از 1,980,000 تومان
بررسی در دسترس بودن

هتل باران اصفهان

اصفهان، خیابان امام خمینی، نبش خیابان ۱۲ بهمن دیدن بر روی نقشه
بدون امتیاز از 0 بررسی
0/5
100٪ مهمانان توصیه می کنند

هتل باران اصفهان از هتل‌ های خوب سه ستاره شهر تاریخی اصفهان است که در مکانی خوش آب و هوا و در نزدیکی بسیاری از مراکز صنعتی و درمانی اصفهان قرار دارد.

این هتل با داشتن ۳۸واحد اقامتی در ۷ طبقه، یکی از بزرگ ترین هتل های واقع در شمال غرب اصفهان نیز بشمار می رود. گفتنی است که برخورداری از ۳۸ واحد اقامتی این امکان را برای گردشگران میسر می سازد تا قادر باشند اتاق خود را از میان طیف وسیعی از گزینه های اقامتی برگزیده و اقامتی لذت‌بخش را در هتل باران اصفهان تجربه کنند.

تلفن تماس : 91031931-021

اگر امکانات باران اصفهان را برشماریم، خواهید دید که این هتل از نظر امکانات هیچ کم و کاستی ندارد و قادر است تمام نیازهای اقامتی میهمانان را برآورده سازد. در ابتدا باید گفت که هتل از پارکینگی مطمئن و مناسب برخوردار بوده و قادر است خیال میهمانان را از بابت پارک خودروی خود آسوده کند.

البته از آنجایی که پارکینگ هتل از ظرفیت محدودی برخوردار است (۱۶ خودرو)، بهتر است در هنگام رزرو هتل، امکان در دسترس بودن پارکینگ را با پذیرشگر هتل اصفهان مطرح کنید تا هماهنگی لازم صورت گیرد. از دیگر امکاناتی که وجود آن در هر هتلی ضروری است، رستورانی باکیفیت است و هتل باران با داشتن رستورانی تمیز و دل‌نشین، از این مزیت نیز بهره‌مند است. رستوران باران اصفهان با داشتن فضایی آرام و دلپذیر قادر است تجربه صرف ناهار و شام در هتل را به خاطره‌ای به یادماندنی مبدل کند و با غذاهای خوشمزه و لذیذ خود، لذت اقامت در این هتل را دو چندان سازد.

گفتنی است هر چه که در رستوران هتل وجود نداشته باشد، در کافی‌شاپ هتل موجود است. با اقامت در هتل باران می‌توانید انواع و اقسام نوشیدنی‌ها، بستنی‌ها، دسرها و غیره را در کافی‌شاپ هتل سفارش داده و ظرف مدت کوتاهی تحویل بگیرید.

البته این موارد فقط امکانات کلی هتل را تشکیل می‌دهند؛ امکانات واحدهای اقامتی این هتل بسیار بیشتر از این موارد هستند: تلویزیون، تلفن، دراور، چای‌ساز، آباژور، مبلمانی شیک، صندوق امانات، رخت‌آویز، یخچال و آباژور را می‌توان برخی از امکانات واحدهای اقامتی هتل باران دانست.

علاوه بر این امکانات، کلیه اتاق‌های هتل باران از سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب برخوردار بوده و به سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق مجهز شده‌اند. بنابراین به جرات می‌توان گفت که امکانات هتل ، با امکانات هتل هایی فراتر از سطح و ستاره خود نیز برابری می‌کند.

بی‌تردید قرار گرفتن در موقعیت مکانی مطلوب از مزایایی است که هر هتلی نمی‌تواند از آن برخوردار باشد، اما باران با واقع شده در خیابان امام خمینی و نبش خیابان ۱۲ بهمن، از این امکان نیز بهره‌مند است. میهمانان با اقامت در هتل باران قادر خواهند بود که به اماکن مختلفی نظیر دانشگاه صنعتی اصفهان و بیمارستان امام حسین دسترسی داشته باشند و در مدت زمانی کوتاه به مرکز شهر سفر کنند.


آدرس اینستاگرام :

https://instagram.com/mahaniom_official


تلفن تماس : 91031931-021

اینترنت - وای فای
خشکشویی
رستوران
آسانسور
آی پی تی وی
سرمایش و گرمایش مرکزی
تلفن سانترال
تهویه مطبوع
کافی شاپ
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
نمایش همه

ساعت ورود 02:00 pm
ساعت خروج 12:00 pm

امتیاز بررسی

0/5
بدون امتیاز
بر اساس 0 بررسی

امتیاز مسافران

بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0

خلاصه

نظافت
0 /5
موقعیت مکانی
0 /5
برخورد پرسنل
0 /5
کیفیت نسبت به قیمت
0 /5
نظری برای این هتل ثبت نشده - نمایش 1 از 0

نوشتن یک نظر

میانگین 1,980,000 تومان/ شب

مالک

Mahan

عضویت از 1403

اطلاعات تماس

ایمیل

info@mahaniom.com

تلفن

021-91031931

تماس در بستر واتساپ

09152480667