شما، پارک شهر جزیره کیش قرار دارد، و با طی 300 متر می‌توانید به کارتینگ کیش برسید. اگر علاقه‌مند به خرید هستید، گزینه‎‌های زیادی در اطراف شما قرار دارند؛ مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ در حدود 1 کیلومتری هتل ایران کیش قرار گرفته‌اند و با تقریبا 15 دقیقه پیاده‌روی یا 4 دقیقه رانندگی به بازار پردیس 1 و 2 دسترسی دارید.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

باشگاه تناسب اندام
استخر
اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آبگرم و سونا
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
ترانسفر
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
تورهای تفریحی
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 نظر

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,300,000 تومان/ شب

مالک

Mahaniom

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667

نزدیک ترین هتل ها

هتل اترک مشهد

مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل اطلس مشهد

مشهد - میدان بیت المقدس

هتل آپارتمان یزدان مشهد

مشهد ، خیابان دانش شرقي 12 ، رجب زاده 16 ، پلاک 4

هتل بستان مشهد

مشهد، خیابان اندرزگو، بین اندرزگو ۱۷ و ۱۹