از 805,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل ایساتیس مشهد

مشهدمقدس ، خيابان امام رضا(ع)-امام رضا34 دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل ایساتیس مشهد در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است.

طراحی زیبا و دکوراسیون شیک این هتل در نگاه اول جلب توجه می کند. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و به راحتی می توان با خطوط بی آر تی به حرم حضرت ثامن الحجج مشرف شد و از این نظر گزینه بسیار مناسبی برای زائران به شمار می آید. همچنین این هتل با نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری شهر مشهد از جمله بازار رضا، پارک کوهسنگی، آرامگاه خواجه ربیع، برج تجاری آلتون و آرامگاه نادر شاه افشار توجه مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند.

تلفن تماس : 91031931-021

اگر قصد تهیه بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر مقدس را دارید، Esatis Hotel یک هتل با امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب است. این هتل دو ستاره در ۸ طبقه و ۷۸ واحد اقامتی ساخته شده است. برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. لابی هتل با ظرفیت ۳۰ نفر و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و تلویزیون آماده ارائه خدمات است. برای امنیت بیشتر کپسول آتش نشانی و سیستم اطفا حریق وجود دارد که از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می کند. هتل ایساتیس دارای یک رستوران با ظرفیت ۱۶۰ نفر است.

از دیگر امکانات هتل ایساتیس مشهد می توان به وجود نمازخانه، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، روزنامه رایگان در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و خدمات تور اشاره کرد. با استفاده از تاکسی سرویس هتل ایساتیس مشهد می توانید به راحتی به گشت و گذار در شهر بپردازید. هتل ایساتیس دارای دستگاه خود پرداز بوده و برای خدمات بانکی می توانید از آن استفاده کنید. پارکینگ رایگان در اختیار افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند، قرار می گیرد.

اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. علاوه بر خدمات گفته شده در بالا خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و خدمات خانه داری انجام می گیرد. برای کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه ای دریافت نمی شود. از دلایل انتخاب این هتل می توان به قیمت مقرون به صرفه نسبت به خدمات و امکانات هتل و تمیزی هتل اشاره کرد.

هتل ایساتیس مشهد، یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد است که با ارائه خدمات و امکانات بی نظیر، مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است. این هتل با موقعیت مرکزی خود در قلب شهر، به راحتی قابل دسترسی است و برای اقامت در سفرهای تجاری یا تفریحی، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

با توجه به موقعیت ایده‌آل هتل ایساتیس ، می‌توان به راحتی به نقاط دیدنی شهر مشهد دسترسی پیدا کرد. بازارهای محلی، حرم مطهر امام رضا (ع)، پارک‌های زیبا و مراکز خرید در دسترس قرار دارند. همچنین، این هتل در فاصله نزدیکی از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد قرار دارد که برای مسافرانی که با هواپیما سفر می‌کنند، بسیار مناسب است.

با توجه به تلاش هتل ایساتیس مشهد در بهبود کیفیت خدمات، قیمت‌های مناسب و متناسب با امکانات ارائه شده در این هتل، مسافران می‌توانند با صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر، اقامتی لذت‌بخش و با کیفیت را تجربه کنند. همچنین، با توجه به سئوی بالای سایت ماهانیوم، اطلاعات کامل و جامع در مورد هتل ایساتیس مشهد در دسترس مسافران قرار می‌گیرد که به آن‌ها در انتخاب هتل مناسب کمک خواهد کرد.

با انتخاب هتل ایساتیس مشهد برای اقامت در سفرهای آینده، مطمئنا تجربه‌ای خاطره‌انگیز و لذت‌بخش خواهید داشت. بنابراین، اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید، حتما این هتل را در لیست اولویت‌های خود قرار دهید و از خدمات با کیفیت و استثنایی آن بهره مند شوید.


فاصله تا حرم مطهر امام رضا : ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج تجاری آلتون: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۷.۶ کیلومتر


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تاکسی سرویس
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 805,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667